Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sibel Saraçoğlu
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yayın
23
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
25
23
Yayın
1
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Analitik Kimya
Kurum
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul Doğan,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
ATIF
3
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
2
ATIF
2
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım beceri atölyelerine katılan 5. sınıf öğrencilerinin yaşam becerileri eğitimine yönelik görüşleri
Yazarlar:
Gızem Aksoy
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.988374
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
ATIF
1
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
2
ATIF
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Kapsayıcı Eğitime Yönelik Düşünceleri
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
,
Esra Postallı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1485477
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
110
0
FAVORİ
110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı Ölçme ve Değerlendirme Sorularının Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1463313
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
89
0
FAVORİ
89
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Fen Öğrenimine Yönelik Öğretmen Özyeterlik Ölçeği: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1388214
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
293
0
FAVORİ
293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sekizinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı İçeriğinin Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
314
0
FAVORİ
314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yerleşik, Mevsimlik Tarım İşçisi ve Geçici Koruma Statüsündeki Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Merve Atahan
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1313629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
249
0
FAVORİ
249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSAL ALAN YAZINDA FEN EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI KONULU ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK İNCELEMESİ
Yazarlar:
Burcu Karakuzu
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1375043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselere Geçiş Sistemi (LGS) Fen Bilimleri Sorularının Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1318492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Konulu Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1118396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
904
0
FAVORİ
904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
873
0
FAVORİ
873
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1070415
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
2
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Türkiye’de Öğretmen İstihdamına Bakışı: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Sibel Saraçoğlu
,
Uğur Büyük
,
Ahmet Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1004882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3240
0
FAVORİ
3240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım beceri atölyelerine katılan 5. sınıf öğrencilerinin yaşam becerileri eğitimine yönelik görüşleri
Yazarlar:
Gızem Aksoy
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.988374
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL-AİLE İLETİŞİMİNİN BAŞARIYA, ÖZ YETERLİLİĞE, MOTİVASYONA VE TUTUMA KATKISI
Yazarlar:
Osman Orhan Demir
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
595
0
FAVORİ
595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan Demir,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.810041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
0
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Berna Keçe
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.774267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3118
0
FAVORİ
3118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Ahmet Kılınç
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.660668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1211
0
FAVORİ
1211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Algılarının Renkler Aracılığıyla Belirlenmesine Yönelik Sinektik Uygulaması
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
,
Ayşe Rabia Başaran Uğur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1047
0
FAVORİ
1047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul Doğan,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
3
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Normal Gelişim Gösteren ve Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Özyeterlikleri ve Özyeterliklerine Cinsiyetin Etkisi
Yazarlar: Kübra Şengül Yıldırım,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1119
0
FAVORİ
1119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Fen Öz-Yeterliklerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
, Kübra Şengül Yıldırım,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.498886
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ YAZILI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Nagihan Tanık,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2012 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2074
0
FAVORİ
2074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Uğur Böyük
,
Nagihan Tanık
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2917
0
FAVORİ
2917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
HAYEF Journal of Education
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
ULUSAL ALAN YAZINDA FEN EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI KONULU ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK İNCELEMESİ
Yazarlar:
Burcu Karakuzu
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1375043
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
3
ATIF
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselere Geçiş Sistemi (LGS) Fen Bilimleri Sorularının Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1318492
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
1
ATIF
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Konulu Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1118396
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
904
2
ATIF
0
FAVORİ
904
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
913
2
ATIF
1
FAVORİ
913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
2
ATIF
2
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Türkiye’de Öğretmen İstihdamına Bakışı: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Sibel Saraçoğlu
,
Uğur Büyük
,
Ahmet Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1004882
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3240
2
ATIF
0
FAVORİ
3240
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım beceri atölyelerine katılan 5. sınıf öğrencilerinin yaşam becerileri eğitimine yönelik görüşleri
Yazarlar:
Gızem Aksoy
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.988374
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
871
1
ATIF
1
FAVORİ
871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan Demir,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.810041
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1332
1
ATIF
0
FAVORİ
1332
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Berna Keçe
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.774267
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3118
5
ATIF
0
FAVORİ
3118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Ahmet Kılınç
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.660668
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1211
5
ATIF
0
FAVORİ
1211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Fen Öz-Yeterliklerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
, Kübra Şengül Yıldırım,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.498886
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
1
ATIF
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat