Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sedat Turgut
Doç. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
13
10
Yayın
10
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0002-6612-9320
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
SINIF ÖĞRETMENLERİ SAYI VE ŞEKİL ÖRÜNTÜLERİNİ NASIL ÖĞRETİYORLAR? İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547220
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4543
1
ATIF
3
FAVORİ
4543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Meta-Analysis of the Effects of Realistic Mathematics Education-based Teaching on Mathematical Achievement of Students in Turkey
Yazarlar:
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.844906
ATIF
9
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1587
9
ATIF
3
FAVORİ
1587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma ve Kaynaştırma Öğrencilerine Matematik Öğretimi Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Mahir Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1061151
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
891
0
ATIF
2
FAVORİ
891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Matematiksel Problem Çözme Sürecine Yönelik Farkındalıkları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan Temur
,
Mahir Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.935410
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
1
ATIF
1
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Teknoloji Kullanımına Yönelik Veli Farkındalığı: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
,
Kemal Özdemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1033034
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
672
0
FAVORİ
672
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Kaynaştırma ve Kaynaştırma Öğrencilerine Matematik Öğretimi Yeterlikleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Mahir Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1061151
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
891
2
FAVORİ
891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Matematiksel Problem Çözme Sürecine Yönelik Farkındalıkları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan Temur
,
Mahir Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.935410
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
1
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Meta-Analysis of the Effects of Realistic Mathematics Education-based Teaching on Mathematical Achievement of Students in Turkey
Yazarlar:
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.844906
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1587
3
FAVORİ
1587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİ SAYI VE ŞEKİL ÖRÜNTÜLERİNİ NASIL ÖĞRETİYORLAR? İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547220
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4543
3
FAVORİ
4543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İşbirlikli Öğrenmenin Matematik Tutumuna Etkisi: Meta-analitik Bir İnceleme
Yazarlar:
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.401187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1927
0
FAVORİ
1927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Erken Cebire Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.290580
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2215
0
FAVORİ
2215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Erken Cebire Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan Temur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.342968
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2074
0
FAVORİ
2074
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Cebir Öğretim Etkinliklerinin İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2224
0
FAVORİ
2224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Determination of preservice teachers’ electromagnetic pollution awareness / Öğretmen adaylarının elektromanyetik kirlilik farkındalıklarının belirlenmesi
Yazarlar: İsmail Kenar,
Sedat Turgut
,
Muhammed Sait Gökalp
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Computer and Education Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Instructional Technology and Lifelong Learning
International Journal of Educational Research Review
Journal of Computer and Education Research
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Yayınlar
Özel Eğitim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Matematiksel Problem Çözme Sürecine Yönelik Farkındalıkları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Sedat Turgut
,
Özlem Doğan Temur
,
Mahir Uğurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.935410
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
464
1
ATIF
1
FAVORİ
464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Meta-Analysis of the Effects of Realistic Mathematics Education-based Teaching on Mathematical Achievement of Students in Turkey
Yazarlar:
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.844906
ATIF
9
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1587
9
ATIF
3
FAVORİ
1587
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİ SAYI VE ŞEKİL ÖRÜNTÜLERİNİ NASIL ÖĞRETİYORLAR? İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Özlem Doğan Temur
,
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547220
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4543
1
ATIF
3
FAVORİ
4543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de İşbirlikli Öğrenmenin Matematik Tutumuna Etkisi: Meta-analitik Bir İnceleme
Yazarlar:
Sedat Turgut
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.401187
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1927
4
ATIF
0
FAVORİ
1927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat