Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Vesile Yıldız Demirtaş
Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayın
9
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
7
9
Yayın
10
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
Dokuz Eylül Üniversitesi
Popüler Yayınları
ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EBEVEYNİ OLMAK VE ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL YETENEKLİ OLMAK: EBEVEYN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Selvihan Eroğlu Garip
,
Filiz Karadağ
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.885478
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
2
ATIF
4
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif öğrenme gruplarındaki kültürler arası etkileşim örüntülerini incelenmesi: Erasmus+ Sanat Köprüleri Oluşturmak Projesi Örneği
Yazarlar:
Burcu Meral Tezeren
,
Vesile Yıldız Demirtaş
,
Gökçe Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1406380
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
0
ATIF
1
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İki Kere Farklı ve Tipik Gelişim Gösteren Öğrencilerin Akademik Motivasyon Düzeyleri ile Okul Kavramına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Yaşam Gözde Bacakoğlu
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1579972
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
84
0
FAVORİ
84
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif öğrenme gruplarındaki kültürler arası etkileşim örüntülerini incelenmesi: Erasmus+ Sanat Köprüleri Oluşturmak Projesi Örneği
Yazarlar:
Burcu Meral Tezeren
,
Vesile Yıldız Demirtaş
,
Gökçe Bozdoğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1406380
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
201
1
FAVORİ
201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ile Tipik Gelişim Gösteren Öğrencilerin Okul Kavramına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Evim Yaşlı
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1338536
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
375
0
FAVORİ
375
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EARLY LITERACY SKILLS OF GIFTED CHILDREN IN PRESCHOOL
Yazarlar:
Filiz Karadağ
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1021070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
0
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EBEVEYNİ OLMAK VE ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL YETENEKLİ OLMAK: EBEVEYN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Selvihan Eroğlu Garip
,
Filiz Karadağ
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.885478
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
4
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Working memory based early intervention program for gifted preschoolers: an effectiveness study
Yazarlar:
Filiz Karadağ
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1088559
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
828
0
FAVORİ
828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Öğrenme Güçlüğü Tanılı Çocuğu Olan Anne-Babaların Algılanan Sosyal Destek ve Depresyon Düzeyleri
Yazarlar:
Zeynep Kurtbeyoğlu
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3079
0
FAVORİ
3079
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARDA ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, ÖZ-YETERLİK VE MÜKEMMELİYETÇİLİK
Yazarlar:
Nur Kaçmaz
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.664763
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2044
0
FAVORİ
2044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Yaratıcı Drama Uygulama Yeterlilikleri
Yazarlar:
Onur Yücel Tutuman
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1089
0
FAVORİ
1089
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kurul Üyeliği
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
EARLY LITERACY SKILLS OF GIFTED CHILDREN IN PRESCHOOL
Yazarlar:
Filiz Karadağ
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1021070
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
1
ATIF
0
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARIN EBEVEYNİ OLMAK VE ERKEN ÇOCUKLUKTA ÖZEL YETENEKLİ OLMAK: EBEVEYN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Selvihan Eroğlu Garip
,
Filiz Karadağ
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.885478
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1310
2
ATIF
4
FAVORİ
1310
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL YETENEKLİ ÇOCUKLARDA ÖZ-DÜZENLEMELİ ÖĞRENME, ÖZ-YETERLİK VE MÜKEMMELİYETÇİLİK
Yazarlar:
Nur Kaçmaz
,
Vesile Yıldız Demirtaş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.664763
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2044
4
ATIF
0
FAVORİ
2044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat