Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Senar Alkın-şahin
Doç. Dr.
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
7
9
Yayın
3
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİYLE TASARLANAN İNGİLİZCE DERSİNİN ÖĞRENCİLERİN KATILIMINA, KAYGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Dolunay Yılmaz
,
Nihal Tunca Guclu
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
DOI: 10.17498/kdeniz.1209629
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
ATIF
2
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜŞÜNMEYİ DESTEKLEYEN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİ- OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ FORMU: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ecem Kaymak
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1082882
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
2
ATIF
1
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI (2018) KAZANIMLARININ MÜHENDİSLİK VE TASARIM BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca Guclu
,
Cemile Dilara Atan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1113849
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1238
0
ATIF
1
FAVORİ
1238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Stratejilerine İlişkin Bilişsel Farkındalıklarının Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerini Yordama Düzeyi
Yazarlar:
Güven Artuğ
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1296597
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
455
0
ATIF
1
FAVORİ
455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul ve Ortaokul Öğrencilerinin Üst Bilişsel Farkındalıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Yaşar Hasan Önsay
,
Dolunay Yılmaz
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2025 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1487994
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15
0
FAVORİ
15
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Öğrencilerinin Etik Haklarını Tanımlayan Davranış Kodlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Dolunay Yılmaz
,
Senar Alkın Şahin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
139
0
FAVORİ
139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Stratejilerine İlişkin Bilişsel Farkındalıklarının Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerilerini Yordama Düzeyi
Yazarlar:
Güven Artuğ
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1296597
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
455
1
FAVORİ
455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Rabia Arslan
,
Nihal Tunca Guclu
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1158406
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE PREDICTIVE RELATIONSHIPS BETWEEN PRE-SCHOOL TEACHERS’ CLASSROOM MANAGEMENT SKILLS AND THEIR THINKING-SUPPORTIVE BEHAVIOURS
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca Guclu
,
Melis Yeşilpınar Uyar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1158422
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
242
0
FAVORİ
242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TERS YÜZ ÖĞRENME MODELİYLE TASARLANAN İNGİLİZCE DERSİNİN ÖĞRENCİLERİN KATILIMINA, KAYGILARINA VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Dolunay Yılmaz
,
Nihal Tunca Guclu
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
DOI: 10.17498/kdeniz.1209629
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
2
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI (2018) KAZANIMLARININ MÜHENDİSLİK VE TASARIM BECERİLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
,
Nihal Tunca Guclu
,
Cemile Dilara Atan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1113849
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1238
1
FAVORİ
1238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜŞÜNMEYİ DESTEKLEYEN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİ- OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ FORMU: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ecem Kaymak
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1082882
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
1
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Düşünmeyi Destekleme Davranışlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1091435
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
644
0
FAVORİ
644
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu University Journal of Education Faculty
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Rabia Arslan
,
Nihal Tunca Guclu
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1158406
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1225
5
ATIF
0
FAVORİ
1225
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜŞÜNMEYİ DESTEKLEYEN ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI ÖLÇEĞİ- OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENİ FORMU: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ecem Kaymak
,
Senar Alkın-şahin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1082882
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
2
ATIF
1
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat