Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serpil Kalaycı
Doç. Dr.
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Yayın
12
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
34
12
Yayın
11
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Çevre Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi
Kurum
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Popüler Yayınları
The effect of STEM activities on students’ academic achievement and problem solving skills: Matter and heat unit
Yazarlar:
Müberra Nağaç
,
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.964063
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8648
0
ATIF
2
FAVORİ
8648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
PANDEMİ ÖNCESİ UZAKTAN EĞİTİM İLE PANDEMİ SONRASI YÜZ YÜZE EĞİTİM SÜRECİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Özlem Yunus
,
Serpil Kalaycı
,
Zehra Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.58853/dumad.1436011
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
114
0
FAVORİ
114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Hijyen Davranışlarına Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi
Yazarlar: Özge Özbaş,
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dünya Sağlık ve Tabiat Bilimleri Dergisi
DOI: 10.56728/dustad.1475445
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
140
0
FAVORİ
140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ: BİTKİ VE HAYVANLARDA ÜREME, BÜYÜME VE GELİŞME ÜNİTESİ
Yazarlar:
Özlem Yunus
,
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1169035
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COGNITIVE PERCEPTIONS OF SCIENCE TEACHER’S CANDIDATES REGARDING NOISE POLLUTION
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
195
0
FAVORİ
195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The effect of STEM activities on students’ academic achievement and problem solving skills: Matter and heat unit
Yazarlar:
Müberra Nağaç
,
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.964063
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8648
2
FAVORİ
8648
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi: Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Yunus
,
Zehra Yıldırım
,
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.922664
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜSTÜN/ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN FEN KONULARINA YÖNELİK İLGİ DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE BELİRLENMESİ: HATAY İLİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
,
Mehmet Coşkun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. Sınıf Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramları Anlama Düzeylerine Alıştırma ve Tekrar Yazılımında Hazırlanan Materyalin Etkisi
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
, Elif Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.325684
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2013
0
FAVORİ
2013
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin “Bilim” ve “Fen Bilimleri Dersi” Kavramlarına Yönelik Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.351611
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2747
0
FAVORİ
2747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “Alyuvar”, “Akyuvar” ve “Kan Pulcukları” Kavramları Hakkındaki Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
,
Cansu Yoğun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.364107
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
51725
0
FAVORİ
51725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi / Determining Pre-Service Science Teachers’ Cognitive Structure on the Concepts of “Prokaryote” and “Eukaryote"
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.337877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48216
0
FAVORİ
48216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yerli Kazların Taze ve Kurutulmuş Kas Dokularında Total Protein Düzeyleri Üzerine Çeşitli Tahılların (Arpa, Buğday, Çavdar ve Mısır) Etkisi
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
, Ökkeş Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
435
0
FAVORİ
435
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
Dünya Sağlık ve Tabiat Bilimleri Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Gifted Education and Creativity
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ETKİNLİKLERİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ: BİTKİ VE HAYVANLARDA ÜREME, BÜYÜME VE GELİŞME ÜNİTESİ
Yazarlar:
Özlem Yunus
,
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1169035
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
524
1
ATIF
0
FAVORİ
524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinin Değerlendirilmesi: Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Özlem Yunus
,
Zehra Yıldırım
,
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.922664
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1404
6
ATIF
0
FAVORİ
1404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin “Bilim” ve “Fen Bilimleri Dersi” Kavramlarına Yönelik Algılarının Metafor Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.351611
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2747
13
ATIF
0
FAVORİ
2747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “Alyuvar”, “Akyuvar” ve “Kan Pulcukları” Kavramları Hakkındaki Algılarının Metafor Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
,
Cansu Yoğun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.364107
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
51725
6
ATIF
0
FAVORİ
51725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının “Prokaryot” ve “Ökaryot” Kavramları Hakkındaki Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi / Determining Pre-Service Science Teachers’ Cognitive Structure on the Concepts of “Prokaryote” and “Eukaryote"
Yazarlar:
Serpil Kalaycı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.337877
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48216
8
ATIF
0
FAVORİ
48216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat