Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Servet Üztemur
Doç. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
22
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
46
TR Dizin Atıf
42
22
Yayın
35
Hakemlik
46
CrossRef Atıf
42
TR Dizin Atıf
0000-0002-1580-9123
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Müzeler ve Tarihi Mekânlar: Bir Doküman Analizi
Yazarlar:
Servet Üztemur
, Seda Akın, Fatih Kaplantaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51637/jimuseumed.973303
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
ATIF
2
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze ve Tarihi Mekân Kullanımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.358211
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4165
9
ATIF
1
FAVORİ
4165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenlerinin Bilginin Gerekçelendirilmesi Sürecinde Benimsedikleri Epistemik İnançlarının Karşılaştırmalı Nitel Analizi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
0
ATIF
1
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Tükenmişlik Ölçeği: Öğretmen Adayları Özelinde Türk Kültürüne Uyarlama, Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Servet Üztemur
, Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
0
ATIF
1
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sorry, I Can't Open My Camera! Social Anxiety Levels of Prospective Teachers In E-Learning Environments During Covid-19 Pandemic
Yazarlar:
Görkem Avcı
,
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1141859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
95
0
FAVORİ
95
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Tükenmişlik Ölçeği: Öğretmen Adayları Özelinde Türk Kültürüne Uyarlama, Geçerlik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Servet Üztemur
, Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
695
1
FAVORİ
695
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kamu spotları ve zorunlu yayınları eğitimde kullanmak: Sosyal bilgiler öğretim programı özelinde ilişkilendirmeler
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Görkem Avcı
,
Birsel Arıkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.875457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
0
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖĞRETMENLER ODASINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Yusuf İnel
,
Servet Üztemur
,
Ali Gökalp
, Abdullah Ünal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.834416
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Müzeler ve Tarihi Mekânlar: Bir Doküman Analizi
Yazarlar:
Servet Üztemur
, Seda Akın, Fatih Kaplantaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51637/jimuseumed.973303
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
2
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE COĞRAFYA: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Adem Sezer
,
Servet Üztemur
,
Merve Sağlam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.872886
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Epistemolojik İnançlar: Türkiye Bağlamını Esas Alan Bir İçerik Analizi (2002-2020)
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Emre Sevigen
,
Birsel Arıkan
,
Vakıfa Gül Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.846148
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Middle School Students’ Epistemological Beliefs: Development of A Scale Based on Vignettes and Scenarios
Yazarlar:
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: 10.17220/ijpes.2020.02.015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
415
0
FAVORİ
415
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Achievement Goals and Learning Approaches in the Context of Social Studies Teaching: Comparative Analysis of 3x2 and 2x2 Models
Yazarlar:
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.16.7.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Medya Okuryazarlığı Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medya Algıları: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.698764
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretimi Bağlamında İnternete Özgü Epistemik Gerekçelendirme Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlaması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.683267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
801
0
FAVORİ
801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarının Çiz-Yaz-Anlat Tekniğiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
Hüsameddin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.694629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Odaklı Epistemolojik İnançları, Öğrenme Yaklaşımları, Akademik Risk Alma Davranışları ve Ders Başarıları Arasındaki İlişkiler: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1247
0
FAVORİ
1247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri ve Öğretmenlerinin Bilginin Gerekçelendirilmesi Sürecinde Benimsedikleri Epistemik İnançlarının Karşılaştırmalı Nitel Analizi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1825
1
FAVORİ
1825
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yer Temelli Eğitim Yaklaşımı ve Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarına Yansımaları
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.326727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2826
0
FAVORİ
2826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Ölçülmesi: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
Yusuf İnel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değer Algıları: Fenomenolojik Bir Analiz
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
, Yusuf İnel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.378708
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1054
0
FAVORİ
1054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel Bakış Açısı Edinme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Tarih ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihsel Bakış Açısı Edinme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.454643
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2665
0
FAVORİ
2665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzeler ve Tarihi Mekânlarda Uygulanan Etkinlikler Aracılığıyla Öğrencilerin Sosyal Bilgilere Özgü Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.349442
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20855
0
FAVORİ
20855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze ve Tarihi Mekân Kullanımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.358211
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4165
1
FAVORİ
4165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değer Algılarının Karikatürler Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Suna Üztemur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.79948
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1484
0
FAVORİ
1484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ALANINDAKİ KAVRAM YANILGILARI VE ÖZ YETERLİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Servet Suna Üztemur
, Celal Metin
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1581
0
FAVORİ
1581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Psychology and Educational Studies
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Turkish History Education Journal
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Editör
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Alan Editörü , Son Okuyucu , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Afet ve Risk Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu ve Balkan Araştırmaları Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bilecik Şeyh Edebali Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Innovative Research in Social Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish History Education Journal
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarında Müzeler ve Tarihi Mekânlar: Bir Doküman Analizi
Yazarlar:
Servet Üztemur
, Seda Akın, Fatih Kaplantaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Müze Eğitimi Dergisi
DOI: 10.51637/jimuseumed.973303
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
ATIF
2
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE COĞRAFYA: ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE DAYALI FENOMENOLOJİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Adem Sezer
,
Servet Üztemur
,
Merve Sağlam
Yayın Bilgisi: 2021 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.872886
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
2
ATIF
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Epistemolojik İnançlar: Türkiye Bağlamını Esas Alan Bir İçerik Analizi (2002-2020)
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Emre Sevigen
,
Birsel Arıkan
,
Vakıfa Gül Çelik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.846148
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
588
1
ATIF
0
FAVORİ
588
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Achievement Goals and Learning Approaches in the Context of Social Studies Teaching: Comparative Analysis of 3x2 and 2x2 Models
Yazarlar:
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.16.7.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1076
3
ATIF
0
FAVORİ
1076
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Medya Okuryazarlığı Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Medya Algıları: Bir Metafor Çalışması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.698764
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
4
ATIF
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarih Öğretimi Bağlamında İnternete Özgü Epistemik Gerekçelendirme Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlaması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.683267
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
801
1
ATIF
0
FAVORİ
801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarının Çiz-Yaz-Anlat Tekniğiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
Hüsameddin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.694629
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
2
ATIF
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yer Temelli Eğitim Yaklaşımı ve Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarına Yansımaları
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.326727
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2826
3
ATIF
0
FAVORİ
2826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değer Algıları: Fenomenolojik Bir Analiz
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
, Yusuf İnel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.378708
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1054
1
ATIF
0
FAVORİ
1054
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel Bakış Açısı Edinme Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması ve Tarih ve Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Tarihsel Bakış Açısı Edinme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Üztemur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.454643
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2665
4
ATIF
0
FAVORİ
2665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzeler ve Tarihi Mekânlarda Uygulanan Etkinlikler Aracılığıyla Öğrencilerin Sosyal Bilgilere Özgü Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.349442
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20855
12
ATIF
0
FAVORİ
20855
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Müze ve Tarihi Mekân Kullanımının 7. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Algılarına Etkisi: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Servet Üztemur
,
Erkan Dinç
,
İsmail Acun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.358211
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4165
9
ATIF
1
FAVORİ
4165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Demokratik Değer Algılarının Karikatürler Aracılığıyla İncelenmesi
Yazarlar:
Erkan Dinç
,
Servet Suna Üztemur
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.79948
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1484
3
ATIF
0
FAVORİ
1484
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat