Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mutlu Kürümlüoğlu
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
10
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
28
10
Yayın
0
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA KAZANDIRILMASI HEDEFLENEN ALAN BECERİLERİNE KİTAPLARDA YER VERİLME DURUMU
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2667
0
ATIF
1
FAVORİ
2667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veliler, Öğrenciler ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin 2005 Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.338565
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1525
10
ATIF
1
FAVORİ
1525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KRONOLOJİ BECERİLERİNİN SAPTANMASINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.510394
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
6
ATIF
1
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. ve 5. Sınıf Yeni Sosyal Bilgiler Programında Kazandırılması Hedeflenen Ortak Becerilere İlişkin Kazanımların İçeriğe Yansıması
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
755
0
ATIF
1
FAVORİ
755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
4. ve 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Kitaplarında Yer Alan Ünite Değerlendirme Sorularının Analizi
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.615505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
809
0
FAVORİ
809
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. ve 5. Sınıf Yeni Sosyal Bilgiler Programında Kazandırılması Hedeflenen Ortak Becerilere İlişkin Kazanımların İçeriğe Yansıması
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
755
1
FAVORİ
755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KRONOLOJİ BECERİLERİNİN SAPTANMASINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.510394
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
1
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Cognitive Structures and Conceptual Development Process of Students in “Adventure of Democracy” Unit of Social Studies Lesson
Yazarlar:
Tekin Çelıkkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.520820
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2145
0
FAVORİ
2145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenciler ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Becerilere İlişkin Beceri Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
, Tercan Yıldırım,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.482103
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4161
0
FAVORİ
4161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yeni Sosyal Bilgiler Programında 4. ve 5. Sınıfta Kazandırılması Hedeflenen Değerlere İlişkin Kazanımların İçeriğe Yansıması
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3458
0
FAVORİ
3458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Programı 4.ve 5. Sınıf Ders Kitaplarında Atatürk ve Atatürkçülük
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
, Zeynep Esen,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.429939
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1983
0
FAVORİ
1983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YENİLENEN SOSYAL BİLGİLER DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1992
0
FAVORİ
1992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA KAZANDIRILMASI HEDEFLENEN ALAN BECERİLERİNE KİTAPLARDA YER VERİLME DURUMU
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2667
1
FAVORİ
2667
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veliler, Öğrenciler ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin 2005 Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.338565
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1525
1
FAVORİ
1525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Değerler Eğitimi Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Turkish History Education Journal
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KRONOLOJİ BECERİLERİNİN SAPTANMASINA YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.510394
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1615
6
ATIF
1
FAVORİ
1615
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Cognitive Structures and Conceptual Development Process of Students in “Adventure of Democracy” Unit of Social Studies Lesson
Yazarlar:
Tekin Çelıkkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.520820
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2145
4
ATIF
0
FAVORİ
2145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenciler ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Programdaki Becerilere İlişkin Beceri Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
, Tercan Yıldırım,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.482103
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4161
7
ATIF
0
FAVORİ
4161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2005 ve 2017 Sosyal Bilgiler Programı 4.ve 5. Sınıf Ders Kitaplarında Atatürk ve Atatürkçülük
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
, Zeynep Esen,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.429939
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1983
1
ATIF
0
FAVORİ
1983
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Veliler, Öğrenciler ve Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin 2005 Programdaki Değerlere İlişkin Değer Hiyerarşileri, Gerekçeleri ve Önerileri
Yazarlar:
Tekin Çelikkaya
,
Mutlu Kürümlüoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.20860/ijoses.338565
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1525
10
ATIF
1
FAVORİ
1525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat