Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Basri Memduhoğlu
Prof. Dr.
Siirt Üniversitesi
Yayın
22
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
30
TR Dizin Atıf
6
22
Yayın
13
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0001-5592-2166
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Ölçek Geliştirme
Eğitim Yönetimi
Eğitimde Denetim
Eğitim Planlaması
Teftiş ve Planlama
Alternatif Okullar
Kurum
Siirt Üniversitesi
Popüler Yayınları
Yönetici ve Öğretmenlerin Stratejik Planlama Algısı ve Okullarda Mevcut Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hasan Memduhoğlu
,
İbrahim Uçar
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3293
0
ATIF
1
FAVORİ
3293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinde Genel Erteleme Davranışının Kişilik Özellikleri İle İlişkisi
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Murat Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
ATIF
1
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Sergilediği Toksik Liderlik Davranışları
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Mehmet Emin Ören
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1085414
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
1
ATIF
1
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN YABANCILAŞMA ALGILARINA İLİŞKİN BİR META ANALİZ
Yazarlar:
Halil İbrahim Göztok
,
Hasan Basri Memduhoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1486310
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
70
0
FAVORİ
70
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlere Yönelik Fiziksel Şiddet Kaygı Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Mehmet Erkan Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1416998
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
155
0
FAVORİ
155
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticisi Duygu Envanterinin Türkçeye Uyarlanması: Bir Güvenirlik ve Geçerlilik Çalışması
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Barzan Batuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
96
0
FAVORİ
96
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Maneviyat ile İş Performansı Algıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Zeynep Dağ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1263522
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zamanın Bir Hastalığı Olarak Örgütsel Depresyon: Lise Öğretmenlerinin Deneyimlerine İlişkin Fenomenolojik Bir Çalışma
Yazarlar:
Elif Erberk
,
Hasan Basri Memduhoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Educational Academic Research
DOI: 10.5152/AUJKKEF.2023.22054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
0
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aday Öğretmenlerin ve Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleği Genel Yeterlikleri ile 21. Yüzyıl Becerileri Öz Yeterlikleri
Yazarlar:
İhsan Erbek
,
Hasan Basri Memduhoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
352
0
FAVORİ
352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Sergilediği Toksik Liderlik Davranışları
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Mehmet Emin Ören
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1085414
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
1
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Mehmet Sabir Çevik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YENİ BİR ÖRGÜTSEL DEĞİŞİM PERSPEKTİFİ: ÖRGÜTLERE OTOPOYİYETİK YAKLAŞIM VE OKULLARA YÖNELİK OTOPOYİYEZ ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Tuba Yüce
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1103454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
390
0
FAVORİ
390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinde Genel Erteleme Davranışının Kişilik Özellikleri İle İlişkisi
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Murat Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
1
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KOPYA ÇEKMEYE YÖNELİK GENEL EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Sevgi Koç
,
Hasan Basri Memduhoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.60703-565294
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerler Eğitiminde Drama Yönteminin Uygulanmasına İlişkin Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Tuba Yüce
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.632965
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3066
0
FAVORİ
3066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Mevsim Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-536061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2795
0
FAVORİ
2795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How Effective are Schools According to Teachers?
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Erdem Karataş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
610
0
FAVORİ
610
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ELEŞTİREL VE SORGULAYICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK YENİ BİR ÖĞRETİM TEKNİĞİ DENEMESİ: SORU TOPLARI TEKNİĞİ
Yazarlar: Numan Saylık,
Hasan Memduhoğlu
, Ahmet Yayla
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304690
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2369
0
FAVORİ
2369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ELEŞTİREL VE SORGULAYICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK YENİ BİR ÖĞRETİM TEKNİĞİ DENEMESİ: SORU TOPLARI TEKNİĞİ
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
, Numan Saylık, Ahmet Yayla
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.289657
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1833
0
FAVORİ
1833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMA
Yazarlar:
Sevgi Koç
,
Hasan Basri Memduhoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.289655
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3636
0
FAVORİ
3636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmen Adayı Olan ve İngilizce Öğretmeni Olmayı Planlayan Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Öz Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Hasan Memduhoğlu
,
Şehnaz Çelik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.16286266
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENMENİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDEKİ ÖNEMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
, Serkan Çiftçi,
Halil İbrahim Özok
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2014.14.2-5000091525
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2281
0
FAVORİ
2281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yönetici ve Öğretmenlerin Algılarına Göre İlköğretim Okullarında Örgütsel Öğrenme
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
, Ersin Kuşci
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
924
0
FAVORİ
924
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yönetici ve Öğretmenlerin Stratejik Planlama Algısı ve Okullarda Mevcut Stratejik Planlama Uygulamalarının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hasan Memduhoğlu
,
İbrahim Uçar
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3293
1
FAVORİ
3293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselerde Farklılıkların Yönetimi: Bireysel Tutumlar, Örgütsel Değerler ve Yönetsel Politikalar
Yazarlar:
Hasan Memduhoğlu
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3324
0
FAVORİ
3324
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Educational Academic Research
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Siirt Eğitim Dergisi
Editör
Kurul Üyeliği
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Siirt Eğitim Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Erciyes Journal of Education
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Research Review
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Görüşlerine Göre Okul Müdürlerinin Sergilediği Toksik Liderlik Davranışları
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Mehmet Emin Ören
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1085414
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
1
ATIF
1
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN KOPYA ÇEKMEYE YÖNELİK GENEL EĞİLİMLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Sevgi Koç
,
Hasan Basri Memduhoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.60703-565294
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
2
ATIF
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Değerler Eğitiminde Drama Yönteminin Uygulanmasına İlişkin Nitel Bir Çözümleme
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Tuba Yüce
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.632965
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3066
5
ATIF
0
FAVORİ
3066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞI ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
,
Mevsim Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.49440-536061
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2795
1
ATIF
0
FAVORİ
2795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNDE ELEŞTİREL VE SORGULAYICI DÜŞÜNMEYİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK YENİ BİR ÖĞRETİM TEKNİĞİ DENEMESİ: SORU TOPLARI TEKNİĞİ
Yazarlar: Numan Saylık,
Hasan Memduhoğlu
, Ahmet Yayla
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.304690
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2369
2
ATIF
0
FAVORİ
2369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARI: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMA
Yazarlar:
Sevgi Koç
,
Hasan Basri Memduhoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.289655
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3636
8
ATIF
0
FAVORİ
3636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmen Adayı Olan ve İngilizce Öğretmeni Olmayı Planlayan Üniversite Öğrencilerinin İngilizce Öz Yeterlik Algıları
Yazarlar:
Hasan Memduhoğlu
,
Şehnaz Çelik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.16286266
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
0
7
ATIF
0
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENMENİN YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDEKİ ÖNEMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Hasan Basri Memduhoğlu
, Serkan Çiftçi,
Halil İbrahim Özok
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2014.14.2-5000091525
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2281
4
ATIF
0
FAVORİ
2281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat