Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Veysel Bilal Arslankara
Dr.
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
Yayın
11
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
11
11
Yayın
1
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
0000-0002-9062-9210
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı
Popüler Yayınları
Lise Öğrencilerinde Sanal Risk Algısı: Problemli İnternet Kullanımı ve Eleştirel Düşünme Bağlamında Bir Araştırma
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
0
ATIF
3
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sanal Ortamlardaki Güven Durumları ile Sanal Yalnızlıklarının Sanal Risk Algısı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
ATIF
2
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeğinin Ortaokul Düzeyine Uyarlanması
Yazarlar:
Veysel Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.632550
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
0
ATIF
1
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
ATIF
1
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Students’ Summer Vacation Activities Based on Coding & Robotic and Forgetfulness Level of Summer Vacation Return
Yazarlar:
Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
0
ATIF
1
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Assessment of an In-Service Training Activity Transformed into an E-Learning Environment Using the Kirkpatrick Model
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Elif Arslankara
,
İlyas Asan
,
Mehmet Külekçi
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1441595
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
210
1
FAVORİ
210
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Video Dönütlerin Mesleki Beceri Eğitimi Öğrencilerinin Yansıtıcı Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1424510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
185
0
FAVORİ
185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediating Role of Lifelong Learning Motivation in the Relationship Between Virtual Risk Perception and Digital Well-Being
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
,
Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.30.11.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
391
1
FAVORİ
391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Well-Being Scale Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Aylin Demir
,
Ömer Öztaş
,
Ertugrul Usta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1206193
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5014
1
FAVORİ
5014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Students’ Summer Vacation Activities Based on Coding & Robotic and Forgetfulness Level of Summer Vacation Return
Yazarlar:
Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
1
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinde Sanal Risk Algısı: Problemli İnternet Kullanımı ve Eleştirel Düşünme Bağlamında Bir Araştırma
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
995
3
FAVORİ
995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeğinin Ortaokul Düzeyine Uyarlanması
Yazarlar:
Veysel Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.632550
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
688
1
FAVORİ
688
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Risk Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
1
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Sanal Ortamlardaki Güven Durumları ile Sanal Yalnızlıklarının Sanal Risk Algısı Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
2
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeği (SDRAÖ)’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.356898
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
1
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİNE İLİŞKİN KAVRAM YANILGILARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Ertuğrul Usta,
Veysel Bilal Arslankara
, Merve Özarslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2500
1
FAVORİ
2500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Participatory Educational Research
Editörlük
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Editör , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu
Kurul Üyeliği
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Hakemlik
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Yayınlar
Digital Well-Being Scale Validity and Reliability Study
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Aylin Demir
,
Ömer Öztaş
,
Ertugrul Usta
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.1206193
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5014
3
ATIF
1
FAVORİ
5014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Dünya Risk Algısı Ölçeği (SDRAÖ)’nin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Veysel Bilal Arslankara
,
Ertuğrul Usta
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.356898
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2087
8
ATIF
1
FAVORİ
2087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat