avatar
Süleyman Sadi Seferoğlu Prof. Dr. Hacettepe Üniversitesi
Yayın 36 Hakemlik 46 CrossRef Atıf 89 TR Dizin Atıf 232
36 Yayın
46 Hakemlik
89 CrossRef Atıf
232 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Tasarımı Öğretim Teknolojileri Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem

Kurum

Hacettepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

1

3

713

Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan, S. Sadi Seferoğlu
DOI: 10.32601/ejal.461000
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1884

4

1

1884

Yayınlar

0

180

0

332

1

579

Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT’nin KEFE ve PEST Analizi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1368821
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3945

1

3945

0

263

0

305

1

532

0

668

1

1067

KORONAVİRÜS SALGINI DÖNEMİNDE CANLI DERSLER: VELİ GÖRÜŞLERİYLE İLGİLİ BİR İNCELEME
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877869
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

0

564

ASAYİŞ HİZMETLERİNDE TEKNOLOJİ KABUL MODELİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Güray Arık, Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 , Güvenlik Bilimleri Dergisi
DOI: 10.28956/gbd.1028635
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 802

0

802

1

1443

0

2133

1

1705

0

1985

0

2618

0

4738

0

2477

1

1884

0

10637

Editörlük

Yayınlar

Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT’nin KEFE ve PEST Analizi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1368821
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3945

4

1

3945

KORONAVİRÜS SALGINI DÖNEMİNDE CANLI DERSLER: VELİ GÖRÜŞLERİYLE İLGİLİ BİR İNCELEME
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877869
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

1

0

564

1

3

713

3

1

1443

2

0

2133

3

1

1705

12

0

1985

24

0

2618

9

0

3979

16

0

4738

2

0

2477

Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan, S. Sadi Seferoğlu
DOI: 10.32601/ejal.461000
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1884

4

1

1884

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.