Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeki Arsal
Prof. Dr.
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
32
11
Yayın
5
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Program Geliştirme
Eğitimde Program Değerlendirme
Çok Kültürlü Eğitim
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Kurum
BOLU ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Öğretimi Derslerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
0
ATIF
1
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Sera Etkisi İle İlgili Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1470
0
ATIF
1
FAVORİ
1470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Multicultural Education on Preservice Teachers’ Attitude and Efficacy: Testing Bank’s Content Integration Dimension
Yazarlar:
Mustafa Öztürk Akcaoğlu
,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.44.9.2
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
6
ATIF
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eleştirel Çokkültürlü Eğitim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Tutum ve Yeterliklerine Etkisi
Yazarlar:
Fulya Kurtuluş
,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1104858
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Multicultural Education on Preservice Teachers’ Attitude and Efficacy: Testing Bank’s Content Integration Dimension
Yazarlar:
Mustafa Öztürk Akcaoğlu
,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.44.9.2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hazırlık Okulu Öğrencilerinin İngilizce Eğitim İhtiyaçları
Yazarlar:
Fulya Kurtuluş
,
Zeki Asal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çokkültürlü Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Mustafa Öztürk Akçaoğlu,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.378585
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
0
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum Ve İnançları
Yazarlar:
Zeki Arsal
, Devrim Mumcu Arsal, Mustafa Öztürk Akçaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304618
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1650
0
FAVORİ
1650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Akademik Branş Memnuniyetleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelme ve Kariyer Geliştirme Arzuları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Duygu Gür Erdoğan
,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1417
0
FAVORİ
1417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mikro Öğretimin Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi İnançlarına Etkisi
Yazarlar:
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3505
0
FAVORİ
3505
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenleme Stratejileri Öğretiminin Öğrencilerin İngilizce Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Aslıhan Kuyumcu Vardar
,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.05845
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3566
0
FAVORİ
3566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEST KAYGISI VE TEST YANITLAMA STRATEJİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER
Yazarlar:
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1612
0
FAVORİ
1612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretimi Derslerinin Yapılandırmacı Öğrenme Ortamı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
843
1
FAVORİ
843
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğretmen Adaylarının Sera Etkisi İle İlgili Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1470
1
FAVORİ
1470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Eleştirel Çokkültürlü Eğitim Uygulamasının Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Tutum ve Yeterliklerine Etkisi
Yazarlar:
Fulya Kurtuluş
,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1104858
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
550
1
ATIF
0
FAVORİ
550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Multicultural Education on Preservice Teachers’ Attitude and Efficacy: Testing Bank’s Content Integration Dimension
Yazarlar:
Mustafa Öztürk Akcaoğlu
,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.44.9.2
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
6
ATIF
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hazırlık Okulu Öğrencilerinin İngilizce Eğitim İhtiyaçları
Yazarlar:
Fulya Kurtuluş
,
Zeki Asal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2319
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
973
1
ATIF
0
FAVORİ
973
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çokkültürlü Yeterlik Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Mustafa Öztürk Akçaoğlu,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.378585
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1272
10
ATIF
0
FAVORİ
1272
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzik Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Deneyim, Tutum Ve İnançları
Yazarlar:
Zeki Arsal
, Devrim Mumcu Arsal, Mustafa Öztürk Akçaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.28551-304618
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1650
4
ATIF
0
FAVORİ
1650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-düzenleme Stratejileri Öğretiminin Öğrencilerin İngilizce Başarılarına ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Aslıhan Kuyumcu Vardar
,
Zeki Arsal
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.05845
ATIF
10
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3566
10
ATIF
0
FAVORİ
3566
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat