Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ayça Kaya
Dr. Öğr. Üyesi
HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
3
11
Yayın
27
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
0000-0001-7510-7708
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Kurum
HALİÇ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
1
ATIF
2
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDEKİ ACİL UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN EBEVEYNLERİN ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Kaya
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.933889
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
11
ATIF
1
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1211
1
ATIF
1
FAVORİ
1211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Investigation Into The Stress-Coping Levels of Parents of Children with Autism Who Receive Physical Education
Yazarlar:
Menşure Aydın
,
Kemal Ulutürk
,
Aysel Pehlivan
,
Ayça Kaya
,
Sercan Karabacak
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Disabilities Sports and Health Sciences
DOI: 10.33438/ijdshs.1443716
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
131
0
FAVORİ
131
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' Learning Agility as a Predictor of Their Lifelong Learning Tendency
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: 10.47215/aji.1298611
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
740
0
FAVORİ
740
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Okul Müdürlerinin Ders Denetimi: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Ayça Kaya
,
Ümit Dilekçi
,
İbrahim Limon
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1131067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
650
0
FAVORİ
650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitim Politikaları Bağlamında Moral Yitimleri ve Okul Etkililiği Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
İbrahim Limon
,
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1182443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1211
1
FAVORİ
1211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
2
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KKTC’de Covid-19 Salgını Bağlamında Akademisyenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ayça Kaya
, Cemaliye Mahmutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1086686
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers' organizational commitment to internal and external stakeholders of the school
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.86.9.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
923
0
FAVORİ
923
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDEKİ ACİL UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN EBEVEYNLERİN ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Kaya
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.933889
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
1
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Öğrenme Çevikliği ile İlgili Görüşlerinin Kişisel Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Türkan Argon
,
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Knowledgement Management at Schools
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Political Economy and Management of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
404
0
FAVORİ
404
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Öğretim Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
International Journal of Disabilities Sports and Health Sciences
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Participatory Educational Research
Political Economy and Management of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Sekreter , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Education & Youth Research
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Okul Yönetimi
Political Economy and Management of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
ÖĞRETMENLERİN DİJİTAL ÖĞRETMENLİK ALGILARI: ÖZEL OKUL ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1121415
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1211
1
ATIF
1
FAVORİ
1211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN PERSPEKTİFİNDEN OKUL YÖNETİCİLERİNİN KAYIRMACILIK DAVRANIŞLARI
Yazarlar:
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1097162
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
734
1
ATIF
2
FAVORİ
734
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KKTC’de Covid-19 Salgını Bağlamında Akademisyenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Ayça Kaya
, Cemaliye Mahmutoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1086686
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
1
ATIF
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDEKİ ACİL UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN EBEVEYNLERİN ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Kaya
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.933889
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
11
ATIF
1
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat