Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ümit Dilekçi
Doç. Dr.
BATMAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
62
CrossRef Atıf
47
TR Dizin Atıf
35
14
Yayın
62
Hakemlik
47
CrossRef Atıf
35
TR Dizin Atıf
0000-0002-6205-1247
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Kurum
BATMAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRETMENLERİN ÖZNEL KARİYER BAŞARILARINA İLİŞKİN ALGILARI: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
Şenay Sezgin Nartgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-664924
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
2
ATIF
1
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI “AŞIRI İLETİŞİM YÜKÜ” DÜZEYİ
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
İbrahim Limon
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776450
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2780
14
ATIF
1
FAVORİ
2780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDEKİ ACİL UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN EBEVEYNLERİN ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Kaya
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.933889
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
11
ATIF
1
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinde Sınıf Duygusal İklimi ve Okul Tükenmişliği: Bir Hiyerarşik Regresyon Modeli
Yazarlar:
Mete Sipahioğlu
,
Abdullah Manap
,
Ümit Dilekçi
,
Murat Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Current Research in Social Sciences
DOI: 10.30613/curesosc.1361793
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
634
0
FAVORİ
634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Okul Müdürlerinin Ders Denetimi: Bir Olgubilim Çalışması
Yazarlar:
Ayça Kaya
,
Ümit Dilekçi
,
İbrahim Limon
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1131067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
0
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitim Politikaları Bağlamında Moral Yitimleri ve Okul Etkililiği Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
İbrahim Limon
,
Ayça Kaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1182443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
0
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İş Doyumunun Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Özerkliği
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1020340
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Paylaşılan Öğretimsel Liderlik: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1016019
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1087
0
FAVORİ
1087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDEKİ ACİL UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN EBEVEYNLERİN ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Kaya
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.933889
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
1
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospective Teachers’ Metaphoric Perceptions of “Student, Teacher and School”
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
İbrahim Limon
,
Şenay Sezgin Nartgün
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
918
0
FAVORİ
918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Mediating Role of Initiative Climate on the Relationship between Distributed Leadership and Organizational Resilience in Schools
Yazarlar:
İbrahim Limon
,
Ümit Dilekçi
,
Sibel Demirer
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.829411
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1025
0
FAVORİ
1025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development and Initial Validation of Micromanagement Scale for School Principals
Yazarlar:
İbrahim Limon
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.7.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1485
0
FAVORİ
1485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI “AŞIRI İLETİŞİM YÜKÜ” DÜZEYİ
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
İbrahim Limon
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776450
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2780
1
FAVORİ
2780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İş Performansının Bir Boyutu Olarak Uyumsal Performans: Kuramsal Bir Çerçeve
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
Şenay Sezgin Nartgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.560443
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
0
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖZNEL KARİYER BAŞARILARINA İLİŞKİN ALGILARI: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
Şenay Sezgin Nartgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-664924
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
1
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Sustainable Leadership and Perceived School Effectiveness: The Mediating Role of Work Effort
Yazarlar:
Şenay Sezgin Nartgün
,
İbrahim Limon
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.653014
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1673
0
FAVORİ
1673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMINA (İYEP) İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2268
0
FAVORİ
2268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Current Research in Social Sciences
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Editörlük
Political Economy and Management of Education
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Yazım Editörü , Editör Yardımcısı , Yayın Editörü
Hakemlik
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Alanyazın
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İZÜ Eğitim Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Social Sciences and Education Research
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kahramanmaraş İstiklal Üniversitesi Psikoloji Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Toplum Araştırmaları Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Participatory Educational Research
Political Economy and Management of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinde Sınıf Duygusal İklimi ve Okul Tükenmişliği: Bir Hiyerarşik Regresyon Modeli
Yazarlar:
Mete Sipahioğlu
,
Abdullah Manap
,
Ümit Dilekçi
,
Murat Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Current Research in Social Sciences
DOI: 10.30613/curesosc.1361793
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
634
2
ATIF
0
FAVORİ
634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İş Doyumunun Bir Yordayıcısı Olarak Öğretmen Özerkliği
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.1020340
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1072
6
ATIF
0
FAVORİ
1072
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Paylaşılan Öğretimsel Liderlik: Ölçek Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1016019
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1087
2
ATIF
0
FAVORİ
1087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVİD-19 SALGINI SÜRECİNDEKİ ACİL UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN EBEVEYNLERİN ALGILARI: BİR METAFOR ANALİZİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Kaya
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.933889
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
854
11
ATIF
1
FAVORİ
854
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 SALGINI BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI “AŞIRI İLETİŞİM YÜKÜ” DÜZEYİ
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
İbrahim Limon
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776450
ATIF
14
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2780
14
ATIF
1
FAVORİ
2780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İş Performansının Bir Boyutu Olarak Uyumsal Performans: Kuramsal Bir Çerçeve
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
Şenay Sezgin Nartgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.560443
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1358
5
ATIF
0
FAVORİ
1358
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖZNEL KARİYER BAŞARILARINA İLİŞKİN ALGILARI: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ümit Dilekçi
,
Şenay Sezgin Nartgün
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-664924
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1721
2
ATIF
1
FAVORİ
1721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Sustainable Leadership and Perceived School Effectiveness: The Mediating Role of Work Effort
Yazarlar:
Şenay Sezgin Nartgün
,
İbrahim Limon
,
Ümit Dilekçi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.653014
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1673
5
ATIF
0
FAVORİ
1673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat