Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Uğur Başarmak
Doç. Dr.
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
13
5
Yayın
13
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Kurum
Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Uğur Başarmak
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
705
0
ATIF
1
FAVORİ
705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Kodlama Eğitimine Başlama Referansları, Tutum Bileşenleri ve Motivasyon Kaynakları
Yazarlar:
Dilber Polat
,
Uğur Başarmak
,
Umit Demiral
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
278
0
FAVORİ
278
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Yapılandırmacı Yaklaşım Yöntemi ile Bilgisayarca Düşünme, Problem Çözme Becerileri ve Araştırma-Sorgulamaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Uğur Başarmak
,
Emre Çam
,
Hurşit Cem Salar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
595
0
FAVORİ
595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine Yönelik Öz-Yeterlik İnancı (FÖYÖİ) Bileşenlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dilber Polat
,
Gülşah Uluay
,
Uğur Başarmak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.798077
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
0
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kalite Elçilerinin Yükseköğretimde Kalite Yönetimine ve Teknoloji Engellerine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nazire Burçin Hamutoğlu
,
Uğur Başarmak
,
Gözde Sezen-gültekin
, Muzaffer Elmas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “KOD Adı 2023” Projesi Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Uğur Başarmak
,
Nazire Burçin Hamutoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
705
1
FAVORİ
705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İleri Teknolojilerde Çalışmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkish Journal of Education
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat