Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sıtkı Çekirdekci
Doç. Dr.
SİNOP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
17
7
Yayın
19
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
17
TR Dizin Atıf
0000-0003-4037-2434
58773694500
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Sınıf Eğitimi
Matematik Eğitimi
Sayı hissi, matematik eğitiminde materyal kullanımı,
Kurum
SİNOP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
BRUNER’İN ZİHİNSEL GELİŞİM İLKELERİNE GÖRE İLKOKUL MATEMATİK DERS ve ÇALIŞMA KİTAPLARINDA GEOMETRİ
Yazarlar:
Sıtkı Çekirdekçi
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6584
0
ATIF
1
FAVORİ
6584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SAYI HİSSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.851683
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1891
0
ATIF
1
FAVORİ
1891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
2
ATIF
1
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin 21. Yüzyıl Beceri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1236002
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
0
ATIF
1
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’deki İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin 21. Yüzyıl Beceri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1236002
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
237
1
FAVORİ
237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
1
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SAYI HİSSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.851683
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1891
1
FAVORİ
1891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Dersinin Uygulanması Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BRUNER’İN ZİHİNSEL GELİŞİM İLKELERİNE GÖRE İLKOKUL MATEMATİK DERS ve ÇALIŞMA KİTAPLARINDA GEOMETRİ
Yazarlar:
Sıtkı Çekirdekçi
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6584
1
FAVORİ
6584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bruner’in Zihinsel Gelişim İlkelerine Göre Yapılan Bilgisayar Destekli Eğitimin 3. Sınıf Geometri Kazanımlarının Başarı Ve Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Sıtkı Çekirdekci
,
Veli Toptaş
, Nergiz Çekirdekçi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321428
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9847
0
FAVORİ
9847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 1. SINIFA KAYDOLAN OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇAĞINDAKİ ÖĞRENCİLERİN (60-69 AY) YAŞADIKLARI SORUNLARA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mehmet Özenç
,
Sıtkı Çekirdekçi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1467
0
FAVORİ
1467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Education Technology and Scientific Researches
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Hakemlik
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Educational Academic Research
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Education and Future
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Dünyası İncelemeleri Dergisi
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
2
ATIF
1
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bruner’in Zihinsel Gelişim İlkelerine Göre Yapılan Bilgisayar Destekli Eğitimin 3. Sınıf Geometri Kazanımlarının Başarı Ve Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Sıtkı Çekirdekci
,
Veli Toptaş
, Nergiz Çekirdekçi
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.321428
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9847
2
ATIF
0
FAVORİ
9847
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat