Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Celal Teyyar Ugurlu
Prof. Dr.
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
44
Hakemlik
32
CrossRef Atıf
70
44
Yayın
32
Hakemlik
70
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ebru Bozpolat
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Hatice Gonca Usta
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.690
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10928
0
ATIF
2
FAVORİ
10928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılık ve Etik Liderlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
, Neslihan Ceylan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3751
0
ATIF
1
FAVORİ
3751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Neslihan Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
0
ATIF
1
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4925
0
ATIF
1
FAVORİ
4925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGISI ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
Ebru Bozpolat
,
Gonca Usta
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.762724
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
0
ATIF
1
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ORTAOKULLARDA AHLAK EĞİTİMİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Fatih Bayir
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1522139
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
0
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kariyer Basamaklarının Geç Dönemindeki Öğretmenlerin Dünü Bugünü: Kıdemli Öğretmenlerin Anlatısı
Yazarlar:
İzzet Kaplan
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1444405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
112
0
FAVORİ
112
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİNDE ETİK DIŞI DAVRANIŞLAR, ETİK İKİLEMLER, ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Eymen Cevent Nisani
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1485380
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
363
1
FAVORİ
363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN, ÖĞRENCİ VE VELİ BAĞLAMINDA DESTEKLEME VE YETİŞTİRME KURSLARI: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar: Selahattin Dursun,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1321264
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
467
0
FAVORİ
467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ SERÜVENİ: BİR ANLATI ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
İsmail Cengil
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1162763
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
703
0
FAVORİ
703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN ÖĞRENCİ ALGISI ÖLÇEĞİNİN GEÇERLİK GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
Ebru Bozpolat
,
Gonca Usta
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.762724
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
686
1
FAVORİ
686
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL OKULDA MUTLU BİR ÖĞRETMEN OLMAK
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
Ömür Sözer Özdemir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1618
0
FAVORİ
1618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEKİ GELİŞİM İHTİYAÇLARI VE DENETİM UYGULAMALARIYLA MESLEKİ GELİŞİM İHTİYAÇLARININ KARŞILANMASINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Songül Yazıcı
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
1
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN SENDİKAL ÖRGÜTLENMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI VE SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ
Yazarlar:
Cihat Arslan
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
755
1
FAVORİ
755
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE OKUL GELİŞTİRME ARACI OLARAK HESAP VEREBİLİRLİK
Yazarlar:
Hilal Çalmaşur
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
710
1
FAVORİ
710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Mesleki Yaşamda Yalnızlık Konusundaki Görüşleri: Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
İzzet Kaplan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
880
0
FAVORİ
880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
,
Cihat Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
0
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Dil Öğreniminde İçerik Temelli Öğretim Yaklaşımı: Bir Eylem Araştırması
Yazarlar:
Esmira Mehdiyev
,
Celal Teyyar Uğurlu
,
Hatice Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2888
0
FAVORİ
2888
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyfettin Abdurrezzak
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.359588
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2212
0
FAVORİ
2212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sendikal Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
,
Cihat Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.430254
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2406
0
FAVORİ
2406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE LİDERLİK DAVRANIŞLARININ FİLMLERDE ELE ALINAN LİDERLİK DAVRANIŞLARI İLE KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.399653
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3928
0
FAVORİ
3928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gelişimsel Denetim Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Aslı Ağıroğlu Bakır
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4925
1
FAVORİ
4925
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Okul İşlerini Erteleme Davranışlarına İlişkin Okul Yöneticileri ve Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kadir Beycioğlu
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Seyfettin Abdurrezzak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1293
0
FAVORİ
1293
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Pedagojik Formasyon Derslerine Yönelik Geliştirdikleri Metaforlar
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.333778
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
22996
0
FAVORİ
22996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müdürlerin Okul Liderliği Davranışları: Öğretimsel Destek, İlişki ve Açıklık Düzeyleri
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Kadir Beycioğlu
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Niyazi Özer
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2380
0
FAVORİ
2380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çağdaş Eğitim Denetimi Modeli Olarak Okullarda Farklılaştırılmış Denetim Uygulamalarına İlişkin Bir Araştırma
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
, Duran Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10634
0
FAVORİ
10634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKULLARDA ÖRGÜTSEL BAĞLILIK YARATAN BİR ÖNCÜL OLARAK İMAJ
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Neslihan Ceylan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
1
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİM İNANÇLARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
Hilal Çalmaşur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2368
0
FAVORİ
2368
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulların Sahip Oldukları Sosyal Sermayeye İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Fatma Köybaşı,
Celal Teyyar Ugurlu
, Ayşad Gonca Güner
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
0
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
, Aziz Öncel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.285527
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2470
0
FAVORİ
2470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Neslihan Ceylan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282388
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1812
0
FAVORİ
1812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeylerine İlişkin Lojistik Yordayıcılık
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Hatice Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1666
0
FAVORİ
1666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ebru Bozpolat
, Hatice Gonca Usta,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2453
0
FAVORİ
2453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Sendikal Örgütlenmeye İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Cihat Arslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4068
0
FAVORİ
4068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL LİDERLİĞİ DAVRANIŞ VE UYGULAMALARININ OKULLARIN ETKİLİLİĞİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
Seyfettin Abdurrezzak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1761
0
FAVORİ
1761
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
H.Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.28260
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1903
0
FAVORİ
1903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Kişilerarası Öz-Yeterlikleri ve İnformal İletişimleri: Nicel Bir Çalışma
Yazarlar: Deniz Ay,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1591
0
FAVORİ
1591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
, Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3456
0
FAVORİ
3456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ ÖĞRETİM YÖNTEM VE TEKNİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ebru Bozpolat
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Hatice Gonca Usta
,
Ahmet Salih Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.690
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10928
2
FAVORİ
10928
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DEMOGRAFİK ÖZELLİKLER VE TUTUMUN TÜKENMİŞLİK ÜZERİNE YORDAYICILIK ETKİSİ
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
H. Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.1-5000182923
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2455
0
FAVORİ
2455
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yazarlar:
Esmira Mehdiyev
, Gonca Usta,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3995
0
FAVORİ
3995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
, Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2166
0
FAVORİ
2166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Etik Liderlik Davranışlarının Öğretmenlerin Algı ve Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Soner Doğan
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Orhan Kaya
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000145818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2275
0
FAVORİ
2275
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.64723
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3087
0
FAVORİ
3087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Yaratıcılık ve Etik Liderlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
, Neslihan Ceylan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3751
1
FAVORİ
3751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar:
Soner Dogan
,
Celal Teyyar Ugurlu
, Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2699
1
FAVORİ
2699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Yönetici Etik Liderlik Davranışına İlişkin Algıları
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2551
0
FAVORİ
2551
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Müfettişlerinin Görev Alanları Açısından Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
M.cevat Yıldırım
,
Kadir Beycioğlu
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Mehmet Sincar
Yayın Bilgisi: 2012 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1033
0
FAVORİ
1033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin ÖğretmenlikMesleğine İlişkin Tutumları
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
, Soner Polat
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2546
0
FAVORİ
2546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi Fen-Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Hakemlik
Anadolu University Journal of Education Faculty
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Ekonomi İşletme Siyaset ve Uluslararası İlişkiler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Research in Educational Administration and Leadership
Scientific Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
BİR MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİNDE ETİK DIŞI DAVRANIŞLAR, ETİK İKİLEMLER, ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar:
Eymen Cevent Nisani
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1485380
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
363
1
ATIF
1
FAVORİ
363
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SENDİKAL ÖRGÜTLENME NEDENLERİ ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
,
Cihat Arslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.596982
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1344
1
ATIF
0
FAVORİ
1344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkili Okul Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Seyfettin Abdurrezzak
,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.359588
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2212
12
ATIF
0
FAVORİ
2212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sendikal Tutum Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Celal Teyyar Uğurlu
,
Cihat Arslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.430254
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2406
2
ATIF
0
FAVORİ
2406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Adalet Algıları ile Örgütsel Sinizm Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
, Aziz Öncel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.285527
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2470
9
ATIF
0
FAVORİ
2470
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Görüşlerine Göre Üniversitenin Örgütsel İmajının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Fatma Köybaşı
,
Celal Teyyar Ugurlu
,
Neslihan Ceylan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.282388
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1812
3
ATIF
0
FAVORİ
1812
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENCİ VE ÖĞRETİM ELEMANLARININ SINIF YÖNETİM MODELLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ebru Bozpolat
, Hatice Gonca Usta,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.263222
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2453
5
ATIF
0
FAVORİ
2453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Denetim Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
,
H.Gonca Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.28260
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1903
6
ATIF
0
FAVORİ
1903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkili Okullar İçin Kim Ne Yapmalı?
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
, Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3456
15
ATIF
0
FAVORİ
3456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İNGİLİZCE DİL ÖĞRENİMİNDE MOTİVASYON
Yazarlar:
Esmira Mehdiyev
, Gonca Usta,
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.58834
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3995
3
ATIF
0
FAVORİ
3995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖRGÜTSEL VATANDAŞLIK DAVRANIŞININ ÖNCÜLÜ OLARAK OKUL YÖNETİCİLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ KAYNAKLARI
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
, Ahsen Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.18275
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2166
4
ATIF
0
FAVORİ
2166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnformal İletişim Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Celal Teyyar Ugurlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.64723
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3087
7
ATIF
0
FAVORİ
3087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul yöneticileri ve öğretmenler arasındaki iletişim sürecinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
Yazarlar:
Soner Dogan
,
Celal Teyyar Ugurlu
, Tutku Yıldırım, Erol Karabulut
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181074
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2699
2
ATIF
1
FAVORİ
2699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat