avatar
Erkan Atalmış Doç. Dr. MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITY
Yayın 13 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 8
13 Yayın
37 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
8 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

Kurum

MANISA CELAL BAYAR UNIVERSITY

Yayınlar

0

1758

0

3495

The Use of Three-Option Multiple Choice Items for Classroom Assessment
DOI: 10.21449/ijate.421167
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1515

0

1515

Çoktan seçmeli sorularda üç, dört ve hiçbiri seçenekleri
Yazarlar: Erkan Atalmış , Neal Kingston
Yayın Bilgisi: 2017 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.333687
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1537

0

1537

0

1894

OECD VERİLERİNE GÖRE PISA SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194936
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14663

0

14663

Yayınlar

1

0

881

3

0

1758

İdealist Öğretmen Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
DOI: 10.18026/cbayarsos.628634
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3495

6

0

3495

1

0

1551

The Use of Three-Option Multiple Choice Items for Classroom Assessment
DOI: 10.21449/ijate.421167
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1515

1

0

1515

Çoktan seçmeli sorularda üç, dört ve hiçbiri seçenekleri
Yazarlar: Erkan Atalmış , Neal Kingston
Yayın Bilgisi: 2017 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.333687
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1537

3

0

1537

OECD VERİLERİNE GÖRE PISA SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.17240/aibuefd.2016.16.2-5000194936
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14663

7

0

14663

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.