Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gonca Ekşi
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
17
14
Yayın
7
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
The Perceptions of Student Teachers About Using an Online Learning Environment ‘Edmodo’ in a ‘Flipped Classroom’
Yazarlar:
Nihan Erdemir
,
Gonca Yangın Ekşi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.638795
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
11
ATIF
1
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmen Adaylarının Kritik Kültürel Farkındalıklarının Sanal Değişim Projesi Aracılığıyla Geliştirilmesi
Yazarlar:
Samed Yasin Öztürk
,
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1052025
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
ATIF
1
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Effect of video-based collaborative peer feedback on Turkish EFL learners’ motivation, writing enjoyment and anxiety
Yazarlar:
Sabahattin Yeşilçınar
,
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1461964
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
68
0
FAVORİ
68
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Editorial 13-1
Yazarlar:
Dinçay Köksal
,
Gonca Ekşi
,
Ahmet Erdost Yastıbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48
0
FAVORİ
48
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik ile Geliştirilmiş Hikayelerin İngilizce Öğrenenler Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Nermin Punar Özçelik
,
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1186759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
352
0
FAVORİ
352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Augmented Reality (AR) in Language Learning: A Principled Review of 2017-2021
Yazarlar:
Nermin Punar Özçelik
,
Gonca Ekşi
,
Meltem Huri Baturay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.83.9.4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2901
0
FAVORİ
2901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmen Adaylarının Kritik Kültürel Farkındalıklarının Sanal Değişim Projesi Aracılığıyla Geliştirilmesi
Yazarlar:
Samed Yasin Öztürk
,
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1052025
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
1
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Düzeyinde İngilizce’yi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Türk Öğrencilerin ELF ve Standart İngilizce Kavramlarına Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Ulaş Koçak
,
Zeynep Koçali
,
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk İngilizce Öğretmeni Eğitimcilerinin Deneyimledikleri Zorluklar ve Uyguladıkları Stratejiler: Fenomenolojik Bir Çalışma
Yazarlar:
Elif Bozyiğit
,
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53629/sakaefd.1004356
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
444
0
FAVORİ
444
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sense of professional agency in ELT practicum: Comparison of Polish, Portuguese, and Turkish contexts
Yazarlar: Burçak Yılmaz Yakışık,
Fatıma Nur Fişne
,
Gonca Yangın Ekşi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.668451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
622
0
FAVORİ
622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Perceptions of Student Teachers About Using an Online Learning Environment ‘Edmodo’ in a ‘Flipped Classroom’
Yazarlar:
Nihan Erdemir
,
Gonca Yangın Ekşi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.638795
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
1
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Declared Beliefs and Actual Classroom Practices: A Case Study with Five EFL Teachers
Yazarlar:
Tuğba Çalışır Gerem
,
Gonca Yangın Ekşi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1410
0
FAVORİ
1410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A descriptive and explanatory study about vocabulary presentation techniques of English teachers in primary and secondary schools in Turkey
Yazarlar: Zehra Yakan,
Gonca Yangın Ekşi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2177
0
FAVORİ
2177
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Action research: video-assisted written constructivist feedback of ELT student teachers in micro-teaching sessions
Yazarlar: Elif Bozyiğit,
Gonca Yangın Ekşi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1578
0
FAVORİ
1578
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Foreign language instructors’ computer and information literacy perceived self-efficacy: a school of foreign languages case
Yazarlar:
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2013 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
0
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Foreign language instructors’ computer and information literacy perceived self-efficacy: a school of foreign languages case
Yazarlar:
Gonca Ekşi
Yayın Bilgisi: 2011 ,
ELT Research Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
906
0
FAVORİ
906
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
ELT Research Journal
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Language and Linguistic Studies
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Editörlük
ELT Research Journal
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü
Eurasian Journal of Teacher Education
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Eurasian Journal of Teacher Education
Hakemlik
ELT Research Journal
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
The Literacy Trek
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Augmented Reality (AR) in Language Learning: A Principled Review of 2017-2021
Yazarlar:
Nermin Punar Özçelik
,
Gonca Ekşi
,
Meltem Huri Baturay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.83.9.4
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2901
6
ATIF
0
FAVORİ
2901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Perceptions of Student Teachers About Using an Online Learning Environment ‘Edmodo’ in a ‘Flipped Classroom’
Yazarlar:
Nihan Erdemir
,
Gonca Yangın Ekşi
Yayın Bilgisi: 2019 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.638795
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2137
11
ATIF
1
FAVORİ
2137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat