Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gökhan Özsoy
Prof. Dr.
Ordu Ünitversitesi
Yayın
6
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
6
6
Yayın
14
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Temel Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
Ordu Ünitversitesi
Popüler Yayınları
Okulöncesi öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeyleri
Yazarlar:
Gökhan Özsoy
,
Yunus Günindi
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
0
ATIF
1
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma ve Matematik Güçlüklerine İlişkin Pedagojik Farkındalıklarının ve Öğretimsel Bakış Açılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hayriye Gül Kuruyer
,
Ahmet Çakıroğlu
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3229
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1724
4
ATIF
1
FAVORİ
1724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Oluşturduğu Görsel Temsillerin İncelenmesi
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.763452
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1284
1
ATIF
1
FAVORİ
1284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
An Evaluation of the Effect of Activity-Based Computational Thinking Education on Teachers: A Case Study
Yazarlar:
Neslihan Durmuşoğlu Saltalı
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.26.10.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Oluşturduğu Görsel Temsillerin İncelenmesi
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.763452
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1284
1
FAVORİ
1284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kalıpsal İfadeler (Formulaic Language) ve İngilizce Öğretimi: İlkokul Dördüncü Sınıf Kitaplarının İncelemesi
Yazarlar:
Özlem Çukurlu
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1022
0
FAVORİ
1022
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma ve Matematik Güçlüklerine İlişkin Pedagojik Farkındalıklarının ve Öğretimsel Bakış Açılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hayriye Gül Kuruyer
,
Ahmet Çakıroğlu
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3229
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1724
1
FAVORİ
1724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmalarında Etki Büyüklüğü Raporlanması
Yazarlar:
Sibel Özsoy
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13011
0
FAVORİ
13011
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulöncesi öğretmen adaylarının üstbilişsel farkındalık düzeyleri
Yazarlar:
Gökhan Özsoy
,
Yunus Günindi
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2128
1
FAVORİ
2128
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kastamonu Education Journal
Participatory Educational Research
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
An Evaluation of the Effect of Activity-Based Computational Thinking Education on Teachers: A Case Study
Yazarlar:
Neslihan Durmuşoğlu Saltalı
,
Emel Bayrak Özmutlu
,
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
,
Özgen Korkmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.26.10.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1198
1
ATIF
0
FAVORİ
1198
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Oluşturduğu Görsel Temsillerin İncelenmesi
Yazarlar:
Saniye Nur Ergan
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.763452
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1284
1
ATIF
1
FAVORİ
1284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma ve Matematik Güçlüklerine İlişkin Pedagojik Farkındalıklarının ve Öğretimsel Bakış Açılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Hayriye Gül Kuruyer
,
Ahmet Çakıroğlu
,
Gökhan Özsoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3229
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1724
4
ATIF
1
FAVORİ
1724
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat