Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hakan Sarac
Dr.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın
16
Hakemlik
0
CrossRef Atıf
40
16
Yayın
0
Hakemlik
40
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Popüler Yayınları
5e Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi: Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hakan Sarac
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.306081
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
6
ATIF
1
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Çevresel Tutum Düzeyleri ile Bilişüstü Yetilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Sarac
, Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.364377
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1679
6
ATIF
1
FAVORİ
1679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Alanı Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Saraç
, Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
0
ATIF
1
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİ ‘MADDENİN DEĞİŞİMİ’ ÜNİTESİ İLE İLGİLİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-388815
ATIF
26
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26903
26
ATIF
1
FAVORİ
26903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Sınıf Etkinlikleri Algısı ile Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Ozarslan
,
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.518290
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Akıllı Tahta ve Cep Telefonu Hakkında Görüşleri: Metafor Analizi Çalışması
Yazarlar:
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1961
0
FAVORİ
1961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME HALKASI MODELLERİNİN FEN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ: META ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
HAKAN Sarac
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.305929
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4838
0
FAVORİ
4838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Çevresel Tutum Düzeyleri ile Bilişüstü Yetilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Sarac
, Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.364377
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1679
1
FAVORİ
1679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Use of Instructional Technologies by Teachers in the Educational Process: Metaphor Analysis Study
Yazarlar:
Hakan Sarac
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.2.189
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
0
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİ ‘MADDENİN DEĞİŞİMİ’ ÜNİTESİ İLE İLGİLİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-388815
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26903
1
FAVORİ
26903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Learning Cycle Models on Achievement of Students: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Hakan Sarac
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.4.1.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
729
0
FAVORİ
729
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Alanı Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hakan Saraç
, Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
768
1
FAVORİ
768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Yapılan Araştırmalar: İçerik Analizi Çalışması
Yazarlar:
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26986
0
FAVORİ
26986
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Multimedia Assisted 7e Learning Model Applications on Academic Achievement and Retention in Students
Yazarlar:
Hakan Sarac
, Devrim Tarhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.6.3.299
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
614
0
FAVORİ
614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5e Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi: Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hakan Sarac
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.306081
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
1
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEMEL EĞİTİM DÜZEYİNDEKİ ÖĞRENCİLERİN DÜNYA VE EVREN KONULARINA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3837
0
FAVORİ
3837
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN VE SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI 5E MODELİNİN AŞAMALARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar:
Hakan Sarac
,
Naci Bayrak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3176
0
FAVORİ
3176
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fene Yönelik Motivasyona ve Öğrenme Stillerine Dayalı Öğretim Etkinliklerinin Öğrencilerde Fen Bilimleri Dersine Olan Tutuma Etkisi
Yazarlar:
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
0
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
RELATIONSHIP BETWEEN ATTITUDE OF STUDENTS AT THE LEVEL OF PRIMARY EDUCATION TOWARDS INTERACTIVE BOARD AND THEIR MOTIVATION FOR PROCESS OF LEARNING SCIENCE
Yazarlar:
Hakan Saraç
,
Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Investigation of Relation Between The Attitude of Students Towards Interactive Board in Education Process and Technological, Pedagogical and Content Knowledge of Teachers
Yazarlar:
Hakan Saraç
,
Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
885
0
FAVORİ
885
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
European Journal of Educational Research
HAYEF Journal of Education
International e-Journal of Educational Studies
International Journal of Educational Methodology
Journal of Computer and Education Research
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersi Sınıf Etkinlikleri Algısı ile Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Murat Ozarslan
,
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.518290
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
1
ATIF
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME HALKASI MODELLERİNİN FEN ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME ÜRÜNLERİNE ETKİSİ: META ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
HAKAN Sarac
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.305929
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4838
1
ATIF
0
FAVORİ
4838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı ve Yetenekli Öğrencilerin Çevresel Tutum Düzeyleri ile Bilişüstü Yetilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Hakan Sarac
, Murat Özarslan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.364377
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1679
6
ATIF
1
FAVORİ
1679
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİ ‘MADDENİN DEĞİŞİMİ’ ÜNİTESİ İLE İLGİLİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hakan Saraç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018..-388815
ATIF
26
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
26903
26
ATIF
1
FAVORİ
26903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5e Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Öğrenme Ürünlerine Etkisi: Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Hakan Sarac
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.29250/sead.306081
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
6
ATIF
1
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat