Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Orhan Karamustafaoğlu
Prof. Dr.
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
22
Hakemlik
31
CrossRef Atıf
57
22
Yayın
31
Hakemlik
57
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Manyetizma Konusunda Tahmin-Gözlem-Açıklama Stratejisine Dayalı Alternatif Bir Deney Etkinliği ve Fizik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar: Hidayet Tereci,
Orhan Karamustafaoğlu
,
Gökhan Sontay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2503
0
ATIF
1
FAVORİ
2503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mıknatıs Konusunun Öğretimine Yönelik Geliştirilen Eğitsel Bir Oyun Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Aslıhan Ertuğrul
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.794498
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
4
ATIF
1
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF “MADDE ve ISI” ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.800620
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4003
20
ATIF
1
FAVORİ
4003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Öğretimi Yöntemlerine Dayalı Rehber Materyal Tasarımı: Kuvvet ve Hareket
Yazarlar:
Hüseyin Yolcu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.976198
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6573
1
ATIF
1
FAVORİ
6573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
0
ATIF
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ses Kirliliği Konusunun Eğitsel Oyun Yoluyla Öğretimi
Yazarlar:
Muhammet Yılmaz
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Külliye
DOI: 10.48139/aybukulliye.1387930
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
166
0
FAVORİ
166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SİSTEMATİK YARATICI PROBLEM ÇÖZME ETKİNLİKLERİNİN SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ YARATICI PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Hüseyin Yolcu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.1419683
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
244
0
FAVORİ
244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Öğretim Sürecinde Kullanılmasına Yönelik Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
412
1
FAVORİ
412
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Girişimcilik Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkinlik Temelli Öğrenme Üzerine Yayınlanan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1167523
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1547
0
FAVORİ
1547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenme Modeli Üzerine Yayınlanan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1119698
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
0
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Öyküler İçeren Eğitsel Oyunlar ile Fen Öğretimine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Melike Beker Baş
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1075698
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
0
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Konya Bilim Merkezine Yapılan Bir Sanal Gezintinin Bilimsel Etkisi Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hüseyin Yolcu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Öğretimi Yöntemlerine Dayalı Rehber Materyal Tasarımı: Kuvvet ve Hareket
Yazarlar:
Hüseyin Yolcu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.976198
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6573
1
FAVORİ
6573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mıknatıs Konusunun Öğretimine Yönelik Geliştirilen Eğitsel Bir Oyun Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Aslıhan Ertuğrul
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.794498
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
1
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitsel Oyunlar Hakkında Görüşleri: “En Süratli Ses" Oyunu
Yazarlar:
Aslı Dolunay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.872860
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2829
0
FAVORİ
2829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Ortamlarda Öğretim Deneyimi Olan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bu Ortamlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.799642
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
0
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF “MADDE ve ISI” ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.800620
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4003
1
FAVORİ
4003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL OYUNLAR ÜZERİNE YAPILAN ULUSAL BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
M. Furkan Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.730393
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10543
0
FAVORİ
10543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Işık Kavramı Hakkındaki Metaforik Algıları
Yazarlar:
Salih Değirmenci
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.539703
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Ay’ın Hareketleri ve Evreleri’ Konusunda 6-Sigma Yönteminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.512731
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5241
0
FAVORİ
5241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyunlarla Dolaşım Sistemi Konusunun Öğretimi: Kan Yolu Oyunu Örneği
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
, Şaduman Bahar Pazar,
Sevilay Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5661
0
FAVORİ
5661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırmacı-Sorgulayıcı Fizik Öğretim Programının Uygulanmasında Öğretmenlerin Karşılaştığı Sorunlar
Yazarlar:
Fatma Nur Büyükbayraktar Ersoy
,
Orhan Karamustafaoğlu
, Telhat Özdoğan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1887
0
FAVORİ
1887
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Manyetizma Konusunda Tahmin-Gözlem-Açıklama Stratejisine Dayalı Alternatif Bir Deney Etkinliği ve Fizik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar: Hidayet Tereci,
Orhan Karamustafaoğlu
,
Gökhan Sontay
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2503
1
FAVORİ
2503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kullandıkları Öğretim Strateji, Yöntem Ve Tekniklerin Pedagojik Alan Bilgisi Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Bardak
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10021
0
FAVORİ
10021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Impact Of Science Lessons Carried Out In Out-Of-School Environments On Students’ Attitudes
Yazarlar: Büşra Bakşoğlu,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
346
0
FAVORİ
346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Farklı Öğrenim Seviyelerindeki Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri İle Zihinsel Gelişim Düzeyleri
Yazarlar: Ayşegül Celep, Özlem Gültekin,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
446
0
FAVORİ
446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya İlahiyat Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Külliye
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Social Scientific Centered Issues
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Asya Studies
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Primary Education
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Dergisi (IBAD)
Yayınlar
Etkinlik Temelli Öğrenme Üzerine Yayınlanan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1167523
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1547
1
ATIF
0
FAVORİ
1547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Harmanlanmış Öğrenme Modeli Üzerine Yayınlanan Ulusal Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.1119698
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
2
ATIF
0
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Öyküler İçeren Eğitsel Oyunlar ile Fen Öğretimine Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Melike Beker Baş
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1075698
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1625
1
ATIF
0
FAVORİ
1625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Eğitiminde Kavram Öğretimi Yöntemlerine Dayalı Rehber Materyal Tasarımı: Kuvvet ve Hareket
Yazarlar:
Hüseyin Yolcu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.976198
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6573
1
ATIF
1
FAVORİ
6573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mıknatıs Konusunun Öğretimine Yönelik Geliştirilen Eğitsel Bir Oyun Hakkında Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Aslıhan Ertuğrul
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.794498
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1201
4
ATIF
1
FAVORİ
1201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Eğitsel Oyunlar Hakkında Görüşleri: “En Süratli Ses" Oyunu
Yazarlar:
Aslı Dolunay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.872860
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2829
4
ATIF
0
FAVORİ
2829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Dışı Ortamlarda Öğretim Deneyimi Olan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bu Ortamlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.799642
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
7
ATIF
0
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6. SINIF “MADDE ve ISI” ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRME: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK
Yazarlar:
Ümit İlay Soylu
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.800620
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4003
20
ATIF
1
FAVORİ
4003
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTSEL OYUNLAR ÜZERİNE YAPILAN ULUSAL BİLİMSEL ARAŞTIRMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Orhan Karamustafaoğlu
,
M. Furkan Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.730393
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10543
15
ATIF
0
FAVORİ
10543
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlahiyat ve Fen Bilgisi Öğretmenliği Öğrencilerinin Işık Kavramı Hakkındaki Metaforik Algıları
Yazarlar:
Salih Değirmenci
,
Sevilay Karamustafaoğlu
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Amasya İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18498/amailad.539703
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
1
ATIF
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
‘Ay’ın Hareketleri ve Evreleri’ Konusunda 6-Sigma Yönteminin Uygulanabilirliğine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Gökhan Sontay
,
Orhan Karamustafaoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.512731
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5241
1
ATIF
0
FAVORİ
5241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat