Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Neslihan Ültay
Prof. Dr.
Giresun University Faculty of Education
Yayın
17
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
152
TR Dizin Atıf
60
17
Yayın
16
Hakemlik
152
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
0000-0002-9783-0486
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Giresun University Faculty of Education
Popüler Yayınları
Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Hakan Akyurt
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF
135
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29619
135
ATIF
4
FAVORİ
29619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Konularındaki Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
,
Salih Kürşat Çilingir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4606
0
ATIF
2
FAVORİ
4606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
4.Sınıf Öğrencilerinin İnsan ve Çevre Konusunu REACT Stratejisi ile Öğrenmeleri Deneyimi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Alperen Tanrıverdi
, Gökhan Eren
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.32709/akusosbil.1131120
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
189
0
FAVORİ
189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Kuvveti Tanıyalım” Ünitesinin 3.Sınıf Öğrencilerine STEM Temelli Etkinlikler ile Öğretilmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Kübra Üstüner
,
Merve Nur Sünbül
,
Vehbiye Taştan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1240112
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
568
0
FAVORİ
568
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları İle Fen Deneyleri Konusunda Yapılan Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
İbrahim Özkurt
,
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1311924
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Kapsamında Ters Yüz Öğrenme Modeliyle İlgili Yapılan Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Alperen Tanrıverdi
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1057
0
FAVORİ
1057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokullarda Yapılan STEM Eğitimi Uygulamaları Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Nurcan Fındık
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1241470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The REACT strategy in early childhood education: Teaching geometric shapes by “Pastry Kuki”
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimine Yönelik Görüşlerini İnceleyen Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
, Sinem Balaban,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.953385
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Descriptive Content Analysis of Studies on 21st Century Skills
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.895160
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Hakan Akyurt
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29619
4
FAVORİ
29619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel ve Yaratıcı Düşünme Eğilimleri
Yazarlar: Ümmügülsüm Durnacı,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1574
0
FAVORİ
1574
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimine Yönelik Öz-Yeterliğin Öğrenme Yaklaşımları ve Öğrenme-Öğretme Ortamına Yönelik Algılara Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.695389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yazarlar:
Necla Dönmez Usta
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Konularındaki Uygulamalarının İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
,
Salih Kürşat Çilingir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4606
2
FAVORİ
4606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating Prospective Teachers’ Ability to Write Context-Based Problems / Öğretmen Adaylarının Bağlam Temelli Problem Yazabilme Becerilerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ATOMLAR ARASI BAĞLAR VE MOLEKÜLLER ARASI ÇEKİM KUVVETLERİ HAKKINDAKİ KAVRAM YAPILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15063
0
FAVORİ
15063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DETERMINATION OF STUDENT TEACHERS’ VIEWS ABOUT REACT STRATEGY
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Ümmü Gülsüm Durukan
, Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2014 ,
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1553
0
FAVORİ
1553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Studies in Educational Research and Development
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Turkish Journal of Primary Education
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dünya Multidisipliner Araştırmalar Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
EKEV Akademi Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of STEAM Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Mesleki ve Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adayları İle Fen Deneyleri Konusunda Yapılan Çalışmaların Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
İbrahim Özkurt
,
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1311924
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
573
1
ATIF
0
FAVORİ
573
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokullarda Yapılan STEM Eğitimi Uygulamaları Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Nurcan Fındık
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.38155/ksbd.1241470
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
1
ATIF
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
2
ATIF
0
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının FeTeMM Eğitimine Yönelik Görüşlerini İnceleyen Çalışmaların İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
, Sinem Balaban,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Primary Education
DOI: 10.52797/tujped.953385
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
519
2
ATIF
0
FAVORİ
519
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Descriptive Content Analysis of Studies on 21st Century Skills
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.895160
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1084
6
ATIF
0
FAVORİ
1084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Eser Ültay
,
Hakan Akyurt
,
Neslihan Ültay
Yayın Bilgisi: 2021 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF
135
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
29619
135
ATIF
4
FAVORİ
29619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimine Yönelik Öz-Yeterliğin Öğrenme Yaklaşımları ve Öğrenme-Öğretme Ortamına Yönelik Algılara Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Ültay
,
Necla Dönmez Usta
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.695389
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1223
4
ATIF
0
FAVORİ
1223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yazarlar:
Necla Dönmez Usta
,
Neslihan Ültay
,
Eser Ültay
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
961
1
ATIF
0
FAVORİ
961
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat