Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nur Ütkür Güllühan
Doç. Dr.
İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa
Yayın
30
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
24
TR Dizin Atıf
22
30
Yayın
16
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
0000-0003-2062-5430
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Temel Eğitim
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
İstanbul Üniversitesi- Cerrahpaşa
Popüler Yayınları
İlkokulda Örnek Olay Yönteminin Kullanımı: Bir Öğretmen Eğitimi Süreci
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.451799
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1124
0
ATIF
1
FAVORİ
1124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Müze Gezilerine Yönelik İlkokul Öğrencilerinin Görüş ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özer Çelik
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1032552
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
2
ATIF
1
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COMPARISON OF VALUES: GERMAN (BERLIN) SACHUNTERRICHT AND TURKISH LIFE STUDIES TEXTBOOK EXAMPLES
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1052523
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
391
0
ATIF
1
FAVORİ
391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DO PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS CONNECT TO REAL LIFE? : THE CASE OF GERMANY AND TURKEY
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1195928
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
321
0
ATIF
1
FAVORİ
321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersindeki Liderlik Kavramına İlişkin Algılarının ve Oluşturdukları Etkinliklerin İncelenmesi
Yazarlar:
Demet Öztepe
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1234443
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
0
ATIF
1
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Hayat Bilgisi Öğretimi Dersinde Ortaya Koydukları Örnek Olay, Drama ve Empati Temelli Etkinliklerin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1227265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
171
0
FAVORİ
171
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Gender-Based Examination of the Case Study Method in Primary School Social Studies Courses
Yazarlar:
Tuğçe Emral
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1432023
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
124
0
FAVORİ
124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dünyada ve Türkiye’de Hayat Bilgisi-Sosyal Bilgiler Öğretimiyle İlgili Karşılaştırmalı Eğitim Çalışmalarındaki Eğilimler
Yazarlar:
Meltem Atasoy
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
397
0
FAVORİ
397
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sanal Müzelere İlişkin Görüşleri: Bir Durum Çalışması
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Life Studies and Social Studies Curriculum in the Context of Sustainable Development Goals
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1240497
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
333
0
FAVORİ
333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Sınıf Öğretmenlerinin Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersindeki Liderlik Kavramına İlişkin Algılarının ve Oluşturdukları Etkinliklerin İncelenmesi
Yazarlar:
Demet Öztepe
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.1234443
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
699
1
FAVORİ
699
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DO PRIMARY SCHOOL MATHEMATICS TEXTBOOKS CONNECT TO REAL LIFE? : THE CASE OF GERMANY AND TURKEY
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.1195928
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
321
1
FAVORİ
321
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alman Sınıf Öğretmenlerinin Gözünden “Sachunterricht (Hayat Bilgisi) Dersi”
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
326
0
FAVORİ
326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Müze Gezilerine Yönelik İlkokul Öğrencilerinin Görüş ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özer Çelik
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1032552
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
1
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Ders Kitaplarında Rol Modellerin Cinsiyete ve Faaliyet Alanlarına Göre Dağılımı
Yazarlar:
Tuğçe Emral
,
Ahmet Şimşek
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1140216
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
939
0
FAVORİ
939
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel ve Sözlü Tarih: Tarihi Anlamlandırmak
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
DOI: 10.34137/jilses.1062074
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2530
0
FAVORİ
2530
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COMPARISON OF VALUES: GERMAN (BERLIN) SACHUNTERRICHT AND TURKISH LIFE STUDIES TEXTBOOK EXAMPLES
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1052523
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
391
1
FAVORİ
391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) ve Türkiye Cumhuriyeti Örneği
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1093187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1501
0
FAVORİ
1501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Rokeach’ın Değer Sınıflaması’na göre Sosyal Bilgiler Ders Kitapları: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ve Türkiye Örneği
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1074297
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
0
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ VE TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.938184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2261
0
FAVORİ
2261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Yaşam Becerilerinin Eğilimleri: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1059300
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
0
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2018 Hayat Bilgisi Öğretim Programının Bilişsel, Duyuşsal ve Devinişsel Alan Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4033
0
FAVORİ
4033
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALMANYA’DA (BADEN-WÜRTTEMBERG) İLKOKULDA OKUTULAN HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.930955
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Uzaktan Eğitim Sürecine Yönelik Veli Tutumları ve Teknolojiye Karşı Dirençlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
601
0
FAVORİ
601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Prospective Teachers’ Self-Regulated Learning Skills in terms of Different Variables
Yazarlar:
Şengül İlgar
,
Çiğdem Karakurt
,
Yasemin Deringöl
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Educational Research Review
DOI: 10.24331/ijere.818576
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Mixed-Design Study on Development of Spatial Perception Skills in Life Science Course
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Tuğçe Emral
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.839351
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
449
0
FAVORİ
449
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihimizi Anlıyoruz: Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel Tarih ve Sözlü Tarih
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.788446
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL HAYAT BİLGİSİ DERSLERİNDE ORTAYA KONULAN ÖĞRENCİ ÜRÜNLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.674622
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
606
0
FAVORİ
606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Örnek Olay Yönteminin Kullanımı: Bir Öğretmen Eğitimi Süreci
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.451799
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1124
1
FAVORİ
1124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarına Yönelik 2005-2018 Yılları Arasındaki Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.30855/gjes.2018.04.03.001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
0
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adayları Hayat Bilgisi Derslerinin Öğretimine Yönelik Neler Düşünüyor?
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.340146
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1749
0
FAVORİ
1749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılmasının Öğrencilerin BaşarılarınaEtkisinin ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür
,
Mehmet Açıkalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.341967
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3732
0
FAVORİ
3732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.358092
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1991
0
FAVORİ
1991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Hayat Bilgisi Derslerinde Empatiye Yönelik Görüşleri ve Etkinlik Önerileri
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.303910
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4314
0
FAVORİ
4314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAYAT BİLGİSİ DERSLERİNDE KULLANILAN YÖNTEM VE ETKİNLİKLERİN TESPİTİ: LİSANSÜSTÜ TEZLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1270
0
FAVORİ
1270
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Educational Research Review
International Online Journal of Primary Education
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Review of International Geographical Education Online
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish History Education Journal
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Değerler Eğitimi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Review of International Geographical Education Online
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Investigation of Life Studies and Social Studies Curriculum in the Context of Sustainable Development Goals
Yazarlar:
Derya Bekiroğlu
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1240497
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
333
1
ATIF
0
FAVORİ
333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sanal Müze Gezilerine Yönelik İlkokul Öğrencilerinin Görüş ve Farkındalıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Özer Çelik
,
Nur Ütkür Güllühan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1032552
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1249
2
ATIF
1
FAVORİ
1249
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) ve Türkiye Cumhuriyeti Örneği
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1093187
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1501
1
ATIF
0
FAVORİ
1501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ VE TÜRKİYE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.938184
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2261
1
ATIF
0
FAVORİ
2261
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Derslerinde Yaşam Becerilerinin Eğilimleri: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1059300
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1222
1
ATIF
0
FAVORİ
1222
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALMANYA’DA (BADEN-WÜRTTEMBERG) İLKOKULDA OKUTULAN HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARINDAKİ ETKİNLİKLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nur Ütkür Güllühan
,
Derya Bekiroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.930955
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
1
ATIF
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihimizi Anlıyoruz: Sosyal Bilgiler Derslerinde Yerel Tarih ve Sözlü Tarih
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.788446
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
666
3
ATIF
0
FAVORİ
666
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adayları Hayat Bilgisi Derslerinin Öğretimine Yönelik Neler Düşünüyor?
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.340146
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1749
5
ATIF
0
FAVORİ
1749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaratıcı Drama Yönteminin Hayat Bilgisi Dersinde Kullanılmasının Öğrencilerin BaşarılarınaEtkisinin ve Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Nur Ütkür
,
Mehmet Açıkalın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.341967
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3732
4
ATIF
0
FAVORİ
3732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programlarının Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleriyle Karşılaştırılması
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.358092
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1991
2
ATIF
0
FAVORİ
1991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Hayat Bilgisi Derslerinde Empatiye Yönelik Görüşleri ve Etkinlik Önerileri
Yazarlar:
Nur Ütkür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.303910
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4314
3
ATIF
0
FAVORİ
4314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat