Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Bağdat
Dr. Öğr. Üyesi
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
7
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
1
7
Yayın
24
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yeni Nesil Matematik Problemlerine İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Fadime Şeker
,
Osman Bağdat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1359192
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
0
ATIF
2
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
H. Bahadır Yanık
,
Osman Bağdat
,
Murat Koparan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2663
0
ATIF
1
FAVORİ
2663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alternatif Bir Kakuro Oyunu ile Doğal Sayıların Çarpanları Konusunun Öğretimi: Çarpanlar Oyunu
Yazarlar:
Osman Bağdat
,
Murat Koparan
,
Gonca İnceoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1318337
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
0
ATIF
1
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematics on News: How do Students Interpret Percentages in Daily Life Situations?
Yazarlar:
Ayşe Bağdat
,
Osman Bağdat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1360056
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
0
ATIF
1
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Should I Learn Division Algorithm?: An Investigation of Elementary Students’ Solution Strategies on Division with Remainder (DWR) Problems
Yazarlar:
Osman Bağdat
,
Ayşe Bağdat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: 10.59409/ojer.1373059
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
264
0
FAVORİ
264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Yeni Nesil Matematik Problemlerine İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Fadime Şeker
,
Osman Bağdat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1359192
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
430
2
FAVORİ
430
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mathematics on News: How do Students Interpret Percentages in Daily Life Situations?
Yazarlar:
Ayşe Bağdat
,
Osman Bağdat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1360056
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
547
1
FAVORİ
547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alternatif Bir Kakuro Oyunu ile Doğal Sayıların Çarpanları Konusunun Öğretimi: Çarpanlar Oyunu
Yazarlar:
Osman Bağdat
,
Murat Koparan
,
Gonca İnceoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1318337
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
936
1
FAVORİ
936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How do Mentor Teachers Implement Mathematical Tasks?: The Perspective of Preservice Mathematics Teachers
Yazarlar:
Osman Bağdat
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1359037
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
232
0
FAVORİ
232
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SURİYE UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE KULLANDIKLARI BİLİŞSEL VE ÜST BİLİŞSEL STRATEJİLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özge Erçakır
,
Osman Bağdat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.999524
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmen Adaylarının Matematiksel Modelleme Problemlerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
H. Bahadır Yanık
,
Osman Bağdat
,
Murat Koparan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2663
1
FAVORİ
2663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Research on Education and Psychology
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Computer and Education Research
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Research on Education and Psychology
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Teknik Bilimler Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
SURİYE UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN PROBLEM ÇÖZME SÜRECİNDE KULLANDIKLARI BİLİŞSEL VE ÜST BİLİŞSEL STRATEJİLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Özge Erçakır
,
Osman Bağdat
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.999524
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
434
1
ATIF
0
FAVORİ
434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat