Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Metin Aşçı
Yrd. Doç. Dr.
CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
5
8
Yayın
2
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Örtük Program Kaynaklı Stres Algılarının Örgüt Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.637905
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
778
1
ATIF
1
FAVORİ
778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Bilgi İletişim Teknolojilerinin Akademik Başarıya Etkisi: Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Burak Doğan,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1115818
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
286
0
ATIF
1
FAVORİ
286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sosyal Bilgiler Öğretiminde Bilgi İletişim Teknolojilerinin Akademik Başarıya Etkisi: Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Burak Doğan,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1115818
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
286
1
FAVORİ
286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2050 Yılına Yönelik Öğretmen Yetiştirme Programlarına İlişkin Senaryolar
Yazarlar:
Metin Aşçı
,
Temel Topal
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.865457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Almanya, Amerika Birleşik Devletleri, Fransa, İngiltere ve Türkiye’de Genel Lise Sosyal Bilimler Programlarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Metin Aşçı
, Mehmet Ali Kısakürek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.489597
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1914
0
FAVORİ
1914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Failliği İle Öğretim Programına Bağlılık Arasındaki İlişki: Yunus Emre İlçesi Örneği
Yazarlar:
Metin Aşçı
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.806477
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Örtük Program Kaynaklı Stres Algılarının Örgüt Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.637905
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
778
1
FAVORİ
778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE VE İNGİLTERE 4. ve 5. SINIF DİN DERSİ PROGRAMLARININ İÇERİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Dünyada Üniversitelerin Yeri
Yazarlar:
Sayım Aktay
,
Temel Topal
,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
656
0
FAVORİ
656
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKÖĞRETİM PROGRAMLARININ SINAMA DURUMLARINDA KULLANILAN ÖLÇME ARAÇLARININ ÖĞRENCİLERİN SINAV KAYGILARI ÜZERİNE ETKİLERİ CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Metin Aşcı
,
Araş. Gör. Okay Işlak
, Okt. Şeref Güler
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbusos.51090
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1250
0
FAVORİ
1250
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Yayınlar
Türkiye’de 2050 Yılına Yönelik Öğretmen Yetiştirme Programlarına İlişkin Senaryolar
Yazarlar:
Metin Aşçı
,
Temel Topal
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.865457
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1142
1
ATIF
0
FAVORİ
1142
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Failliği İle Öğretim Programına Bağlılık Arasındaki İlişki: Yunus Emre İlçesi Örneği
Yazarlar:
Metin Aşçı
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.806477
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
3
ATIF
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Örtük Program Kaynaklı Stres Algılarının Örgüt Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.637905
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
778
1
ATIF
1
FAVORİ
778
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat