Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Remzi Yıldırım
Doç. Dr.
KIRKLARELI UNIVERSITY
Yayın
13
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
2
13
Yayın
16
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
2
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Hayat Boyu Öğrenme
Yetişkin Eğitimi
Kurum
KIRKLARELI UNIVERSITY
Popüler Yayınları
OKUL MÜDÜRLERİNİN OKUL YÖNETİM SÜREÇLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (DEMİRCİ İLÇESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Sezen Tofur
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.823787
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6318
3
ATIF
2
FAVORİ
6318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürekli Eğitim Merkezi Öğretim Elemanlarına Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetleri Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
R. Cengiz Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
0
ATIF
1
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Örtük Program Kaynaklı Stres Algılarının Örgüt Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.637905
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
782
1
ATIF
1
FAVORİ
782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Perspectives on Classroom Management
Yazarlar:
Hamit Ozen
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.645818
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4311
2
ATIF
1
FAVORİ
4311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ANALYSIS OF PRIMARY SCHOOL TEACHERS' COMPETENCIES AND CONCERNS ABOUT CLASSROOM MANAGEMENT BY SOME VARIABLES
Yazarlar:
Cenk Yoldaş
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1315194
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
371
0
FAVORİ
371
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özyeterlik, Özyönetim ve Başarı Motivasyonunun Sınıf Yönetimi Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Gülenaz Selçuk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1359069
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
341
0
FAVORİ
341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AKADEMİK MOTİVASYONLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Cenk Yoldaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1205953
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Sınıf Yönetimi Becerileri ve Öğretmen Adaylarının Motivasyonu
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.958442
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
629
0
FAVORİ
629
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2050 Yılına Yönelik Öğretmen Yetiştirme Programlarına İlişkin Senaryolar
Yazarlar:
Metin Aşçı
,
Temel Topal
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.865457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1146
0
FAVORİ
1146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Power Types Used in Classroom Management
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
213
0
FAVORİ
213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN OKUL YÖNETİM SÜREÇLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (DEMİRCİ İLÇESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Sezen Tofur
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.823787
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6318
2
FAVORİ
6318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Failliği İle Öğretim Programına Bağlılık Arasındaki İlişki: Yunus Emre İlçesi Örneği
Yazarlar:
Metin Aşçı
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.806477
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
0
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Perspectives on Classroom Management
Yazarlar:
Hamit Ozen
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.645818
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4311
1
FAVORİ
4311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Örtük Program Kaynaklı Stres Algılarının Örgüt Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.637905
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
782
1
FAVORİ
782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürekli Eğitim Merkezi Kursiyerlerine Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetlerinin Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.417105
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1091
0
FAVORİ
1091
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürekli Eğitim Merkezi Yöneticilerine Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetlerinin Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.335020
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1179
0
FAVORİ
1179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürekli Eğitim Merkezi Öğretim Elemanlarına Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetleri Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
R. Cengiz Akçay
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1524
1
FAVORİ
1524
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Online Journal of Primary Education
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Asya Öğretim Dergisi
Asya Studies
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Yansımaları
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Participatory Educational Research
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Yayınlar
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AKADEMİK MOTİVASYONLARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Cenk Yoldaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1205953
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
528
1
ATIF
0
FAVORİ
528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2050 Yılına Yönelik Öğretmen Yetiştirme Programlarına İlişkin Senaryolar
Yazarlar:
Metin Aşçı
,
Temel Topal
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.865457
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1146
1
ATIF
0
FAVORİ
1146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL MÜDÜRLERİNİN OKUL YÖNETİM SÜREÇLERİYLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (DEMİRCİ İLÇESİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Sezen Tofur
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.823787
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6318
3
ATIF
2
FAVORİ
6318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Failliği İle Öğretim Programına Bağlılık Arasındaki İlişki: Yunus Emre İlçesi Örneği
Yazarlar:
Metin Aşçı
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.806477
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1105
3
ATIF
0
FAVORİ
1105
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Perspectives on Classroom Management
Yazarlar:
Hamit Ozen
,
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.645818
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4311
2
ATIF
1
FAVORİ
4311
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Örtük Program Kaynaklı Stres Algılarının Örgüt Kültürü Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
,
Metin Aşçı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.637905
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
782
1
ATIF
1
FAVORİ
782
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sürekli Eğitim Merkezi Yöneticilerine Göre Yaşam Boyu Öğrenme Hizmetlerinin Yönetsel Etkililiğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Remzi Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.335020
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1179
4
ATIF
0
FAVORİ
1179
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat