Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Demir
Dr.
ŞEHİT EMRE TUNCA İLKOKULU
Yayın
10
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
56
10
Yayın
10
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
0000-0002-0478-1831
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
Temel Eğitim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
ŞEHİT EMRE TUNCA İLKOKULU
Popüler Yayınları
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKRAN ZORBALIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5612
0
ATIF
2
FAVORİ
5612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDAKİ DESTEK ODA EĞİTİMİNİN TÜRKÇE ve MATEMATİK DERSLERİNDEKİ BAŞARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
0
ATIF
2
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Demir
, Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
0
ATIF
2
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Demir
, Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2898
0
ATIF
2
FAVORİ
2898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OLUMLU DAVRANIŞ GELİŞTİRME ETKİNLİK PROGRAMININ, ÖĞRENCİLERİN ZORBALIK DAVRANIŞLARINI AZALTMADAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5683
0
ATIF
1
FAVORİ
5683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Denetim Uygulamalarının Mesleki ve Etik İlkelere Uygunluğunun İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1130950
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
485
1
FAVORİ
485
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Durumlarına Göre Öğrencilerin İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1187736
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI (İYEP) UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLILIK DÜZEYLERİNE KATKISININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.740561
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
0
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OLUMLU DAVRANIŞ GELİŞTİRME ETKİNLİK PROGRAMININ, ÖĞRENCİLERİN ZORBALIK DAVRANIŞLARINI AZALTMADAKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2020 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5683
1
FAVORİ
5683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Demir
, Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
732
2
FAVORİ
732
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA ÖZEL EĞİTİM SINIFLARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Demir
, Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2898
2
FAVORİ
2898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDAKİ DESTEK ODA EĞİTİMİNİN TÜRKÇE ve MATEMATİK DERSLERİNDEKİ BAŞARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2735
2
FAVORİ
2735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKRAN ZORBALIĞINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BAZI DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5612
2
FAVORİ
5612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Öğrenim Gören Öğrencilerin Toplumsal Değer Algılarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2287
0
FAVORİ
2287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLK VE ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ-YETERLİK ALGILARI İLE İŞ DOYUMLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
Yazarlar: Bekir Buluç,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
681
0
FAVORİ
681
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Eğitim Durumlarına Göre Öğrencilerin İlkokula Hazırbulunuşluk Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Serkan Demir
,
Mustafa Kale
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1187736
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
931
2
ATIF
0
FAVORİ
931
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULLARDA YETİŞTİRME PROGRAMI (İYEP) UYGULAMALARININ ÖĞRENCİLERİN OKULA BAĞLILIK DÜZEYLERİNE KATKISININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Kale
,
Serkan Demir
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.740561
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
882
1
ATIF
0
FAVORİ
882
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat