Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Say
Doç. Dr.
Mersin Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
9
10
Yayın
19
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
9
TR Dizin Atıf
0000-0002-0917-8660
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Mersin Üniversitesi
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Kişilik Özellikleri ile Yaratıcılığı Destekleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Leylak
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.911805
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
2
ATIF
1
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zekâ Oyunlarının, 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye İlişkin Karar Verme Becerisine, Sabırlı Davranış Göstermesine ve Okul Doyumuna Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Esen
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1031058
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
2
ATIF
1
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine, Problem Çözme Becerilerine Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Ümit Gazi Uçaş
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1377092
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
ATIF
1
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Oyunlaştırılmış Ters Yüz Sınıf Modelinin İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerine, Problem Çözme Becerilerine Ve Fen Öğrenme Motivasyonlarına Etkisi
Yazarlar:
Ümit Gazi Uçaş
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
DOI: 10.56423/fbod.1377092
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
1
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleneksel Çocuk Oyunları Açısından Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Yavuz Öztürk
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.38151/akef.2023.96
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
0
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitici Çizgi Romanlar ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Dila Leylak
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1268284
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımının Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutumlarına, Dijital Okuryazarlık Seviyelerine ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Başak Kasap
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1284562
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zekâ Oyunlarının, 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye İlişkin Karar Verme Becerisine, Sabırlı Davranış Göstermesine ve Okul Doyumuna Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Esen
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1031058
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
1
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Kişilik Özellikleri ile Yaratıcılığı Destekleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Leylak
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.911805
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
1
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Serdar Yıldırım
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.750758
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
0
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN DERSİNE YÖNELİK KAYGI NEDENLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Uçak
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.393854
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Analyzing the Secondary School Students’ Anxiety towards Science Course in Terms of a Number of Variables
Yazarlar:
Esra Ucak
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.8.1.63
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
465
0
FAVORİ
465
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri İle Mesleki Kaygıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serdar Akbulut
,
Ahmet Erol
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
856
0
FAVORİ
856
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
European Journal of Educational Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Editörlük
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Teknik Editör , Editör , Mizanpaj Editörü , Yayın Editörü
Kurul Üyeliği
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
TÜRKAV Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim
TÜRKAV Kamu Yönetimi Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Çocuk Edebiyatı ve Eğitim Araştırmaları Dergisi (ÇEDAR)
Uluslararası Eğitim Spektrumu Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitici Çizgi Romanlar ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Dila Leylak
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1268284
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
848
1
ATIF
0
FAVORİ
848
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımının Öğrencilerin Fen Dersine Yönelik Tutumlarına, Dijital Okuryazarlık Seviyelerine ve Eleştirel Düşünme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Başak Kasap
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1284562
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1186
4
ATIF
0
FAVORİ
1186
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zekâ Oyunlarının, 4. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözmeye İlişkin Karar Verme Becerisine, Sabırlı Davranış Göstermesine ve Okul Doyumuna Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Esen
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.1031058
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
940
2
ATIF
1
FAVORİ
940
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Kişilik Özellikleri ile Yaratıcılığı Destekleme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Dila Leylak
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.911805
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
2
ATIF
1
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımına İlişkin Fen Eğitimi Alanında Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Fatih Serdar Yıldırım
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.38015/sbyy.750758
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1139
1
ATIF
0
FAVORİ
1139
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN DERSİNE YÖNELİK KAYGI NEDENLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Uçak
,
Serkan Say
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.393854
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1512
2
ATIF
0
FAVORİ
1512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat