Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ümran Betül Cebesoy
Doç. Dr.
Usak Universitesi
Yayın
11
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
67
11
Yayın
26
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
67
TR Dizin Atıf
0000-0001-7753-1203
55497281700
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kimya Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Usak Universitesi
Yayınlar
Fen bilgisi öğretmen adaylarının argüman kalitelerinin SBK temelli öğretim yoluyla incelenmesi: Bağlamın rolü
Yazarlar:
Ümran Betül Cebesoy
,
Banuçiçek Seyhan Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.1505145
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
81
0
FAVORİ
81
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sosyobilimsel Konularda Karar Verme Becerileri Üzerine Bir Literatür Taraması
Yazarlar:
Ümran Çırak Zengin
,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
241
0
FAVORİ
241
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Temelli Öğretimin Etkililiği: Matematik Öğretmen Adaylarının Görüşleri ve Öz Yeterliklerine Etkisi
Yazarlar:
Veysel Akçakın
,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1340509
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Stem Tutumları İle Mühendislik Bilgi Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Uşak İli Örneği)
Yazarlar: Kübra Sevim,
Lütfullah Türkmen
,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.839877
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
0
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Temelli FeTeMM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine ve FeTeMM Öğretimi Yönelimlerine Etkisinin İncelenmesi1
Yazarlar:
Merve Özkızılcık
,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.588222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Temelli FeTeMM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine, Tutumlarına ve Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Esma Uysal,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.614799
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1238
0
FAVORİ
1238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Organ Bağışı ve Organ Nakline Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi: Bingöl Örneği
Yazarlar: Seda Tetik,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1828
0
FAVORİ
1828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmenleri ile Gerçekleştirilen Tez Çalışmalarının Eğilimi: Bir İçerik Analizi
Yazarlar: Gül Tok,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2730
0
FAVORİ
2730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Dijital Öykü Oluşturma Deneyimleri
Yazarlar:
Eda Uslupehlivan
,
Meltem Kurtoğlu Erden
,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3042
0
FAVORİ
3042
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Isı-sıcaklık Ünitesindeki Çizgi Grafiği ile İlgili Zorlukları Üzerine Disiplinlerarası Bir Çalışma
Yazarlar: Betül Tekerek,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373406
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2502
0
FAVORİ
2502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İki Boyutlu Matematik Kaygısı Ölçeğinin Türkçe Formunun Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Veysel Akcakın
,
Ümran Cebesoy
,
Yusuf İnel
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2461
0
FAVORİ
2461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Turkish Journal of Education
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Editörlük
Turkish Journal of Education
Editör , Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Çağdaş Yönetim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Education
Uluslararası Eğitimde Mükemmellik Arayışı Dergisi (UEMAD)
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uşak Üniversitesi Fen ve Doğa Bilimleri Dergisi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Stem Tutumları İle Mühendislik Bilgi Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi (Uşak İli Örneği)
Yazarlar: Kübra Sevim,
Lütfullah Türkmen
,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29065/usakead.839877
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
1
ATIF
0
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Temelli FeTeMM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine ve FeTeMM Öğretimi Yönelimlerine Etkisinin İncelenmesi1
Yazarlar:
Merve Özkızılcık
,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.588222
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1741
7
ATIF
0
FAVORİ
1741
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Temelli FeTeMM Etkinliklerinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerine, Tutumlarına ve Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Esma Uysal,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2020 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.614799
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1238
4
ATIF
0
FAVORİ
1238
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Öğrencilerinin Isı-sıcaklık Ünitesindeki Çizgi Grafiği ile İlgili Zorlukları Üzerine Disiplinlerarası Bir Çalışma
Yazarlar: Betül Tekerek,
Ümran Betül Cebesoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.373406
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2502
4
ATIF
0
FAVORİ
2502
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat