Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hanife Gamze Hastürk
Doç. Dr.
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Yayın
12
Hakemlik
26
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
6
12
Yayın
26
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
0000-0002-8495-560X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen Bilgisi Eğitimi
Çevre Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi
Kurum
Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Dersinde E-Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarıları Üzerine Etkisi: Asit Baz Konusu Örneği
Yazarlar:
Buket Ballıel Ünal
,
H.Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
0
ATIF
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Buket Ballıel Ünal
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2958
0
ATIF
1
FAVORİ
2958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULARA İLİŞKİN ZİHİNSEL YAPILARININ TESPİTİ
Yazarlar:
Gamze Hastürk
,
Eyüp Ökkeşoğulları
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.909726
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
0
ATIF
1
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ve Fen Bilimleri Dersine İlişkin Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hanife Gamze Hastürk
,
Erkan Uluçay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
300
0
FAVORİ
300
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıfta İstenmeyen Öğrenci Davranışlarıyla İlgili Karşılaştıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Engin Ağralı
,
Hanife Gamze Yalvaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
691
0
FAVORİ
691
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DÜNYA VE EVREN ÖĞRENME ALANINA AİT KAVRAMLARLA İLGİLİ METAFORİK ALGILARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Murat Sadıkoğlu
,
Melis Temel Mumcu
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.1174248
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
773
0
FAVORİ
773
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kırsal Alanda Görev Yapmakta Olan Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Tuzcuoğlu
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1084315
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Uygulanabilirliği Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Murat Sadikoglu
,
Tamer Demirel
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULARA İLİŞKİN ZİHİNSEL YAPILARININ TESPİTİ
Yazarlar:
Gamze Hastürk
,
Eyüp Ökkeşoğulları
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.909726
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
996
1
FAVORİ
996
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi İçin Bir Temellendirme: Ortaokul Öğrencilerinin Bilim İnsanı ve Mühendis Algıları
Yazarlar:
Ebru Öztürk İrtem
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.912794
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1410
0
FAVORİ
1410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevresel Duyarlılıklarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
305
0
FAVORİ
305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mutlu Yeniceli
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.926934
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında Doktora Düzeyinde Yapılan Tez Çalışmalarının Bibliyografik Analizi
Yazarlar:
Derya Sönmez
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.736128
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
0
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde E-Öğrenme Yönteminin Öğrencilerin Başarıları Üzerine Etkisi: Asit Baz Konusu Örneği
Yazarlar:
Buket Ballıel Ünal
,
H.Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
945
1
FAVORİ
945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) Kullanımının Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Buket Ballıel Ünal
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2958
1
FAVORİ
2958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Active Learning
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
International Journal of Active Learning
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Kırsal Alanda Görev Yapmakta Olan Sınıf Öğretmenlerinin Teknolojik Okuryazarlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Neslihan Tuzcuoğlu
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1084315
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
2
ATIF
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ SOSYOBİLİMSEL KONULARA İLİŞKİN TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mutlu Yeniceli
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: 10.35346/aod.926934
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
642
1
ATIF
0
FAVORİ
642
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitimi Alanında Doktora Düzeyinde Yapılan Tez Çalışmalarının Bibliyografik Analizi
Yazarlar:
Derya Sönmez
,
Gamze Hastürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.736128
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2213
5
ATIF
0
FAVORİ
2213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat