avatar
Mehmet Sağlam Doç. Dr. İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Yayın 13 Hakemlik 24 CrossRef Atıf 8
13 Yayın
24 Hakemlik
8 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İstatistiksel Analiz Pazarlama Örgütsel Davranış

Kurum

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

500

0

1

671

KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
DOI: 10.17261/Pressacademia.2022.1536
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1146

0

1

1146

Yayınlar

1

632

0

458

2

500

KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
DOI: 10.17261/Pressacademia.2022.1536
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1146

1

1146

0

3015

0

685

The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
Yazarlar: Mehmet Sağlam , Beliz Ülgen , Sahar Mohammadi Bazargani
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: 10.21121/eab.511920
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1164

0

1164

Yayınlar

1

0

685

The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
Yazarlar: Mehmet Sağlam , Beliz Ülgen , Sahar Mohammadi Bazargani
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Akademik Bakış Dergisi
DOI: 10.21121/eab.511920
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1164

2

0

1164

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.