avatar
Mehmet Sağlam Doç. Dr. İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
Yayın 13 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 9
13 Yayın
26 Hakemlik
9 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İstatistiksel Analiz Pazarlama Örgütsel Davranış

Kurum

İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

575

0

1

728

KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
DOI: 10.17261/Pressacademia.2022.1536
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1255

0

1

1255

Yayınlar

1

746

1

506

2

575

KEY THEMES IN BRAND REPUTATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS WITH VOSVIEWER SOFTWARE
DOI: 10.17261/Pressacademia.2022.1536
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1255

1

1255

1

3401

0

740

The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
Yazarlar: Mehmet Sağlam , Beliz Ülgen , Sahar Mohammadi Bazargani
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Academic Review
DOI: 10.21121/eab.511920
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1219

0

1219

Yayınlar

1

0

740

The Research on the Voice and Silence Behaviours of Iranian and Turkish Employees According to Their Demographic Characteristics
Yazarlar: Mehmet Sağlam , Beliz Ülgen , Sahar Mohammadi Bazargani
Yayın Bilgisi: 2019 , Ege Academic Review
DOI: 10.21121/eab.511920
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1219

3

0

1219

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.