Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ömür Gürdoğan Bayır
Doç. Dr.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın
15
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
56
TR Dizin Atıf
57
15
Yayın
27
Hakemlik
56
CrossRef Atıf
57
TR Dizin Atıf
0000-0002-7455-7237
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Değerler Eğitimi
Sınıf Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Dezavantajlı Gruptaki Çocuklarla Eğitim Süreci: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548528
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10829
5
ATIF
3
FAVORİ
10829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersini Öğretmenler ve Öğrenciler Nasıl Algılıyor?
Yazarlar:
Nur Leman Balbağ
,
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Arife Figen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.292757
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5096
8
ATIF
1
FAVORİ
5096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAKLARIMIZ VAR: ÇOCUKLARIN GÖZÜNDEN ÇOCUK HAKLARI
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Mehmet Gültekin
, Nur Leman Balbağ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13047
0
ATIF
1
FAVORİ
13047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
University-School Cooperation Model for The Professional Development of Primary School Teachers
Yazarlar:
Mehmet Gültekin
,
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Zeynep Kılıç
,
Ecmel Yaşar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
DOI: 10.31704/ijocis.1522955
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
86
0
FAVORİ
86
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect Of Authentic Learning Practices On To The Mental Structures Conceptual Change And Of Attitudes Of Students In Life Science Course
Yazarlar:
Medine Özyılmaz
,
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1423638
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
379
0
FAVORİ
379
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Skills Teaching in the Social Studies Course in the Light of Graduate Theses
Yazarlar:
Işıner Sever
,
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1069433
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
71
0
FAVORİ
71
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Kültürel Mirasa Duyarlılık Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hicran Hanım Halaç
,
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Tuba Cengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.810944
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4020
0
FAVORİ
4020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Girişimcilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar: Salih Eroğlu,
Handan Deveci
,
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.696086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
0
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Miras ve Korunmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdogan Bayır
, Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3393
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4205
0
FAVORİ
4205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Gruptaki Çocuklarla Eğitim Süreci: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548528
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10829
3
FAVORİ
10829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability and Validity Work of Conflict Resolution Skill Scale
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan-bayır
,
Mehmet Gültekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.520843
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2209
0
FAVORİ
2209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersini Öğretmenler ve Öğrenciler Nasıl Algılıyor?
Yazarlar:
Nur Leman Balbağ
,
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Arife Figen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.292757
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5096
1
FAVORİ
5096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Çatışma Çözme Becerilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Mehmet Gültekin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3579
0
FAVORİ
3579
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HAKLARIMIZ VAR: ÇOCUKLARIN GÖZÜNDEN ÇOCUK HAKLARI
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Mehmet Gültekin
, Nur Leman Balbağ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13047
1
FAVORİ
13047
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitelikli Toplumları Oluşturmada Sosyal Bilgiler Dersinin Rolü: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.39722
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23550
0
FAVORİ
23550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Ara Disiplinlerden Yararlanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Tuba Çengelci Köse
, Nur Leman Balbağ
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.99217
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4676
0
FAVORİ
4676
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Resimlerinde Barış Algısı
Yazarlar:
Tuba Cengelcı Kose
,
Omur Gurdogan Bayır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme-Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Şefik Yaşar
,
Tuba Çengelci Köse
, Nur Göz,
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.87691
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2596
0
FAVORİ
2596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Curriculum and Instructional Studies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Editörlük
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu University Journal of Education Faculty
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dumlupınar Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Harran Maarif Dergisi
İçtimaiyat
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Journal of Social Sciences And Education
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Scientific Educational Studies
The Universal Academic Research Journal
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
İlkokul Öğrencilerine Yönelik Kültürel Mirasa Duyarlılık Ölçeği’nin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hicran Hanım Halaç
,
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Tuba Cengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.810944
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4020
3
ATIF
0
FAVORİ
4020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Girişimcilik Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar: Salih Eroğlu,
Handan Deveci
,
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.696086
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2233
4
ATIF
0
FAVORİ
2233
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kültürel Miras ve Korunmasına İlişkin Ortaokul Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdogan Bayır
, Tuba Çengelci Köse
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3393
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4205
16
ATIF
0
FAVORİ
4205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dezavantajlı Gruptaki Çocuklarla Eğitim Süreci: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548528
ATIF
5
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10829
5
ATIF
3
FAVORİ
10829
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Reliability and Validity Work of Conflict Resolution Skill Scale
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan-bayır
,
Mehmet Gültekin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.520843
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2209
2
ATIF
0
FAVORİ
2209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnsan Hakları, Yurttaşlık ve Demokrasi Dersini Öğretmenler ve Öğrenciler Nasıl Algılıyor?
Yazarlar:
Nur Leman Balbağ
,
Ömür Gürdoğan Bayır
,
Arife Figen Ersoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.292757
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5096
8
ATIF
1
FAVORİ
5096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Nitelikli Toplumları Oluşturmada Sosyal Bilgiler Dersinin Rolü: Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.39722
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23550
1
ATIF
0
FAVORİ
23550
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersinde Öğrenci Merkezli Öğretme-Öğrenme Süreçlerinin Etkililiği: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar:
Şefik Yaşar
,
Tuba Çengelci Köse
, Nur Göz,
Ömür Gürdoğan Bayır
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.87691
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2596
17
ATIF
0
FAVORİ
2596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat