Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cennet Şanlı
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
34
TR Dizin Atıf
76
14
Yayın
20
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
76
TR Dizin Atıf
0000-0003-3285-0950
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Coğrafya Eğitimi
Kurum
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
DETERMINATION OF THERMAL TOURISM POTENTIAL IN KARAHAYIT, DENIZLI: A STUDY ON LOCAL TOURISTS
Yazarlar:
Cennet Şanlı
, Hasan Kara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.562581
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1268
4
ATIF
1
FAVORİ
1268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİNİN SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI SORULARINDA ANALİZİ
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.724028
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
6
ATIF
1
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
The Effect of Spatial Self-Efficacy and Anxiety on Preservice Geography Teachers’ Teaching Dispositions
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.71.11.5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
91
0
FAVORİ
91
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya ders kitaplarındaki etkinliklerin öğrenme alanları ve eleştirel düşünme becerisi bağlamında analizi
Yazarlar:
Cennet Şanlı
,
Turhan Çetin
Yayın Bilgisi: 2022 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1137990
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
586
0
FAVORİ
586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU EĞİTİMİNİN COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİ KABUL VE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU ÖZ-YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Adem Sezer
,
Cennet Şanlı
,
Adnan Pınar
,
Hasan Kara
Yayın Bilgisi: 2022 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1033111
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relation Between Task Value, Test Anxiety and Academic Self-Efficacy: A Moderation Analysis in High School Geography Course
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.15.8.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİNİN SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI SORULARINDA ANALİZİ
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.724028
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
1
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA DERSLERİNDE MEKÂNSAL DÜŞÜNME ÖĞRETİMİ ÖLÇEĞİ: TÜRKÇE’YE UYARLAMA GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Cennet Şanlı
,
Adem Sezer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2839
0
FAVORİ
2839
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
INVESTIGATION OF QUESTION TYPES IN HIGH SCHOOL GEOGRAPHY COURSEBOOKS AND THEIR ANALYSIS IN ACCORDANCE WITH THE REVISED BLOOM’S TAXONOMY
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1044
0
FAVORİ
1044
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmenleri ve Coğrafya Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/ataunidcd.620858
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2052
0
FAVORİ
2052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DETERMINATION OF THERMAL TOURISM POTENTIAL IN KARAHAYIT, DENIZLI: A STUDY ON LOCAL TOURISTS
Yazarlar:
Cennet Şanlı
, Hasan Kara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.562581
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1268
1
FAVORİ
1268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA HARİTALARIN KULLANIMI
Yazarlar: Hasan Kara,
Adem Sezer
,
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.425182
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9180
0
FAVORİ
9180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COĞRAFYA ÖĞRETİM PROGRAMINDA VE DERS KİTAPLARINDA GÖÇ OLGUSU
Yazarlar:
Adem Sezer
,
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.329051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7768
0
FAVORİ
7768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Sınav Sorularının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Cennet Şanlı
, Adnan Pınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2446
0
FAVORİ
2446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAMAMLAYICI ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME GELİŞİM PROGRAMININ COĞRAFYA ÖĞRETMEN ADAYLARININ YETERLİK ALGISI ÜZERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
CENNET Şanlı
, ADNAN Pınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4124
0
FAVORİ
4124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Perceptions of Geography Teachers to Integrating Technology to Teaching and their Practices
Yazarlar:
Cennet Şanlı
,
Adem Sezer
, Adnan Pınar
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Doğu Coğrafya Dergisi
Ege Coğrafya Dergisi
İlköğretim Online
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Marmara Coğrafya Dergisi
Participatory Educational Research
Review of International Geographical Education Online
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Doğu Coğrafya Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kent Akademisi
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Coğrafya Dergisi
Yayınlar
TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU EĞİTİMİNİN COĞRAFYA ÖĞRETMENLERİNİN TEKNOLOJİ KABUL VE TEKNOLOJİ ENTEGRASYONU ÖZ-YETERLİK ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Adem Sezer
,
Cennet Şanlı
,
Adnan Pınar
,
Hasan Kara
Yayın Bilgisi: 2022 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.1033111
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
1
ATIF
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relation Between Task Value, Test Anxiety and Academic Self-Efficacy: A Moderation Analysis in High School Geography Course
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.15.8.1
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
1
ATIF
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİNİN SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARI SORULARINDA ANALİZİ
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/igge.724028
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
6
ATIF
1
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Coğrafya Öğretmenleri ve Coğrafya Öğretmen Adaylarının Soru Sorma Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Doğu Coğrafya Dergisi
DOI: 10.17295/ataunidcd.620858
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2052
1
ATIF
0
FAVORİ
2052
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DETERMINATION OF THERMAL TOURISM POTENTIAL IN KARAHAYIT, DENIZLI: A STUDY ON LOCAL TOURISTS
Yazarlar:
Cennet Şanlı
, Hasan Kara
Yayın Bilgisi: 2019 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.562581
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1268
4
ATIF
1
FAVORİ
1268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAÖĞRETİM COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA HARİTALARIN KULLANIMI
Yazarlar: Hasan Kara,
Adem Sezer
,
Cennet Şanlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
lnternational Journal of Geography and Geography Education
DOI: 10.32003/iggei.425182
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9180
9
ATIF
0
FAVORİ
9180
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Dersi Sınav Sorularının Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Cennet Şanlı
, Adnan Pınar
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330234
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2446
12
ATIF
0
FAVORİ
2446
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat