Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Damla Ayduğ
Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Gedik Üniversitesi
Yayın
15
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
49
TR Dizin Atıf
22
15
Yayın
22
Hakemlik
49
CrossRef Atıf
22
TR Dizin Atıf
0000-0001-8348-5098
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitimde Liderlik
Kurum
İstanbul Gedik Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Müdürlerinin Mizah Tarzlarına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Beyza Himmetoğlu
,
Coşkun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
0
ATIF
1
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Evaluation of the structure of the Ministry of National Education of the Republic of Türkiye
Yazarlar:
Damla Ayduğ
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
224
0
FAVORİ
224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining academic motivation levels of undergraduate students taking distance education during the covid-19 pandemic in terms of various variables
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1150658
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1341
0
FAVORİ
1341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Kurumlarına Yönelik Örgütsel Öğrenme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Esmahan Agaoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1000312
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
0
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Yükseköğretim Kurumlarının Örgütsel Unutma Düzeyine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Esmahan Agaoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.967954
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
614
0
FAVORİ
614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationships among Teachers’ Justice and Cynicism Perceptions and Political Influence Behaviours of School Principals
Yazarlar:
Beyza Himmetoğlu
,
Damla Ayduğ
,
Coşkun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal on Lifelong Education and Leadership
DOI: 10.25233/ijlel.904342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin İş Arkadaşlarının Sosyal Kaytarmaları, Örgütsel Sinizm ve İş Görünürlüğüne İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişkiler
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Beyza Himmetoğlu
,
Esmahan Agaoglu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
339
0
FAVORİ
339
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Usage of Benchmarking as Organizational Development Technique in Educational Organizations
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Beyza Himmetoğlu
,
Esmahan Agaoglu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.814287
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2488
0
FAVORİ
2488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EDUCATION 4.0: DEFINING THE TEACHER, THE STUDENT, AND THE SCHOOL MANAGER ASPECTS OF THE REVOLUTION
Yazarlar: Beyza Hımmetoglu,
Damla Aydug
, Coskun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770896
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14905
0
FAVORİ
14905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okullarda İnformal İletişim Türü Olarak Söylenti ve Dedikodu Ağına İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Beyza Himmetoğlu
,
Damla Ayduğ
,
Coşkun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
0
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin 19. Milli Eğitim Şurası Kararları ve 29026 Sayılı Yönetmelik Çerçevesinde Okul Yöneticilerinin Atanması ve Değerlendirilmesine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Coşkun Bayrak
,
Beyza Himmetoğlu
,
Damla Ayduğ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.674213
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Örgütlerinde İnformal İletişim Araçları Olarak Söylenti ve Dedikodunun Yönetimi
Yazarlar:
Beyza Himmetoğlu
,
Damla Ayduğ
,
Coşkun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1860
0
FAVORİ
1860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Müdürlerinin Mizah Tarzlarına İlişkin Öğretmenlerin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Beyza Himmetoğlu
,
Coşkun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1634
1
FAVORİ
1634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA İLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Beyza Himmetoğlu
, Esra Turhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2392
0
FAVORİ
2392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokullarda Örgüt Sağlığı İle Öğretmenlerin Örgütsel Güven Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Esmahan Ağaoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1211
0
FAVORİ
1211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Örgütlerinde Hesap Verebilirliğe İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Beyza Himmetoğlu
,
Damla Ayduğ
,
Coşkun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.288852
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5388
0
FAVORİ
5388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Journal of Educational Technology and Online Learning
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Sağlık ve Spor Bilimleri Dergisi
Dil Editörü
Kurul Üyeliği
Avrasya Beşeri Bilim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Anadolu Eğitim Liderliği ve Öğretim Dergisi
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Academic Research in Education
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Social Sciences And Education
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sağlık ve Spor Bilimleri Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
Yayınlar
Examining academic motivation levels of undergraduate students taking distance education during the covid-19 pandemic in terms of various variables
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Hakan Altınpulluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1150658
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1341
2
ATIF
0
FAVORİ
1341
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yükseköğretim Kurumlarına Yönelik Örgütsel Öğrenme Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Esmahan Agaoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1000312
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
907
1
ATIF
0
FAVORİ
907
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Relationships among Teachers’ Justice and Cynicism Perceptions and Political Influence Behaviours of School Principals
Yazarlar:
Beyza Himmetoğlu
,
Damla Ayduğ
,
Coşkun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
International Journal on Lifelong Education and Leadership
DOI: 10.25233/ijlel.904342
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
1
ATIF
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Usage of Benchmarking as Organizational Development Technique in Educational Organizations
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Beyza Himmetoğlu
,
Esmahan Agaoglu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Academic Research in Education
DOI: 10.17985/ijare.814287
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2488
1
ATIF
0
FAVORİ
2488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EDUCATION 4.0: DEFINING THE TEACHER, THE STUDENT, AND THE SCHOOL MANAGER ASPECTS OF THE REVOLUTION
Yazarlar: Beyza Hımmetoglu,
Damla Aydug
, Coskun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Online Journal of Distance Education
DOI: 10.17718/tojde.770896
ATIF
29
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
14905
29
ATIF
0
FAVORİ
14905
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin 19. Milli Eğitim Şurası Kararları ve 29026 Sayılı Yönetmelik Çerçevesinde Okul Yöneticilerinin Atanması ve Değerlendirilmesine İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Coşkun Bayrak
,
Beyza Himmetoğlu
,
Damla Ayduğ
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.674213
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
3
ATIF
0
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA İLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Damla Ayduğ
,
Beyza Himmetoğlu
, Esra Turhan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338812
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2392
5
ATIF
0
FAVORİ
2392
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Örgütlerinde Hesap Verebilirliğe İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Beyza Himmetoğlu
,
Damla Ayduğ
,
Coşkun Bayrak
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.288852
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5388
7
ATIF
0
FAVORİ
5388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat