Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gamze Mercan
Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
32
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
6
TR Dizin Atıf
11
32
Yayın
14
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0001-5515-999X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1175926
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
0
ATIF
1
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Virtual Museum on Learning Achievement: A Meta-Synthesis Study
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
,
Melıke Ozer Keskın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Human and Social Sciences
DOI: 10.53048/johass.1370991
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
0
ATIF
1
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Integrating environmental justice and education: A comprehensive review
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eurasian Journal of Forest Science
DOI: 10.31195/ejejfs.1502265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
87
0
FAVORİ
87
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Research on Mobile Learning (M-Learning) in Higher Education: A Systematic Review (2016 to 2023)
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
,
Erdem Kaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Human and Social Sciences
DOI: 10.53048/johass.1565945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
53
0
FAVORİ
53
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Role of Metaverse Technology in Education: A Systematic Review of Opportunities, Challenges, and Educational Potential
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1376341
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
101
0
FAVORİ
101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Akciğer Hastalıklarında Kitosan Tabanlı Nanopartiküllerin İlaç Taşıyıcı Sistemlerin Uygulamasındaki Gelişmeler
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
ODÜ Tıp Dergisi
DOI: 10.56941/odutip.1442818
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
94
0
FAVORİ
94
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaöğretim 2018 Biyoloji Öğretim Programı Kapsamında 9-12. Sınıflar Ders Kitaplarının Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi: Bir Doküman Analizi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigating the Impact of Game-Based Learning and Gamification Strategies in Physical Education: A Comprehensive Systematic Review
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1389843
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
944
0
FAVORİ
944
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Enhancing Environmental Education Through Location-Based Games (LBGs) in Biology Education
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: 10.53047/josse.1482649
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
167
0
FAVORİ
167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Eğitsel Sinirbilim Perspektifinden Beyin İşlevlerini Anlama: Olgubilim Desenli Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
İrem Selin Alper
,
Sena Seçil Akpınarlı
,
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1321906
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
216
0
FAVORİ
216
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Anadolu Öğretmen Lisesi Mirası: Türkiye'de Öğretmen Yetiştirme Kalitesinin ve Öneminin Mezun Bakış Açısıyla Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1346505
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
229
0
FAVORİ
229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmenlerinin Görüşleriyle 12. Sınıf Biyoloji Öğretim Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1231000
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
246
0
FAVORİ
246
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) Kapsamında Dijital Hikaye Anlatımı (DHA) Üzerine Araştırma: Sistematik Bir İnceleme (Ocak 2018 - Haziran 2023)
Yazarlar:
Zümrüt Varol Selçuk
,
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
244
0
FAVORİ
244
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Virtual Museum on Learning Achievement: A Meta-Synthesis Study
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
,
Melıke Ozer Keskın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Human and Social Sciences
DOI: 10.53048/johass.1370991
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
717
1
FAVORİ
717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Environmental Education in Non-Governmental Organizations: The Significant Contributions of United Nations Units
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technological Approaches in Mathematics and Science Education: Microlearning
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: 10.53047/josse.1363314
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
483
0
FAVORİ
483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Beyin İşlevlerine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlarının/Nöromitlerinin Belirlenmesi: Hacettepe Üniversitesi Örneklemi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Arif Altun
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1128433
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Kopya Çekmeye İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Hülya Pehlivan
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1175926
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
1
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Non-Governmental Organizations (NGOs) Operating in the Field of Biology Education in Germany
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1286557
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
0
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEDICAL WASTE MANAGEMENT AND MANAGEMENT OF WASTE DURING THE COVID-19 PANDEMIC
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Ebru Ağaçkesen
,
İrem Büyüker
,
Eray Bayar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
247
0
FAVORİ
247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRE EĞİTİMİ VE BİYOÇEŞİTLİLİK KAVRAMI İÇİNDE YER ALAN AĞAÇLAR KONUSUNUN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1071400
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
366
0
FAVORİ
366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre Dostu Yaklaşım Olarak Ekolojik Kimlik: Lise Öğrencileri Örneklemi
Yazarlar:
Hüseyin Yolay
,
Zümrüt Varol Selçuk
,
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
382
0
FAVORİ
382
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Göre Bilimsel Yaratıcılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1064850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
295
0
FAVORİ
295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve İsrail’de Görev Yapan Öğretmenlerin Nöromitlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Moanes Hani tibi
,
Arif Altun
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1141184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biology Teachers' Level of Recognition of Trees in Their Close Environment
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.995207
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
438
0
FAVORİ
438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK-Doğada Sorgulama Temelli Bilim Okulları: Okul Öncesi Öğretmen ve Dönem Çocuklarının Ağaçları Tanıma Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
,
Özlem Öznur Gökbulut
,
Esma Pehlivanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
0
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÜÇ BOYUTLU SANAL ORTAMLAR KONUSU ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN DOKÜMAN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.824301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Etkinliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1664
0
FAVORİ
1664
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnsan Biyolojisi Dersinde Sosyal Ağ Olarak Facebook’un Eğitsel Kullanımı
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
424
0
FAVORİ
424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“9. SINIF LİSE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK OKUL DIŞI ORTAMDA GERÇEKLEŞTİRİLEN AĞAÇBİLİM EĞİTİMİ” PROJESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Doç.dr.pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
, Esma Pehlivanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-559901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
0
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Ağaç Bilim Okulu Etkinlikleri
Yazarlar:
Doç.dr.pınar Köseoğlu
, Özlem Öznur Gökbulut, Esma Pehlivanoğlu,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4628
0
FAVORİ
4628
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Yakın Çevrelerindeki Ağaçları Tanıma Düzeyleri: Ankara İli Örneği
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
981
0
FAVORİ
981
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgileri Günlük Yaşamları İle İlişkilendirebilme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Eda Gürlen
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1636
0
FAVORİ
1636
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen “ağaç bilim okulu” projesinin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
, Özlem Öznur Gökbulut, Esma Pehlivanoğlu,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12418
0
FAVORİ
12418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Eurasian Journal of Forest Science
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Human and Social Sciences
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Journal of Social Sciences And Education
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
ODÜ Tıp Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Studies in Educational Research and Development
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Environmental Research and Technology
Eurasian Journal of Forest Science
Journal of Human and Social Sciences
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Studies in Educational Research and Development
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Beyin İşlevlerine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlarının/Nöromitlerinin Belirlenmesi: Hacettepe Üniversitesi Örneklemi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Arif Altun
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1128433
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
652
1
ATIF
0
FAVORİ
652
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Non-Governmental Organizations (NGOs) Operating in the Field of Biology Education in Germany
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1286557
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
727
1
ATIF
0
FAVORİ
727
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve İsrail’de Görev Yapan Öğretmenlerin Nöromitlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Moanes Hani tibi
,
Arif Altun
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1141184
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
442
2
ATIF
0
FAVORİ
442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÜÇ BOYUTLU SANAL ORTAMLAR KONUSU ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN DOKÜMAN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.824301
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
1
ATIF
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“9. SINIF LİSE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK OKUL DIŞI ORTAMDA GERÇEKLEŞTİRİLEN AĞAÇBİLİM EĞİTİMİ” PROJESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Doç.dr.pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
, Esma Pehlivanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-559901
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1208
1
ATIF
0
FAVORİ
1208
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat