Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pınar Köseoğlu
Prof. Dr.
Hacettepe University, Ankara, Turkey
Yayın
22
Hakemlik
21
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
197
22
Yayın
21
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
197
TR Dizin Atıf
0000-0002-6222-7978
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çevre Eğitimi ve Yaygınlaştırılması
Eğitim
Biyoloji Eğitimi
Kurum
Hacettepe University, Ankara, Turkey
Popüler Yayınları
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN “TOPRAK VE TOPRAK KİRLİLİĞİ” KAVRAMLARINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-507204
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5860
3
ATIF
1
FAVORİ
5860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Eğitsel Sinirbilim Perspektifinden Beyin İşlevlerini Anlama: Olgubilim Desenli Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
İrem Selin Alper
,
Sena Seçil Akpınarlı
,
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2024..-1321906
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
284
0
FAVORİ
284
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adayları Perspektifinden Biyoloji Öğretiminde Eğitsel Videolar
Yazarlar:
Sena Seçil Akpınarlı
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1299872
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) Kapsamında Dijital Hikaye Anlatımı (DHA) Üzerine Araştırma: Sistematik Bir İnceleme (Ocak 2018 - Haziran 2023)
Yazarlar:
Zümrüt Varol Selçuk
,
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1309013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
312
0
FAVORİ
312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Technological Approaches in Mathematics and Science Education: Microlearning
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Zümrüt Varol Selçuk
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Social Sciences And Education
DOI: 10.53047/josse.1363314
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
617
0
FAVORİ
617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Beyin İşlevlerine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlarının/Nöromitlerinin Belirlenmesi: Hacettepe Üniversitesi Örneklemi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Arif Altun
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1128433
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
783
0
FAVORİ
783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRE EĞİTİMİ VE BİYOÇEŞİTLİLİK KAVRAMI İÇİNDE YER ALAN AĞAÇLAR KONUSUNUN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ YERİ
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1071400
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
0
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevre Dostu Yaklaşım Olarak Ekolojik Kimlik: Lise Öğrencileri Örneklemi
Yazarlar:
Hüseyin Yolay
,
Zümrüt Varol Selçuk
,
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
424
0
FAVORİ
424
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Becerilerine Göre Bilimsel Yaratıcılıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1064850
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
0
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve İsrail’de Görev Yapan Öğretmenlerin Nöromitlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Moanes Hani tibi
,
Arif Altun
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1141184
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biology Teachers' Level of Recognition of Trees in Their Close Environment
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.995207
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜBİTAK-Doğada Sorgulama Temelli Bilim Okulları: Okul Öncesi Öğretmen ve Dönem Çocuklarının Ağaçları Tanıma Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
,
Özlem Öznur Gökbulut
,
Esma Pehlivanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
443
0
FAVORİ
443
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÜÇ BOYUTLU SANAL ORTAMLAR KONUSU ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN DOKÜMAN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.824301
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Etkinliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1747
0
FAVORİ
1747
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnsan Biyolojisi Dersinde Sosyal Ağ Olarak Facebook’un Eğitsel Kullanımı
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
454
0
FAVORİ
454
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“9. SINIF LİSE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK OKUL DIŞI ORTAMDA GERÇEKLEŞTİRİLEN AĞAÇBİLİM EĞİTİMİ” PROJESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Doç.dr.pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
, Esma Pehlivanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-559901
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
0
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Ağaç Bilim Okulu Etkinlikleri
Yazarlar:
Doç.dr.pınar Köseoğlu
, Özlem Öznur Gökbulut, Esma Pehlivanoğlu,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4763
0
FAVORİ
4763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Yakın Çevrelerindeki Ağaçları Tanıma Düzeyleri: Ankara İli Örneği
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1068
0
FAVORİ
1068
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Intellectual Risk Taking When Learning about Technology: Case of Prospective Science Teachers
Yazarlar:
Mustafa Serdar Köksal
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1055
0
FAVORİ
1055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN “TOPRAK VE TOPRAK KİRLİLİĞİ” KAVRAMLARINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-507204
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5860
1
FAVORİ
5860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Bilimsel Bilgileri Günlük Yaşamları İle İlişkilendirebilme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Eda Gürlen
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1684
0
FAVORİ
1684
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Nanoteknolojiye Yönelik Algıları
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.406187
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1988
0
FAVORİ
1988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul öncesi öğrencilerine yönelik gerçekleştirilen “ağaç bilim okulu” projesinin değerlendirilmesi
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
, Özlem Öznur Gökbulut, Esma Pehlivanoğlu,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12630
0
FAVORİ
12630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Social Sciences And Education
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ankara Üniversitesi Çevrebilimleri Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Forest Science
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Beyin İşlevlerine İlişkin Doğru Bilinen Yanlışlarının/Nöromitlerinin Belirlenmesi: Hacettepe Üniversitesi Örneklemi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Arif Altun
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47479/ihead.1128433
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
783
1
ATIF
0
FAVORİ
783
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve İsrail’de Görev Yapan Öğretmenlerin Nöromitlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Moanes Hani tibi
,
Arif Altun
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1141184
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
506
2
ATIF
0
FAVORİ
506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE ÜÇ BOYUTLU SANAL ORTAMLAR KONUSU ÜZERİNE YAPILMIŞ LİSANSÜSTÜ TEZLERİN DOKÜMAN İNCELEMESİ
Yazarlar:
Gamze Mercan
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.824301
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
746
1
ATIF
0
FAVORİ
746
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“9. SINIF LİSE ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK OKUL DIŞI ORTAMDA GERÇEKLEŞTİRİLEN AĞAÇBİLİM EĞİTİMİ” PROJESİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Doç.dr.pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
, Esma Pehlivanoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020..-559901
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1289
1
ATIF
0
FAVORİ
1289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN “TOPRAK VE TOPRAK KİRLİLİĞİ” KAVRAMLARINA İLİŞKİN ALGILARININ METAFOR İLE ANALİZİ
Yazarlar:
Eda Gürlen
,
Pınar Köseoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.43815-507204
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5860
3
ATIF
1
FAVORİ
5860
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Nanoteknolojiye Yönelik Algıları
Yazarlar:
Pınar Köseoğlu
,
Gamze Mercan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.406187
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1988
3
ATIF
0
FAVORİ
1988
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat