Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Osman Aslan
Doç. Dr.
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
12
11
Yayın
8
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0002-0909-7043
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sınıf Eğitimi
Türkçe Eğitimi
Özel Yetenekli Eğitimi
Kurum
AĞRI İBRAHİM ÇEÇEN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
HALK BİLİMİ UNSURLARININ GELECEK KUŞAKLARA AKTARIMINDA ÇİZGİ FİLMLERİN ROLÜ: RAFADAN TAYFA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Osman Aslan
, Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3265
0
ATIF
1
FAVORİ
3265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Cumhuriyeti Kalkınma Planları Kapsamında Eğitim Yapılarının Analizi
Yazarlar:
Osman Aslan
, Mustafa Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3448
0
ATIF
1
FAVORİ
3448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Rabia Yılar
,
Hamdi Karaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1025057
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
2
ATIF
1
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PERİTEKSTUAL OKUMA DÜZEYİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1133414
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
1
ATIF
1
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etraflı (Peritekstual) Okuma Yapmanın Okuma Motivasyonuna Etkisi
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
500
0
ATIF
1
FAVORİ
500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAPSAYICI EĞİTİME İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
İbrahim Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31463/aicusbed.1340197
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
323
0
FAVORİ
323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etraflı (Peritekstual) Okuma Yapmanın Okuma Motivasyonuna Etkisi
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
500
1
FAVORİ
500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Peritekstual Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1102945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparison of critical thinking dispositions of gifted students in support education (enrolled with SACs) and formal education
Yazarlar:
Osman Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1212406
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
501
0
FAVORİ
501
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining of the Turkish gifted primary school students’ creative thinking skills
Yazarlar:
Muhammed Midilli
,
Gökhan Özsoy
,
Osman Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
360
0
FAVORİ
360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PERİTEKSTUAL OKUMA DÜZEYİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1133414
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
1
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULA BAŞLAMA YAŞININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Suat Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1129814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Rabia Yılar
,
Hamdi Karaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1025057
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
1
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Cumhuriyeti Kalkınma Planları Kapsamında Eğitim Yapılarının Analizi
Yazarlar:
Osman Aslan
, Mustafa Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3448
1
FAVORİ
3448
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ‘ETKİLİ ÖĞRETİM VE ETKİLİ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARINA’ İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Durmuş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-583804
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2717
0
FAVORİ
2717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HALK BİLİMİ UNSURLARININ GELECEK KUŞAKLARA AKTARIMINDA ÇİZGİ FİLMLERİN ROLÜ: RAFADAN TAYFA ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Osman Aslan
, Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3265
1
FAVORİ
3265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Asya Studies
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Editörlük
Uluslararası İnsan Çalışmaları Dergisi
Yazım Editörü
Hakemlik
Asya Studies
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Temel Eğitim
Yayınlar
Peritekstual Okumanın İlkokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1102945
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
784
1
ATIF
0
FAVORİ
784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PERİTEKSTUAL OKUMA DÜZEYİ BELİRLEME ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Ömer Yılar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.1133414
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
1
ATIF
1
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKULA BAŞLAMA YAŞININ AKADEMİK BAŞARIYA ETKİSİ: BİR KARMA YÖNTEM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Suat Çelik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1129814
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1917
2
ATIF
0
FAVORİ
1917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİNDE EĞİTİM GÖREN ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA MOTİVASYONLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Rabia Yılar
,
Hamdi Karaman
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1025057
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
2
ATIF
1
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ‘ETKİLİ ÖĞRETİM VE ETKİLİ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARINA’ İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Osman Aslan
,
Durmuş Kılıç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-583804
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2717
2
ATIF
0
FAVORİ
2717
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat