Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yakup Doğan
Doç. Dr.
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
28
11
Yayın
16
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Biyoloji Eğitimi Çevre Eğitimi Fen Eğitimi
Kurum
KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
YAPILANDIRMACI PROGRAMIN ÖĞRENCİLERİ FEN VE TEKNOLOJİ OKURYAZARI YAPMA ROLÜ VE PROGRAMIN UYGULANMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yakup Doğan
,
Mehmet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
0
ATIF
1
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Examining Curriculums in Terms of Healthy Nutrition Outcomes in the Context of Class Level
Yazarlar:
Rabia Acemioğlu
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: 10.52134/ueader.1603026
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
70
0
FAVORİ
70
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Motivasyonlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Rabia Acemioğlu
,
Yakup Doğan
,
Muhammed Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
620
0
FAVORİ
620
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sağlıklı Beslenme Konusuna İlişkin Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Rabia Acemioğlu
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1113
0
FAVORİ
1113
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Süreçleri Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Simsar
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.590361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6359
0
FAVORİ
6359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Ecological Footprint of Academicians According to Different Variables
Yazarlar:
Yakup Doğan
,
Murat Pektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Çevre Dostu Davranışları
Yazarlar:
Ali Derya Atik
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1804
0
FAVORİ
1804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Suriyeli Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Fen Bilimleri Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar: Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Yakup Doğan
,
Muhammed Şahin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Scholars in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3111
0
FAVORİ
3111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Alan Gezisi Deneyimleri
Yazarlar:
Yakup Doğan
, Özge Çiçek, Esra Saraç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.346487
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1661
0
FAVORİ
1661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin “Fen ve Teknoloji Öğretimi” Dersinde Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Yakup Doğan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.30690
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1540
0
FAVORİ
1540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Özel Öğretim Yöntemleri” Dersindeki Yaşam Temelli Öğretim Uygulamaları
Yazarlar:
Nail İlhan
,
Yakup Doğan
, Özge Çiçek
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000143534
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3271
0
FAVORİ
3271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAPILANDIRMACI PROGRAMIN ÖĞRENCİLERİ FEN VE TEKNOLOJİ OKURYAZARI YAPMA ROLÜ VE PROGRAMIN UYGULANMASINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Yakup Doğan
,
Mehmet Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
989
1
FAVORİ
989
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
International Journal of Scholars in Education
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çevre Şehir ve İklim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Süreçleri Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Simsar
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: 10.30900/kafkasegt.590361
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6359
13
ATIF
0
FAVORİ
6359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Çevre Bilimi Dersi Kapsamında Gerçekleştirilen Alan Gezisi Deneyimleri
Yazarlar:
Yakup Doğan
, Özge Çiçek, Esra Saraç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.346487
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1661
3
ATIF
0
FAVORİ
1661
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Amaçlı Yazma Etkinliklerinin “Fen ve Teknoloji Öğretimi” Dersinde Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Yakup Doğan
,
Nail İlhan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.30690
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1540
1
ATIF
0
FAVORİ
1540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının “Özel Öğretim Yöntemleri” Dersindeki Yaşam Temelli Öğretim Uygulamaları
Yazarlar:
Nail İlhan
,
Yakup Doğan
, Özge Çiçek
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000143534
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3271
11
ATIF
0
FAVORİ
3271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat