Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Zeki Apaydın
Prof. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Yayın
26
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
18
26
Yayın
3
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmenlerinin Argüman Üretebilme Becerilerinin Farklı Değişkenlere göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1076503
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
2
ATIF
4
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.387033
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
3
ATIF
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında: Dilbilgisel Eğretileme Olarak Adlaştırma
Yazarlar:
Merve Kaya
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.481884
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
ATIF
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Jigsaw II Tekniğinin Öğrencilerin Günlük Hayat Problemlerini Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.754942
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
1
ATIF
1
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ: BİR UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-925298
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
0
ATIF
1
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Farklı Sınıf Düzeylerindeki Öğrencilerin Erime ve Çözünmeye Yönelik Bilgi Yapıları Gelişim Sürecinin Kavramsal Değişim Teorilerine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.1304122
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
153
0
FAVORİ
153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimsel Argümanları Sınıflama Düzeyleri
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1391976
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
259
0
FAVORİ
259
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Fen Eğitiminde Kavram Yanılgılarıyla İlgili Tezlerin İncelenmesi: 2012-2022 Yılları Arası
Yazarlar:
Ebru Mert
,
Zeki Apaydın
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1291680
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
527
1
FAVORİ
527
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Erime ve Çözünme Kavramlarına Yönelik Bilgi Yapılarının Gelişim Sürecinin Kavramsal Değişim Teorilerine göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1299705
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
1
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Jigsaw II Tekniğinin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Erime ve Çözünme Kavramlarına Yönelik Bilgi Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1102529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Argüman Üretebilme Becerilerinin Farklı Değişkenlere göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1076503
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
4
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Dünya’nın Hareketlerine Yönelik Bilgi Yapılarının Kavramsal Değişim Teorilerine göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.934087
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin STEM Yaklaşımına Yönelik Farkındalık Düzeyleri ve Tutumları
Yazarlar:
Ertunç Altun
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1108245
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİME İLİŞKİN TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Kenan Kurt
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
287
0
FAVORİ
287
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ARGÜMANTASYON YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARISI ÜZERİNE ETKİSİNİN BLOOM’UN TAKSONOMİSİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Kenan Kurt
,
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
525
0
FAVORİ
525
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Jigsaw II Tekniğinin Öğrencilerin Günlük Hayat Problemlerini Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.754942
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
1
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'de Argümantasyon İle İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Ayça Cirit Gül
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1506
0
FAVORİ
1506
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ARGÜMANTASYON BECERİLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE ANALİZİ: BİR UZAKTAN EĞİTİM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-925298
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
714
1
FAVORİ
714
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FARKLI BRANŞLARDAKİ ÖĞRETMENLERİN KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Kenan Kurt
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
947
0
FAVORİ
947
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Canlılar Dünyasına Yolculuk Konu Alanına Yönelik Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ayça Cirit Gül
,
Zeki Apaydın
,
Elif Omca Çobanoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.48146/odusobiad.748470
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1297
0
FAVORİ
1297
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Öğrencilerin Sahip Olduğu Kavram Yanılgılarını Belirlemelerine ve Gidermelerine Yönelik Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1167
0
FAVORİ
1167
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersinde Karşılaştıkları Rutin Olmayan Problemleri Çözme Düzeyi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3238
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL 5. SINIF FEN BİLİMLERİ DERS KİTABINDA: DİLBİLGİSEL EĞRETİLEME OLARAK ADLAŞTIRMA
Yazarlar:
Merve Kaya
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
0
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 3. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında: Dilbilgisel Eğretileme Olarak Adlaştırma
Yazarlar:
Merve Kaya
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.481884
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.387033
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Kullandıkları Öğretim Yöntem, Teknik ve Değerlendirme Araçlarına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
MEHMET ALİ Kandemir
,
Doç. Dr. Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14582/DUZGEF.1884
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2195
0
FAVORİ
2195
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yaklaşımı Jigsaw II Tekniğinin 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Öğrenci Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.336175
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
1
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yaklaşımı Doğrultusunda Jigsaw II Tekniğini Kullanmanın Akademik Başarı ve Öğrenilenlerin Kalıcılığı Üzerinde Etkisi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1651
0
FAVORİ
1651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Branş Derslik Sistemine İlişkin Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Cengiz Özyürek
,
Yunus Pınarkaya
,
Erol Taş
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3447
0
FAVORİ
3447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Modellemeye Dayalı Öğretimin 4. Sınıf Öğrencilerinin Ses Konusundaki Kavramsal Gelişimine Etkisi
Yazarlar: Onur Birinci,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2891
0
FAVORİ
2891
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Evrim Teorisine Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Hikmet Sürmeli
Yayın Bilgisi: 2009 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
935
0
FAVORİ
935
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Education Journal
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Journal of Computer and Education Research
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Erime ve Çözünme Kavramlarına Yönelik Bilgi Yapılarının Gelişim Sürecinin Kavramsal Değişim Teorilerine göre İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1299705
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
298
1
ATIF
1
FAVORİ
298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Jigsaw II Tekniğinin Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Erime ve Çözünme Kavramlarına Yönelik Bilgi Yapılarına Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2023..-1102529
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
3
ATIF
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Argüman Üretebilme Becerilerinin Farklı Değişkenlere göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1076503
ATIF
2
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1075
2
ATIF
4
FAVORİ
1075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Dünya’nın Hareketlerine Yönelik Bilgi Yapılarının Kavramsal Değişim Teorilerine göre Analizi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.934087
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
868
3
ATIF
0
FAVORİ
868
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin STEM Yaklaşımına Yönelik Farkındalık Düzeyleri ve Tutumları
Yazarlar:
Ertunç Altun
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1108245
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
810
1
ATIF
0
FAVORİ
810
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Fen Bilimleri Dersinde Jigsaw II Tekniğinin Öğrencilerin Günlük Hayat Problemlerini Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Mehmet Ali Kandemir
,
Zeki Apaydın
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.754942
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
735
1
ATIF
1
FAVORİ
735
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokulda Sınıf Öğretmenlerinin Fen Bilimleri Dersinde Argümantasyon Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.387033
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2096
3
ATIF
1
FAVORİ
2096
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aktif Öğrenme Yaklaşımı Jigsaw II Tekniğinin 4. Sınıf Fen Bilimleri Dersine Yönelik Öğrenci Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Zeki Apaydın
,
Mehmet Ali Kandemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.336175
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
952
4
ATIF
1
FAVORİ
952
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat