Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Bünyamin Sarıkaya
Doç. Dr.
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
25
Hakemlik
62
CrossRef Atıf
33
TR Dizin Atıf
14
25
Yayın
62
Hakemlik
33
CrossRef Atıf
14
TR Dizin Atıf
0000-0002-8393-7127
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe Eğitimi
Kurum
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
KIRSAL KESİMDE GÖREV YAPAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ (MUŞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Bünyamin Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
0
ATIF
2
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ESER TANITIM-ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ
Yazarlar:
Bünyamin Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
0
ATIF
1
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERİN ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.901731
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
3
ATIF
1
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖÇMEN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Süleyman Aydeniz
,
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.959700
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9784
20
ATIF
1
FAVORİ
9784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Mülteci Öğrencilere Yönelik Tutum ve Görüşlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İçtimaiyat
DOI: 10.33709/ictimaiyat.1110313
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
0
ATIF
1
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkçe Dersi Öğretim Programı’nın CIPP Modeline Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Nihat Kavan
,
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1466913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
209
0
FAVORİ
209
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Dil Bilgisine İlişkin Tutum ve Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Muhammed Fatih Sayır
,
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1313702
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
153
0
FAVORİ
153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1415874
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
356
1
FAVORİ
356
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Efruz Yavuz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1395001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
330
0
FAVORİ
330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Gençlik Edebiyatına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.53586/susbid.1381000
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
243
0
FAVORİ
243
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1386787
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Edebiyatında Göstergebilimsel Bir Çözümleme Örneği Olarak Yaşar Kemal’in “Beyaz Pantolon” Adlı Öyküsü
Yazarlar:
Ayşe Ebrar Yamaç
,
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.47130/bitlissos.1276424
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
546
0
FAVORİ
546
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Balkanika Edebiyat Ödüllü Eserlerde Kök Değerler: “Sarı Kahkaha” Örneği
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Gürkan Mengüloğul
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İçtimaiyat
DOI: 10.33709/ictimaiyat.1317604
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
289
0
FAVORİ
289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Üst Düzey Düşünme Becerileri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Emrah Yayan
,
Ayşe Ebrar Yamaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1307757
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Temel Dil Becerilerinde Kaygı: Lisansüstü Tezler Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Ayşe Ebrar Yamaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1253153
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
432
0
FAVORİ
432
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Akademik Dinleme Becerisi Yeterliliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Süleyman Aydeniz
,
Yunus Şakiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.1149647
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
1
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ OKUMA BECERİSİ STRATEJİLERİNİ KULLANIM SIKLIKLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Süleyman Aydeniz
,
Bünyamin Sarıkaya
,
Yunus Şakiroğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1152502
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
476
0
FAVORİ
476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmenlerinin Mülteci Öğrencilere Yönelik Tutum ve Görüşlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İçtimaiyat
DOI: 10.33709/ictimaiyat.1110313
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
1
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Türkçe Dil Bilinç Düzeylerinin Belirlenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Yunus Şakiroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.995973
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖÇMEN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Süleyman Aydeniz
,
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.959700
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9784
1
FAVORİ
9784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERİN ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.901731
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
1
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık Öğretim Ortaokulu Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme/İzleme Stratejileri Kullanım Sıklıklarının Çeşitli Değişkenler Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
834
0
FAVORİ
834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Konuşma Eğitimi Dersinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.699046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1582
0
FAVORİ
1582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Kazanımlarının Yaratıcı Yazmaya Uygunluğu (2015 ve 2018 Türkçe Dersi Öğretim Programları Örnekleri)
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1445
0
FAVORİ
1445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ESER TANITIM-ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ
Yazarlar:
Bünyamin Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
1
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Oyunların 8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersine Yönelik Tutumlarına ve Yazma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Languages' Education and Teaching
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
84
0
FAVORİ
84
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KIRSAL KESİMDE GÖREV YAPAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ (MUŞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
Bünyamin Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1483
2
FAVORİ
1483
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MÜZİK EŞLİĞİNDE OKUMANIN TÜRKÇE ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ANLAMA BECERİLERİNE ETKİSİ: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Bünyamin Sarikaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1024
0
FAVORİ
1024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki (5, 6, 7 ve 8. Sınıf) Etkinliklerin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14222/Turkiyat4047
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3204
0
FAVORİ
3204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi
Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
İçtimaiyat
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Languages' Education and Teaching
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Siirt Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Editörlük
Bulanık MYO Sosyal Bilimler Dergisi
Dil Editörü
ORAFAM Journal
Dil Editörü
Hakemlik
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Asya Studies
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Birey ve Toplum Sosyal Bilimler Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
EKEV Akademi Dergisi
EREN
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İçtimaiyat
Journal of Social Sciences And Education
Journal of Sustainable Education Studies
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Tarih ve Gelecek Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Efruz Yavuz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.1395001
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
330
2
ATIF
0
FAVORİ
330
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN TÜRKÇE DERS KİTAPLARI İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1386787
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
1
ATIF
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Balkanika Edebiyat Ödüllü Eserlerde Kök Değerler: “Sarı Kahkaha” Örneği
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Gürkan Mengüloğul
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İçtimaiyat
DOI: 10.33709/ictimaiyat.1317604
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
289
1
ATIF
0
FAVORİ
289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkçe Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin Üst Düzey Düşünme Becerileri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
,
Emrah Yayan
,
Ayşe Ebrar Yamaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1307757
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
760
4
ATIF
0
FAVORİ
760
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GÖÇMEN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNDE YAŞANAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Süleyman Aydeniz
,
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.959700
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9784
20
ATIF
1
FAVORİ
9784
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABINDAKİ ETKİNLİKLERİN ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.48066/kusob.901731
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1323
3
ATIF
1
FAVORİ
1323
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Konuşma Eğitimi Dersinin Türkçe Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Konuşma Becerilerine ve Konuşma Kaygılarına Etkisi
Yazarlar:
Bünyamin Sarıkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.699046
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1582
2
ATIF
0
FAVORİ
1582
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat