Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Eda Erdaş Kartal
Dr. Öğr. Üyesi
Kastamonu University
Yayın
20
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
11
20
Yayın
15
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
11
TR Dizin Atıf
0000-0002-1568-827X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Hizmetiçi Eğitim
Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Çevre Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi
Kurum
Kastamonu University
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Ezgi Ada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.384055
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1918
1
ATIF
1
FAVORİ
1918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3-6 YAŞ DÖNEMİNDEKİ ÇOCUKLARININ CİNSİYET ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ezgi Ada
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1852
0
ATIF
1
FAVORİ
1852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.663737
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
0
ATIF
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Etkinliklerin Sorgulama Düzeyleri ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası Açısından Fen Ders Kitaplarının İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Yasemin Karabaş
,
Eda Nur Kaya
,
Samet Hartamacı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1388445
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
123
0
FAVORİ
123
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilimin Doğası ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sevde Mıcık
,
Eda Erdaş Kartal
,
Atila Çağlar
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
91
0
FAVORİ
91
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Sorgulamanın Doğasına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Ruhan Özel
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1273718
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3-6 YAŞ DÖNEMİNDEKİ ÇOCUKLARININ CİNSİYET ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ezgi Ada
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1852
1
FAVORİ
1852
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning through teaching: Teaching the nature of scientific inquiry in online outdoor learning environments
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1121814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Katı Atıklar Ve Geri Dönüşüme Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Ruhan Özel
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1096080
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Arefe Yurttaş
,
Eda Erdaş Kartal
,
Atila Çağlar
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Temel Eğitim
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
420
0
FAVORİ
420
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of Teachers' Views on Environment in Terms of Anthropocentric and Ecocentric Environmental Approach
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Arefe Yurttaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
289
0
FAVORİ
289
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Arefe Yurttaş
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1043
0
FAVORİ
1043
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teoriden Uygulamaya Bilimsel Sorgulama ve Bilimsel Sorgulamanın Doğası
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.861829
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1355
0
FAVORİ
1355
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM BİRİNCİ KADEME DÜZEYİNDE ÇEVRE İÇERİKLİ DERS KAZANIMLARININ DİSİPLİNLER ARASI YAKLAŞIM AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Arefe Yurttaş
,
Eda Erdaş Kartal
,
Atila Çağlar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.699761
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
463
0
FAVORİ
463
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimsel Sorgulamanın Doğası Görüşleri
Yazarlar:
Günkut Mesci
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.797246
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1151
0
FAVORİ
1151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Arefe Yurttaş
,
Eda Erdaş Kartal
,
Atila Çağlar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.731825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
0
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ GÖZÜNDEN GERİ DÖNÜŞÜM
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Ezgi Ada
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.635508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9024
0
FAVORİ
9024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye'nin PISA 2015 Fen Başarısının ve İlişkili Değişkenlerin Hiyerarşik Doğrusal Modelleme İle İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Yıldız
,
Eda Erdaş Kartal
,
Günkut Mesci
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.663737
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
726
1
FAVORİ
726
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Çevre Problemleri ve Geri Dönüşüm Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Ezgi Ada
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2570
0
FAVORİ
2570
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Mesleki Gelişim Programına Genel Bir Bakış: Model, Süreç, Engel, Teori ve Uygulama
Yazarlar:
Ferah Özer
,
Eda Erdaş Kartal
,
Nihal Doğan
, Gültekin Çakmakçı,
Serhat İrez
, Yalçın Yalaki
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2738
0
FAVORİ
2738
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Ezgi Ada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.384055
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1918
1
FAVORİ
1918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’nin Pisa’daki Fen Başarısıyla İlişkili Faktörlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Erdas Kartal
,
Nihal Dogan
,
Selda Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356161
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
0
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI BOYUTLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Eda Erdaş
, Pelin Aksüt,
Fatih Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161316
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3503
0
FAVORİ
3503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akademia Doğa ve İnsan Bilimleri Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Giresun Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kastamonu Education Journal
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Temel Eğitim
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
International Journal of Contemporary Educational Research
Kastamonu Education Journal
Milli Eğitim Dergisi
Online Science Education Journal
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilimsel Sorgulamanın Doğası Görüşleri
Yazarlar:
Günkut Mesci
,
Eda Erdaş Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.797246
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1151
7
ATIF
0
FAVORİ
1151
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenlerinin Disiplinlerarası Yaklaşımın Temel Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Arefe Yurttaş
,
Eda Erdaş Kartal
,
Atila Çağlar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.731825
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1308
2
ATIF
0
FAVORİ
1308
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ GÖZÜNDEN GERİ DÖNÜŞÜM
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Ezgi Ada
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.635508
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9024
7
ATIF
0
FAVORİ
9024
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar:
Eda Erdaş Kartal
,
Ezgi Ada
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.384055
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1918
1
ATIF
1
FAVORİ
1918
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’nin Pisa’daki Fen Başarısıyla İlişkili Faktörlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Erdas Kartal
,
Nihal Dogan
,
Selda Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.356161
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1242
2
ATIF
0
FAVORİ
1242
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ TEKNOLOJİ OKURYAZARLIĞI BOYUTLARI AÇISINDAN İNCELENMESİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Eda Erdaş
, Pelin Aksüt,
Fatih Aydın
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2015.15.2-5000161316
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3503
4
ATIF
0
FAVORİ
3503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat