Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Doç. Dr.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
28
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
85
TR Dizin Atıf
72
28
Yayın
30
Hakemlik
85
CrossRef Atıf
72
TR Dizin Atıf
0000-0003-4963-8083
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Tasarımı
Öğretim Teknolojileri
Hayat Boyu Öğrenme
Kurum
BARTIN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİĞİN EĞİTSEL UYGULAMALARI ÜZERİNE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Aykut Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-425148
ATIF
22
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4445
22
ATIF
1
FAVORİ
4445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robot tasarımı etkinliklerinin programlama öğretiminde kullanılmasıyla ilgili ortokul öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
0
ATIF
1
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitikleri Kapsamında 2016-2019 Yıllar Arasında Web of Science Veritabanında Yayınlanan Makalelerin Betimsel Analizi
Yazarlar:
Ekrem Gülcüoğlu
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Gökhan Gökkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
830
0
ATIF
1
FAVORİ
830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ebeveynlerinin Dijital Ebeveynlik Özyeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gülay Karakaş
,
Ali Haydar Kıcıman
,
Ramazan Yılmaz
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
0
ATIF
1
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1376831
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3993
4
ATIF
1
FAVORİ
3993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eğitimde Yapay Zekâ ve Derin Öğrenme Alanında 2019-2023 Yıllar Arasında Yayınlanan Makalelerin Betimsel Analizi
Yazarlar:
Gülhan Ünsal
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Dergisi
DOI: 10.31200/makuubd.1459260
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
84
1
FAVORİ
84
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1376831
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3993
1
FAVORİ
3993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning analytics in formative assessment: A systematic literature review
Yazarlar:
Ke Zhang
,
Ramazan Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1272054
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Mühendisliği Öğrencilerinin Algoritma Sorusu Çözümlerinin Göz İzleme Yöntemi ile İncelenmesi ve Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Elif Akgün
,
Şeyma Özdemir
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.58638/kebd.1092963
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
384
0
FAVORİ
384
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Yetenekli Öğrencilerin Ebeveynlerinin Dijital Ebeveynlik Özyeterliklerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gülay Karakaş
,
Ali Haydar Kıcıman
,
Ramazan Yılmaz
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
354
1
FAVORİ
354
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitikleri ve Öz-Düzenlemeli Öğrenme Üzerine Araştırma Eğilimlerinin İncelenmesi: Sistematik Bir İnceleme
Yazarlar:
Gülay Çetintav
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Araştırmalarında Göz İzleme: Araştırmalardaki Eğilimlerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Zeynep Sağlam
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
0
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitikleri Kapsamında 2016-2019 Yıllar Arasında Web of Science Veritabanında Yayınlanan Makalelerin Betimsel Analizi
Yazarlar:
Ekrem Gülcüoğlu
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Gökhan Gökkaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
830
1
FAVORİ
830
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Karma Gerçeklikle İlgili Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Mertkan Sinoplu
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.894508
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK ÇALIŞMALARI: GÜNCEL ARAŞTIRMALARDAKİ EĞİLİMLERİN ANALİZİ
Yazarlar:
Eren Özeren
,
Ergin Tosunoğlu
,
Mehmet Fatih Pekyürek
,
Neşet Seyhan
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-879293
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Web Tabanlı Biçimlendirmeye Yönelik Değerlendirme Sistemini Kabul Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
, Ramazan Yılmaz, Tuğba Öztürk
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
318
0
FAVORİ
318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of Pre-Service Teachers' Opinions on Advantages and Disadvantages of Online Formative Assessment: An Example of Online Multiple-Choice Exam
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3748
0
FAVORİ
3748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler E-Öğrenmeye Hazır mı? Öğretmenlerin E-Öğrenmeye Yönelik Hazır Bulunuşluklarının İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Ahmet Berk Ustun
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1082
0
FAVORİ
1082
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Analitiği Geribildirimleri ile Desteklenmiş Ters-Yüz Öğrenme Ortamının Çeşitli Değişkenler Açısından Modellenmesi
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
878
0
FAVORİ
878
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Eleştirel Düşünme Standartları ve Akademik Öz-Yeterliklerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan-yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
,
Ahmet Berk Üstün
, Hafize Keser
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.467435
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyun Tasarımlarının ve Tasarım Sürecine ilişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.439146
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4124
0
FAVORİ
4124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİĞİN EĞİTSEL UYGULAMALARI ÜZERİNE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Aykut Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-425148
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4445
1
FAVORİ
4445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robot tasarımı etkinliklerinin programlama öğretiminde kullanılmasıyla ilgili ortokul öğrencilerinin görüşlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
1
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Tutumlarının Eğitim Teknolojileri Standartlarına Yönelik Öz-Yeterlikleri Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Songül Kabataş
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.405661
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23534
0
FAVORİ
23534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Araçlarını Kullanma Öz-Yeterlik Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
, Anıl Dilen, Hatice Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1601
0
FAVORİ
1601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME TUTUMLARI, DİJİTAL YERLİ OLMA DURUMLARI VE TEKNOLOJİ KABULÜ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BİRBİRLERİ İLE VE ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatma Aycan Binay Eyuboğlu
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3630
0
FAVORİ
3630
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examining the Relationship between Digital Game Preferences and Computational Thinking Skills
Yazarlar: Hatice Yıldız Durak,
Fatma Gizem Karaoglan Yilmaz
,
Ramazan Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Contemporary Educational Technology
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBEVEYNLERİN BİLGİ GÜVENLİĞİ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Çiğdem Çavuş Ezin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288874
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2006
0
FAVORİ
2006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi ve Geleneksel Yüz Yüze Hizmet İçi Eğitim Uygulamalarının Karşılaştırılması: Deneysel Bir Çalışma
Yazarlar: Barış Sezer,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
, Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.311737
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2606
0
FAVORİ
2606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Internet-specific epistemological beliefs and online information searching strategies of pre-service teachers: gender and department differences
Yazarlar:
F. Gizem Karaoğlu Yılmaz
, Ebru Kılıç Çakmak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.10.3.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
529
0
FAVORİ
529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının TPİB Yeterlilikleri ve Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik Algıları
Yazarlar: Hafize Keser,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.65067
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1657
0
FAVORİ
1657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnternete Yönelik Epistemolojik İnanç Ölçeğinin Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ebru Kılıç Çakmak
,
F. Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.47870
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
0
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Güvenli Bilgi ve İletişim Teknolojisi Kullanım Davranışları ve Bilgi Güvenliği Eğitimine Genel Bir Bakış
Yazarlar:
Dr. Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Dr. Ramazan Yılmaz
,
Barış Sezer
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1945
0
FAVORİ
1945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Contemporary Educational Technology
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Ege Eğitim Teknolojileri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Dergisi
Participatory Educational Research
SDU International Journal of Educational Studies
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
Editör , Alan Editörü
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Düzce Üniversitesi Bilim ve Teknoloji Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Journal of Computer and Education Research
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Yapay Zekâ Okuryazarlığı Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Dergisi
DOI: 10.53694/bited.1376831
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3993
4
ATIF
1
FAVORİ
3993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Learning analytics in formative assessment: A systematic literature review
Yazarlar:
Ke Zhang
,
Ramazan Yılmaz
,
Ahmet Berk Ustun
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi
DOI: 10.21031/epod.1272054
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
613
1
ATIF
0
FAVORİ
613
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Karma Gerçeklikle İlgili Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Mertkan Sinoplu
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: 10.51535/tell.894508
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
693
1
ATIF
0
FAVORİ
693
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİMDE SANAL GERÇEKLİK ÇALIŞMALARI: GÜNCEL ARAŞTIRMALARDAKİ EĞİLİMLERİN ANALİZİ
Yazarlar:
Eren Özeren
,
Ergin Tosunoğlu
,
Mehmet Fatih Pekyürek
,
Neşet Seyhan
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.62826-879293
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2314
1
ATIF
0
FAVORİ
2314
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Üstbilişsel Düşünme Becerilerinin Yordayıcısı Olarak Eleştirel Düşünme Standartları ve Akademik Öz-Yeterliklerinin Yapısal Eşitlik Modellemesi Yoluyla İncelenmesi
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan-yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
,
Ahmet Berk Üstün
, Hafize Keser
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.467435
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
8
ATIF
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Eğitsel Dijital Oyun Tasarımlarının ve Tasarım Sürecine ilişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hatice Yıldız Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.439146
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4124
12
ATIF
0
FAVORİ
4124
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ARTIRILMIŞ GERÇEKLİĞİN EĞİTSEL UYGULAMALARI ÜZERİNE ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Aykut Durak
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2019.19.46660-425148
ATIF
22
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4445
22
ATIF
1
FAVORİ
4445
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Yaşam Boyu Öğrenme Tutumlarının Eğitim Teknolojileri Standartlarına Yönelik Öz-Yeterlikleri Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Songül Kabataş
,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.405661
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
23534
8
ATIF
0
FAVORİ
23534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EBEVEYNLERİN BİLGİ GÜVENLİĞİ FARKINDALIKLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Çiğdem Çavuş Ezin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.288874
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2006
6
ATIF
0
FAVORİ
2006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi ve Geleneksel Yüz Yüze Hizmet İçi Eğitim Uygulamalarının Karşılaştırılması: Deneysel Bir Çalışma
Yazarlar: Barış Sezer,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
, Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.311737
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2606
6
ATIF
0
FAVORİ
2606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Internet-specific epistemological beliefs and online information searching strategies of pre-service teachers: gender and department differences
Yazarlar:
F. Gizem Karaoğlu Yılmaz
, Ebru Kılıç Çakmak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.10.3.2
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
529
9
ATIF
0
FAVORİ
529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının TPİB Yeterlilikleri ve Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik Algıları
Yazarlar: Hafize Keser,
Fatma Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.65067
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1657
4
ATIF
0
FAVORİ
1657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnternete Yönelik Epistemolojik İnanç Ölçeğinin Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Ebru Kılıç Çakmak
,
F. Gizem Karaoğlan Yılmaz
,
Ramazan Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.47870
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
3
ATIF
0
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat