Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Halil İbrahim Yıldırım
Doç. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
17
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
57
TR Dizin Atıf
59
17
Yayın
16
Hakemlik
57
CrossRef Atıf
59
TR Dizin Atıf
0000-0002-8836-8349
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
,
Ayşe Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1105647
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
ATIF
2
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
Önder Şensoy
,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2742
0
ATIF
1
FAVORİ
2742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
, Feride Kansız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.423383
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2780
3
ATIF
1
FAVORİ
2780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi
Yazarlar: Esra Eroğlu,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
0
ATIF
1
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ALTERNATİF ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMENİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN DERSİNE YÖNELİK BİLGİ, TUTUM VE MOTİVASYON DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
İlkay Kuzğun
,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1284427
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
486
0
FAVORİ
486
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Değerler Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Zahit Yılmaz
,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1267044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerinin Temel Alındığı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Öz-Yeterlik İnanç, Tutum ve Bilgi Düzeylerine Etkisi*
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1167096
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
0
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Öz-Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Şahingöz
,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-920706
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
481
0
FAVORİ
481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK TUTUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
,
Ayşe Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1105647
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
2
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1035991
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE DESTEKLİ ÇEVRE EĞİTİMİNİN ORTAOKUL 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUM, DAVRANIŞ VE BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
, Feyza Dağıstanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.620466
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1348
0
FAVORİ
1348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim fuarında projeyle yer alan öğrencilerin ve danışman öğretmenlerin bilim fuarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.677181
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1806
0
FAVORİ
1806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN ÖĞRENMEYE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK İNANÇ DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
, Feride Karataş
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Tutum, Davranış ve Başarılarına Etkisi
Yazarlar: Esra Eroğlu,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1663
1
FAVORİ
1663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Out-of-School Learning Environments in Science Teaching on Motivation for Learning Science
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.9.7.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2698
0
FAVORİ
2698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Ayşe Nur Sakin,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.623851
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1174
0
FAVORİ
1174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
, Feride Kansız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.423383
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2780
1
FAVORİ
2780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.364050
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3256
0
FAVORİ
3256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
,
Önder Şensoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2163
0
FAVORİ
2163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersinde Üç Boyutlu Görsel Materyal Kullanımının Başarıya ve Tutuma Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
Önder Şensoy
,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2742
1
FAVORİ
2742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Şenliklerinin 6. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
,
Önder Şensoy
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5572
0
FAVORİ
5572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Computer and Education Research
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Değerler Açısından İncelenmesi Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Zahit Yılmaz
,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1267044
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
3
ATIF
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerinin Temel Alındığı Öğretimin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmeye Yönelik Öz-Yeterlik İnanç, Tutum ve Bilgi Düzeylerine Etkisi*
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1167096
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
920
1
ATIF
0
FAVORİ
920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Ölçme ve Değerlendirme Öz-Yeterlik İnançlarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Şeyma Şahingöz
,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-920706
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
481
1
ATIF
0
FAVORİ
481
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1035991
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
802
3
ATIF
0
FAVORİ
802
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI İLE DESTEKLİ ÇEVRE EĞİTİMİNİN ORTAOKUL 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVREYE YÖNELİK TUTUM, DAVRANIŞ VE BAŞARI DÜZEYLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
, Feyza Dağıstanlı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.620466
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1348
5
ATIF
0
FAVORİ
1348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim fuarında projeyle yer alan öğrencilerin ve danışman öğretmenlerin bilim fuarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.677181
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1806
6
ATIF
0
FAVORİ
1806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Using Out-of-School Learning Environments in Science Teaching on Motivation for Learning Science
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.9.7.1
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2698
16
ATIF
0
FAVORİ
2698
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterlik İnanç Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Ayşe Nur Sakin,
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.623851
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1174
7
ATIF
0
FAVORİ
1174
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
, Feride Kansız
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.423383
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2780
3
ATIF
1
FAVORİ
2780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim Şenliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Halil İbrahim Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.24315/trkefd.364050
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3256
12
ATIF
0
FAVORİ
3256
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat