Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hasan Özcan
Doç. Dr.
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Yayın
34
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
71
TR Dizin Atıf
65
34
Yayın
34
Hakemlik
71
CrossRef Atıf
65
TR Dizin Atıf
0000-0002-4210-7733
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
AKSARAY ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğretmenlerinin PISA Araştırmasına İlişkin Görüşleri: Bir Örnek Olay Çalışması
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Selçuk Arık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506458
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
2
ATIF
1
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri ile Bir Okul Dışı Öğrenme Ortamına Alan Gezisi: Tropikal Kelebek Bahçesi Örneği
Yazarlar:
Ramazan Demirel
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5828
0
ATIF
1
FAVORİ
5828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Basit Makineler Ünitesi ile İlgili Anlayışlarını Ölçmeye Yönelik Bir Test Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Özcan
, İsmail Çetinkaya,
Selçuk Arık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.742102
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1922
12
ATIF
1
FAVORİ
1922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HÜCRE KONUSUYLA İLGİLİ ANLAYIŞLARINI ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR TEST GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hasan Özcan
, Cihan Boz,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3377
0
ATIF
1
FAVORİ
3377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilimsel Gezi Sonrası 7. Sınıf Öğrencilerinin Evsel Atıklar ve Geri Dönüşüme Yönelik Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Demirel
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.768983
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
1
ATIF
1
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Algodoo Destekli Periyodik Tablo Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına ve Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Esra Koca
,
Davut Sarıtaş
,
Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.1406845
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
265
0
FAVORİ
265
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Bilginin Basitleşmesine Dayalı Didaktik Dönüşümün Kimya Öğretiminin Sorunları ile İlişkisi Hakkında Bir Argüman
Yazarlar:
Davut Sarıtaş
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1217681
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
193
0
FAVORİ
193
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ses ve Özellikleri ile İlgili Tasarım Temelli Etkinliklerin 6. Sınıf Ögrencilerinin Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Şeyma Aksoy
,
Hasan Özcan
,
Ramazan Çeken
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1217639
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
743
0
FAVORİ
743
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimindeki Meta-Analiz Çalışmalarının Sistematik Derlemesi
Yazarlar:
Seçil Boz
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
862
1
FAVORİ
862
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Konusu ile İlgili Bilgilerini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seçil Boz
,
Hasan Özcan
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1178479
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Etkileşimli Öğrenme Ortamları Bağlamında CERN Öğretmen Çalıştayı İncelemesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Metin Şardağ
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1095974
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
558
0
FAVORİ
558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Bağlar Konusunda Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Cihan Boz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1065432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
0
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul fen öğretim programlarında "Canlılar ve Yaşam" öğrenme alanı: Tarihsel süreçte değişim
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.950331
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1745
0
FAVORİ
1745
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen eğitiminde gerçekleştirilen boylamsal araştırmaların yöntemsel özellikler bakımından incelenmesi
Yazarlar:
Süleyman Kahiloğulları
,
Recep Çetin
,
Ramazan Çeken
,
Hasan Özcan
,
Tuncay Tunç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1182
0
FAVORİ
1182
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Mutasyon, Modifikasyon ve Adaptasyon Kavramları ile İlgili Bilişsel Yapıları: Çizme-Yazma Tekniği
Yazarlar: Şeyma Bursa,
Gülcan Çetin
,
Ramazan Çeken
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.930707
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8301
0
FAVORİ
8301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MEVSİMLERİN OLUŞUMU İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR BAŞARI TESTİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Aytekin Birgin
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.817792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2390
0
FAVORİ
2390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilimsel Gezi Sonrası 7. Sınıf Öğrencilerinin Evsel Atıklar ve Geri Dönüşüme Yönelik Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Demirel
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.768983
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
1
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TIMSS 2019 Verileri Işığında 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Başarılarını Etkileyen Bazı Değişkenlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Aytekin Birgin
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.34056/aujef.952013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1012
0
FAVORİ
1012
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilim ile Rastlantı İlişkisi Hakkındaki Anlayışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Yasemin Doyğun Soysal
,
Davut Sarıtaş
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
456
0
FAVORİ
456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Destekli Fen ve Mühendislik Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Işık Konusuna Yönelik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Ramazan Demirel
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.912508
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1596
1
FAVORİ
1596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEVSİMLER KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Aytekin Birgin
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.872543
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1978
0
FAVORİ
1978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetten Günümüze Fen Öğretim Programlarında Yer Alan Astronomi ve Yer Bilimleri Konularının Karşılaştırılmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.850797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
0
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Basit Makineler Ünitesi ile İlgili Anlayışlarını Ölçmeye Yönelik Bir Test Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Özcan
, İsmail Çetinkaya,
Selçuk Arık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.742102
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1922
1
FAVORİ
1922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Ses ve Özellikleri Ünitesi ile İlgili Başarılarını Ölçmeye Yönelik Bir Test Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Şeyma Aksoy
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.787792
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1595
0
FAVORİ
1595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencileri ile Bir Okul Dışı Öğrenme Ortamına Alan Gezisi: Tropikal Kelebek Bahçesi Örneği
Yazarlar:
Ramazan Demirel
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5828
1
FAVORİ
5828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretim Programlarının Fen–Teknoloji–Toplum ve Çevre Kazanımları Bağlamında 1926’dan Günümüze Karşılaştırmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Mehmet Alı Altınok
,
Tuncay Tunç
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1369
0
FAVORİ
1369
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN HÜCRE KONUSUYLA İLGİLİ ANLAYIŞLARINI ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR TEST GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Hasan Özcan
, Cihan Boz,
Abdulkadir Özkaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3377
1
FAVORİ
3377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Davut Sarıtaş
,
Mehmet Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.682015
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1447
0
FAVORİ
1447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Konya Bilim Merkezine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Ramazan Demirel
,
Soner Ergül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.659285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
612
0
FAVORİ
612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin TIMSS Sınavına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.545291
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4936
0
FAVORİ
4936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Kavramıyla İlgili Anlayışlarını Ölçmeye Yöneik Bir Test Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Özcan
, Esra Koca,
Mehmet Söğüt
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3975
0
FAVORİ
3975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM’e Yönelik Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Hasan Özcan
, Esra Koca
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3283
0
FAVORİ
3283
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Özel Amaçlar ve Alana Özgü Beceriler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.469584
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16140
0
FAVORİ
16140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin PISA Araştırmasına İlişkin Görüşleri: Bir Örnek Olay Çalışması
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Selçuk Arık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506458
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
1
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
CUMHURİYET DÖNEMİ FİZİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ HAFTALIK DERS SAATLERİ AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Hüseyin Düzgünoğlu
, Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2531
0
FAVORİ
2531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.466841
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4607
0
FAVORİ
4607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Anlayışlarının Değerlendirilmesine Yönelik Bir Dereceli Puanlama Anahtarı Deseninin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
M. Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Online Science Education Journal
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1569
0
FAVORİ
1569
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Planetaryum Gezisi ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Kavramlarındaki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437815
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2478
0
FAVORİ
2478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi 2017 Taslak Öğretim Programına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Hüseyin Düzgünoğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Active Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5269
0
FAVORİ
5269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Active Learning
Kastamonu Education Journal
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Online Science Education Journal
Sakarya University Journal of Education
Studies in Educational Research and Development
Trakya Eğitim Dergisi
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afet ve Risk Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Online Science Education Journal
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Educational Studies
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Basınç Konusu ile İlgili Bilgilerini Ölçmeye Yönelik Bir Başarı Testinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Seçil Boz
,
Hasan Özcan
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29129/inujgse.1178479
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
659
2
ATIF
1
FAVORİ
659
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimyasal Bağlar Konusunda Başarı Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Cihan Boz
,
Ayberk Bostan Sarıoğlan
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1065432
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
655
1
ATIF
0
FAVORİ
655
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Mutasyon, Modifikasyon ve Adaptasyon Kavramları ile İlgili Bilişsel Yapıları: Çizme-Yazma Tekniği
Yazarlar: Şeyma Bursa,
Gülcan Çetin
,
Ramazan Çeken
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.930707
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8301
3
ATIF
0
FAVORİ
8301
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MEVSİMLERİN OLUŞUMU İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK BİR BAŞARI TESTİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Yazarlar:
Aytekin Birgin
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.26468/trakyasobed.817792
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2390
2
ATIF
0
FAVORİ
2390
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Bilimsel Gezi Sonrası 7. Sınıf Öğrencilerinin Evsel Atıklar ve Geri Dönüşüme Yönelik Deneyimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ramazan Demirel
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.768983
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
975
1
ATIF
1
FAVORİ
975
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Argümantasyon Destekli Fen ve Mühendislik Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Işık Konusuna Yönelik Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Ramazan Demirel
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Aksaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.38122/ased.912508
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1596
3
ATIF
1
FAVORİ
1596
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN MEVSİMLER KONUSUNDAKİ ANLAYIŞLARININ İNCELENMESİ: BİR KARMA YÖNTEM ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Aytekin Birgin
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.872543
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1978
2
ATIF
0
FAVORİ
1978
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Cumhuriyetten Günümüze Fen Öğretim Programlarında Yer Alan Astronomi ve Yer Bilimleri Konularının Karşılaştırılmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Özlem Kalkan
,
Tuncay Tunç
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Educational Studies
DOI: 10.33907/turkjes.850797
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1192
1
ATIF
0
FAVORİ
1192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Basit Makineler Ünitesi ile İlgili Anlayışlarını Ölçmeye Yönelik Bir Test Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Hasan Özcan
, İsmail Çetinkaya,
Selçuk Arık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.742102
ATIF
12
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1922
12
ATIF
1
FAVORİ
1922
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Ses ve Özellikleri Ünitesi ile İlgili Başarılarını Ölçmeye Yönelik Bir Test Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Şeyma Aksoy
,
Hasan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.787792
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1595
4
ATIF
0
FAVORİ
1595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Açık-Düşündürücü Öğretim Deneyimi Sonrası Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimi Anlama Düzeyleri: Hermenötik Bakış
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Davut Sarıtaş
,
Mehmet Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.682015
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1447
1
ATIF
0
FAVORİ
1447
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Konya Bilim Merkezine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Ramazan Demirel
,
Soner Ergül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.659285
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
612
1
ATIF
0
FAVORİ
612
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin TIMSS Sınavına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.545291
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4936
3
ATIF
0
FAVORİ
4936
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarının Özel Amaçlar ve Alana Özgü Beceriler Bakımından İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.469584
ATIF
15
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
16140
15
ATIF
0
FAVORİ
16140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğretmenlerinin PISA Araştırmasına İlişkin Görüşleri: Bir Örnek Olay Çalışması
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Selçuk Arık
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.506458
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1541
2
ATIF
1
FAVORİ
1541
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Öğretmenlerinin STEM Eğitimine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Hakkı İlker Koştur
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.466841
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4607
9
ATIF
0
FAVORİ
4607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Planetaryum Gezisi ile Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Astronomi Kavramlarındaki Değişimin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Özcan
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.437815
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2478
9
ATIF
0
FAVORİ
2478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat