Hülya Kartal profil resmi
Hülya Kartal Prof. Dr. BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 25 TR Dizin Atıf 170
22 Yayın
8 Hakemlik
25 CrossRef Atıf
170 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Temel Eğitim Türkçe Eğitimi

Kurum

BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

5163

Yayınlar

0

572

0

557

0

294

0

1342

0

750

0

1456

0

1121

Okulun Hazır Oluşu Üzerine Nitel Bir İnceleme (Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.474315
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1539

0

1539

0

1467

A Review of Articles that Include the Schools’ Readiness Dimension
DOI: 10.12973/eu-jer.7.3.431
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 657

0

657

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389814
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

0

993

Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Eğitsel Yazılımların Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
Yazarlar: Hülya Kartal , Şehnaz Baltacı Göktalay, Şehnaz Sungurtekin
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363977
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2281

0

2281

0

742

THE EVALUATION OF CHILDREN'S EXPECTATIONS ABOUT LITERACY ENVIRONMENT
Yazarlar: Hülya Kartal , Mehmet Soyuçok
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 159

0

159

0

3920

The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading-Writing Learning Process
Yazarlar: Hülya Kartal , Yakup Balantekin, Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.05.3.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1298

0

1298

0

7776

0

1378

0

1185

1

5163

Yayınlar

2

0

572

2

0

1342

2

0

750

Resimli çocuk kitaplarının zorbalık olgusu açısından çok yönlü olarak incelenmesi
DOI: 10.35233/oyea.742178
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1121

2

0

1121

4

0

1207

Okulun Hazır Oluşu Üzerine Nitel Bir İnceleme (Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Yayın Bilgisi: 2019 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.474315
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1539

1

0

1539

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389814
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

2

0

993

Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Eğitsel Yazılımların Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
Yazarlar: Hülya Kartal , Şehnaz Baltacı Göktalay, Şehnaz Sungurtekin
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363977
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2281

6

0

2281

The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading-Writing Learning Process
Yazarlar: Hülya Kartal , Yakup Balantekin, Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.05.3.1
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1298

4

0

1298

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.