Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Kartal
Prof. Dr.
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Yayın
22
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
170
22
Yayın
8
Hakemlik
25
CrossRef Atıf
170
TR Dizin Atıf
0000-0003-3732-7747
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Temel Eğitim
Türkçe Eğitimi
Kurum
BURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Erken Çocukluk Eğitimi Programlarından Anne-Çocuk Eğitim Programı’nın Altı Yaş Grubundaki Çocukların Bilişsel Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5163
0
ATIF
1
FAVORİ
5163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
“Okuma Kültürü-Dijital Okuma Farkındalık Programının” Özel Eğitim ve Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Esra Yalçıntaş
,
Hülya Kartal
,
Ceyda Turhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1239941
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Sevdikleri/Sevmedikleri Kitaplar ve Bunları Sevme/Sevmeme Nedenleri Üzerine Boylamsal Bir Araştırma
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Reis Beşer
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.1116591
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
557
0
FAVORİ
557
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODELING OF READING PROBLEMS EXPERIENCED BY PRIMARY SCHOOL STUDENTS THROUGH ARTIFICIAL NEURAL NETWORKS
Yazarlar:
Cemal Çelik
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: 10.55020/iojpe.1117626
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
294
0
FAVORİ
294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Mizah Anlayışı ve Dersteki Mizah / Children’s Sense of Humor and Humor in the Classroom ***
Yazarlar:
Esra Yalçıntaş
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1155362
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1342
0
FAVORİ
1342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Okuma Becerileri, Motivasyonu ve Tutumlarının Şiirsel Anlatıma Dayalı Eserlerle Geliştirilmesi
Yazarlar:
Nazife Dikmen
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.890859
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Üzerine Sanat Temelli Boylamsal Bir Araştırma: İlkokul Öğrencileri Okurken Nasıl Hissediyor?
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Dilek Bilhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Kütüphaneciliği
DOI: 10.24146/tk.925373
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1456
0
FAVORİ
1456
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli çocuk kitaplarının zorbalık olgusu açısından çok yönlü olarak incelenmesi
Yazarlar:
Reis Beşer
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.742178
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1121
0
FAVORİ
1121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tercihleri ve Kütüphanelerden Beklentileri Üzerine Nitel Bir İnceleme
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Fatih Güner
,
Cemal Çelik
,
Mehmet Soyuçok
,
Reis Beşer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Kütüphaneciliği
DOI: 10.24146/tk.597718
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulun Hazır Oluşu Üzerine Nitel Bir İnceleme (Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Yazarlar:
Fatih Güner
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.474315
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
0
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ev ve Okul Yaşantılarında Zorbalığa Etki Eden Faktörler: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Yakup Balantekin
,
Asude Bilgin
,
Mehmet Suyuçok
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1870
0
FAVORİ
1870
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUMA-YAZMA DERS KİTAPLARININ METİN OLUŞTURMA BASAMAĞINDA OLUŞTURULAN METİNLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Mehmet Soyuçok
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.376716
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1467
0
FAVORİ
1467
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Review of Articles that Include the Schools’ Readiness Dimension
Yazarlar:
Hulya Kartal
,
Fatih Guner
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.3.431
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
657
0
FAVORİ
657
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
Yazarlar:
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389814
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Eğitsel Yazılımların Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Kartal
, Şehnaz Baltacı Göktalay,
Şehnaz Sungurtekin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363977
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2281
0
FAVORİ
2281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İyi Kitap Dergisi’nin Çocuk Kitaplığı Bölümünde Tanıtılan Eserlerin Çok Yönlü Analizi
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Kütüphaneciliği
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
0
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE EVALUATION OF CHILDREN'S EXPECTATIONS ABOUT LITERACY ENVIRONMENT
Yazarlar:
Hülya Kartal
, Mehmet Soyuçok
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Online Journal of Primary Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
159
0
FAVORİ
159
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazmaya Hazırlık Çalışmalarının Eğik-Bitişik Yazıyı Desteklemesi Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Nazife Dikmen
, Ece Atakan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.286673
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3920
0
FAVORİ
3920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading-Writing Learning Process
Yazarlar:
Hülya Kartal
, Yakup Balantekin, Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.05.3.1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BİR ZORBALIK KARŞITI PROGRAM UYGULAMASI: OKULU ZORBALIKTAN ARINDIRMA PROGRAMI
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7776
0
FAVORİ
7776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenci, Veli ve Öğretmen Gözüyle İlköğretim Okullarında Yaşanan Zorbalık
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1378
0
FAVORİ
1378
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Rüçhan Özkılıç
,
Asude Bilgin
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1185
0
FAVORİ
1185
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Eğitimi Programlarından Anne-Çocuk Eğitim Programı’nın Altı Yaş Grubundaki Çocukların Bilişsel Gelişimlerine Etkisi
Yazarlar:
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2007 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5163
1
FAVORİ
5163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
European Journal of Educational Research
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Türk Kütüphaneciliği
Kurul Üyeliği
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
International Online Journal of Primary Education
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Kütüphaneciliği
Yayınlar
“Okuma Kültürü-Dijital Okuma Farkındalık Programının” Özel Eğitim ve Sınıf Öğretmeni Adayları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Esra Yalçıntaş
,
Hülya Kartal
,
Ceyda Turhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1239941
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
572
2
ATIF
0
FAVORİ
572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Mizah Anlayışı ve Dersteki Mizah / Children’s Sense of Humor and Humor in the Classroom ***
Yazarlar:
Esra Yalçıntaş
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1155362
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1342
2
ATIF
0
FAVORİ
1342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocukların Okuma Becerileri, Motivasyonu ve Tutumlarının Şiirsel Anlatıma Dayalı Eserlerle Geliştirilmesi
Yazarlar:
Nazife Dikmen
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.890859
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
750
2
ATIF
0
FAVORİ
750
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Resimli çocuk kitaplarının zorbalık olgusu açısından çok yönlü olarak incelenmesi
Yazarlar:
Reis Beşer
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
DOI: 10.35233/oyea.742178
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1121
2
ATIF
0
FAVORİ
1121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Okuma Tercihleri ve Kütüphanelerden Beklentileri Üzerine Nitel Bir İnceleme
Yazarlar:
Hülya Kartal
,
Fatih Güner
,
Cemal Çelik
,
Mehmet Soyuçok
,
Reis Beşer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Kütüphaneciliği
DOI: 10.24146/tk.597718
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1207
4
ATIF
0
FAVORİ
1207
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okulun Hazır Oluşu Üzerine Nitel Bir İnceleme (Öğretmen Görüşlerine Göre Durum Tespiti)
Yazarlar:
Fatih Güner
,
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.474315
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1539
1
ATIF
0
FAVORİ
1539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okuma-Yazma Öğretimine Yönelik Tutumlarını Etkileyen Unsurlar
Yazarlar:
Hülya Kartal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.389814
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
993
2
ATIF
0
FAVORİ
993
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okuma Yazma Öğretimine Yönelik Eğitsel Yazılımların Çok Boyutlu Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Hülya Kartal
, Şehnaz Baltacı Göktalay,
Şehnaz Sungurtekin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.32772-363977
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2281
6
ATIF
0
FAVORİ
2281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Importance of Early Childhood Education and School Starting Age in the Reading-Writing Learning Process
Yazarlar:
Hülya Kartal
, Yakup Balantekin, Asude Bilgin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.05.3.1
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1298
4
ATIF
0
FAVORİ
1298
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat