Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mevhibe Kobak Demir
Dr. Öğr. Üyesi
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Yayın
11
Hakemlik
34
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
5
11
Yayın
34
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
0000-0001-6614-4101
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PARABOL BİLGİSİNİ OLUŞTURMA SÜREÇLERİ VE BU SÜREÇTE ÖĞRETMENİN ROLÜ: DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mevhibe Kobak Demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
0
ATIF
1
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Parabol Bilgisini Oluşturma Süreçlerinde Öğretmen Etkisi
Yazarlar:
Mevhibe Kobak-demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.408347
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1910
0
ATIF
1
FAVORİ
1910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Parabol Kavramının Soyutlanması Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mevhibe Kobak Demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2912
0
ATIF
1
FAVORİ
2912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Perspektifinden Matematiksel Oyun Geliştirme Süreci: Bağıntı Kavramı
Yazarlar:
Yunus Barış
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1444318
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
118
0
FAVORİ
118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrenme Sürecinde Rehber: Ortaöğretim Matematik Ders Kitaplarındaki Ön Örgütleyicilerin Analizi
Yazarlar:
Şeyma Kocataş
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1505274
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
91
0
FAVORİ
91
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamlarında Parabol Kavramının Soyutlanması Sürecinin İncelenmesi
Yazarlar:
Mevhibe Kobak Demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2912
1
FAVORİ
2912
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİM PROFİLLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3071
0
FAVORİ
3071
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin Parabol Bilgisini Oluşturma Süreçlerinde Öğretmen Etkisi
Yazarlar:
Mevhibe Kobak-demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.408347
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1910
1
FAVORİ
1910
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teknoloji destekli öğretim materyalleri WebQuestlerin yeterliklerini yordayan değişkenler
Yazarlar:
Mevhibe Kobak-demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.343230
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7682
0
FAVORİ
7682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALANA ÖZGÜ HİZMETİÇİ EĞİTİMLERİN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.645131
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PERGEL-CETVEL KULLANARAK TEMEL GEOMETRİK ÇİZİMLERİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ GEOMETRİK DÜŞÜNME DÜZEYLERİNE VE TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1442
0
FAVORİ
1442
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PARABOL BİLGİSİNİ OLUŞTURMA SÜREÇLERİ VE BU SÜREÇTE ÖĞRETMENİN ROLÜ: DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Mevhibe Kobak Demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1234
1
FAVORİ
1234
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyun Temelli Matematik Öğrenme Laboratuvarı Projesine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.33834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Matematik Ders Kitapları Cebir Kazanımlarının Ön Örgütleyiciler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Doç. Dr. Hülya Gür
,
Arş. Gör. Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2838
0
FAVORİ
2838
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Education Sciences
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Editörlük
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Participatory Educational Research
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Teknoloji destekli öğretim materyalleri WebQuestlerin yeterliklerini yordayan değişkenler
Yazarlar:
Mevhibe Kobak-demir
,
Hülya Gür
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Balıkesir Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.25092/baunfbed.343230
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7682
1
ATIF
0
FAVORİ
7682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ALANA ÖZGÜ HİZMETİÇİ EĞİTİMLERİN MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.645131
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
2
ATIF
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Oyun Temelli Matematik Öğrenme Laboratuvarı Projesine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Hülya Gür
,
Mevhibe Kobak Demir
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.33834
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
2
ATIF
0
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat