avatar
Nida Bayındır Prof. Dr. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 22 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 13
22 Yayın
6 Hakemlik
13 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

3

1

854

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1212

5

1

1212

0

1

444

Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Kariyer Planları ve Mesleki Beceri Beklentileri
DOI: 10.52974/jena.1555152
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 106

0

106

Sınıf Öğretmenleri Açısından Okul Gezilerinin Barındırdığı Riskler
DOI: 10.51460/baebd.1490656
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 74

0

74

0

73

0

198

1

444

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 841

0

841

0

571

0

552

0

422

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 771

0

771

0

1541

Çevrimiçi Öğretim Sürecinde Motivasyon Faktörü
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1683

0

1683

0

243

1

1212

1

854

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 645

0

645

0

519

0

676

Yayınlar

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 841

1

0

841

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 771

3

0

771

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1212

5

1

1212

3

1

854

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 645

1

0

645

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.