avatar
Nida Bayındır Prof. Dr. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 18 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 12
18 Yayın
5 Hakemlik
12 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

3

1

792

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1183

5

1

1183

0

1

361

Yayınlar

0

64

1

361

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 721

0

721

0

545

0

376

0

488

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 665

0

665

0

1098

0

1352

Çevrimiçi Öğretim Sürecinde Motivasyon Faktörü
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1547

0

1547

0

223

1

1183

1

792

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 583

0

583

0

479

0

604

Yayınlar

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 721

1

0

721

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 665

2

0

665

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1183

5

1

1183

3

1

792

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 583

1

0

583

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.