avatar
Nida Bayındır Prof. Dr. ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 22 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 13
22 Yayın
6 Hakemlik
13 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜVENLİ GIDA FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
DOI: 10.47994/usbad.850564
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 713

0

1

713

3

1

886

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1223

5

1

1223

0

1

479

0

1

166

Yayınlar

Öğretmen Adaylarının Kariyer Planları ve Mesleki Beceri Beklentileri
DOI: 10.52974/jena.1555152
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 156

0

156

Sınıf Öğretmenleri Açısından Okul Gezilerinin Barındırdığı Riskler
DOI: 10.51460/baebd.1490656
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 102

0

102

0

118

0

231

1

479

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 872

0

872

0

588

0

578

0

448

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 799

0

799

0

1600

Çevrimiçi Öğretim Sürecinde Motivasyon Faktörü
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1736

0

1736

0

251

1

1223

1

886

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 669

0

669

0

537

1

713

Yayınlar

BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 872

1

0

872

Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
DOI: 10.55150/apjec.994876
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 799

3

0

799

Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1223

5

1

1223

3

1

886

İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
DOI: 10.51948/auad.920952
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 669

1

0

669

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.