Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nida Bayındır
Prof. Dr.
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
18
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
12
18
Yayın
5
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
0000-0001-8329-358X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Online Eğitimde Öğretimin Niteliğinin Arttırılmasına İlişkin Öğretmen Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.47257/busad.867979
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
3
ATIF
1
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
5
ATIF
1
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILARINA GÖRE DİJİTAL ORTAMIN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BARINDIRDIĞI RİSKLER
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
0
ATIF
1
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Göçmen Öğrenci Algısının Belirlenmesi
Yazarlar:
Nida Bayındır
,
Aliye Yazıcı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
64
0
FAVORİ
64
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ALGILARINA GÖRE DİJİTAL ORTAMIN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE YÖNELİK BARINDIRDIĞI RİSKLER
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
1
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
721
0
FAVORİ
721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atatürk’ün Çocuk Eğitimi Anlayışının Eleştirel Pedagoji Yaklaşımımın Temel Özellikleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
290
0
FAVORİ
290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Psikolojik İlk Yardım Kavramına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eurasian Journal of Teacher Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
0
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Awareness of Pre-Service Teacher on Digital Eye – Strain
Yazarlar:
Nida Bayındır
,
Nejla Gültepe
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
376
0
FAVORİ
376
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrencilerde Zihin Dinlendirme Tekniklerini Bilme Durumları
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
488
0
FAVORİ
488
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
DOI: 10.55150/apjec.994876
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf öğretmeni adaylarının çocuk yogasının yararlarına ilişkin görüşleri
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1098
0
FAVORİ
1098
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENMEYE ODAKLANMA SORUNUNUN NEDENLERİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Sustainable Education Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1352
0
FAVORİ
1352
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğretim Sürecinde Motivasyon Faktörü
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1547
0
FAVORİ
1547
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Awareness Study on Judicial/Administrative Crimes That May Occur During Web-Based Education Process
Yazarlar:
Nida Bayındır
, Levent Sevi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Osmangazi Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
223
0
FAVORİ
223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.902431
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
1
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Online Eğitimde Öğretimin Niteliğinin Arttırılmasına İlişkin Öğretmen Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.47257/busad.867979
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
1
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.920952
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRSEL SANATLAR DERSİNİN ÖNEMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
479
0
FAVORİ
479
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÜVENLİ GIDA FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Nida Bayındır
,
Nejla Gültepe
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.850564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
604
0
FAVORİ
604
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Adayların Uzaktan Web Tabanlı Öğretmenlik Uygulamalarına İlişkin Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
545
0
FAVORİ
545
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
21. Yüzyılda Eğitim ve Toplum
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Journal of Sustainable Education Studies
Osmangazi Journal of Educational Research
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Uluslararası Toplumsal Bilimler Dergisi
Hakemlik
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Asya Öğretim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Osmangazi Journal of Educational Research
Yayınlar
BOŞANMANIN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK YAŞANTILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.1288663
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
721
1
ATIF
0
FAVORİ
721
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çevrimiçi Öğrenme Ortamlarında Teknik ve Mekânsal Düzenleme
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Akademik Platform Eğitim ve Değişim Dergisi
DOI: 10.55150/apjec.994876
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
665
2
ATIF
0
FAVORİ
665
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Pandemi Sonrası Okulların Açılmasına İlişkin Rezilyans Beklentisinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Academia Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.53506/egitim.902431
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1183
5
ATIF
1
FAVORİ
1183
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Online Eğitimde Öğretimin Niteliğinin Arttırılmasına İlişkin Öğretmen Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.47257/busad.867979
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
792
3
ATIF
1
FAVORİ
792
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul öğrencilerinin ev içi rollerine ilişkin beklentiler
Yazarlar:
Nida Bayındır
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51948/auad.920952
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
583
1
ATIF
0
FAVORİ
583
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat