Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Orhan Ercan
Prof. Dr.
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yayın
11
Hakemlik
17
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
55
11
Yayın
17
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
55
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ VE BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Dombaycı
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338822
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3119
9
ATIF
2
FAVORİ
3119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Her Yerde Ünitesine Yönelik Mobil Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Orhan Ercan
,
Ayşe Sönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1030631
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
ATIF
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Karşı Tutumları İle Enerjinin Etkin Kullanımı ve Teknolojik Kirlilik Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Emlik
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.878687
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Her Yerde Ünitesine Yönelik Mobil Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Orhan Ercan
,
Ayşe Sönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1030631
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Grafik Çiziminde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Orhan Ercan
, Fatma Coştu,
Bayram Coştu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2227
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1851
0
FAVORİ
1851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Öz-Yeterlikleri ve Duygusal Zekâları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
685
0
FAVORİ
685
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Karbon Döngüsü ve Küresel Isınma ile İlgili Kavram Yanılgıları
Yazarlar:
Evrim Ural
,
Orhan Ercan
,
Kadir Bilen
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Scientific Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2034
0
FAVORİ
2034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ GRAFİK OKUMA VE YORUMLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Fatma Coştu,
Orhan Ercan
,
Bayram Coştu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3418
0
FAVORİ
3418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ VE BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Dombaycı
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338822
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3119
2
FAVORİ
3119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Mesleki Tükenmişlikleri İle Öğretim Programına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kadir Bilen
,
Orhan Ercan
, Sıddık Doğruluk
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.00879
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2373
0
FAVORİ
2373
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖZ YETERLİK VE DERS ANLATIMLARINA İLİŞKİN ALGILARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Mahmut Sağır
,
Kadir Bilen
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1090
0
FAVORİ
1090
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Web Assisted Education Supported by Six Thinking Hats on Students’ Academic Achievement in Science and Technology Classes
Yazarlar:
Orhan Ercan
, Kadir Bilen
Yayın Bilgisi: 2014 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.3.1.9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
622
0
FAVORİ
622
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik ders kitaplarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Yazarlar: Aysegul Arslan,
Ahmet Tekbıyık
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181048
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
0
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Journal of Educational Research
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Scientific Educational Studies
Turkish Journal of Education
Editörlük
Scientific Educational Studies
Alan Editörü
Hakemlik
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
International e-Journal of Educational Studies
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Scientific Educational Studies
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji Kaynaklarına Karşı Tutumları İle Enerjinin Etkin Kullanımı ve Teknolojik Kirlilik Farkındalıkları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hasan Emlik
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.33437/ksusbd.878687
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
619
1
ATIF
0
FAVORİ
619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Her Yerde Ünitesine Yönelik Mobil Öğrenme Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Orhan Ercan
,
Ayşe Sönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.1030631
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
632
1
ATIF
1
FAVORİ
632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Grafik Çiziminde Karşılaştıkları Güçlüklerin Belirlenmesi
Yazarlar:
Orhan Ercan
, Fatma Coştu,
Bayram Coştu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.2227
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1851
5
ATIF
0
FAVORİ
1851
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL OKURYAZARLIK DÜZEYLERİ VE BİLİMSEL ARAŞTIRMAYA YÖNELİK TUTUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Ali Dombaycı
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338822
ATIF
9
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3119
9
ATIF
2
FAVORİ
3119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fizik ders kitaplarının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi
Yazarlar: Aysegul Arslan,
Ahmet Tekbıyık
,
Orhan Ercan
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.181048
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1913
2
ATIF
0
FAVORİ
1913
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat