avatar
Mehmet Özdoğru Dr. KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 15 TR Dizin Atıf 17
22 Yayın
20 Hakemlik
15 CrossRef Atıf
17 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Teftiş ve Planlama Eğitimde Liderlik Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer)

Kurum

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

501

0

2

7307

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okul Öncesi Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.1
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7507

4

2

7507

Öğretmenlerin Vefa Sosyal Destek Ekipleri’nde Görev Alma Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.1
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 64737

2

1

64737

0

1

1234

Yayınlar

0

360

0

696

0

614

TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN ÖRGÜTSEL FAKTÖRLER: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1090296
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 650

0

650

ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI ÇATIŞMALARIN ÇÖZÜMÜNDE OKUL MÜDÜRLERİNİN ARABULUCULUK DAVRANIŞLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.828532
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 910

0

910

0

1108

0

627

0

417

0

3073

COVID-19 Sürecinde Değişen Veli Rolleri
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 947

0

947

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okul Öncesi Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.1
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7507

2

7507

İkili Eğitim Yapan Okulların Yöneticilerinin Tam Gün (Normal) Eğitime Geçiş Hakkında Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.844918
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1895

0

1895

0

497

0

1184

2

7307

Öğretmenlerin Vefa Sosyal Destek Ekipleri’nde Görev Alma Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 64737

1

64737

2

501

0

1991

Okul Yöneticilerinin Liyakat İlkesi Hakkındaki Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1047

0

1047

Yayınlar

TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN ÖRGÜTSEL FAKTÖRLER: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1090296
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 650

1

0

650

2

0

627

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okul Öncesi Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.1
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7507

4

2

7507

İkili Eğitim Yapan Okulların Yöneticilerinin Tam Gün (Normal) Eğitime Geçiş Hakkında Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.844918
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1895

2

0

1895

Öğretmenlerin Vefa Sosyal Destek Ekipleri’nde Görev Alma Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.1
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 64737

2

1

64737

4

0

1991

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.