avatar
Orhan Karamustafaoğlu Prof. Dr. AMASYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 44 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 38 TR Dizin Atıf 222
44 Yayın
32 Hakemlik
38 CrossRef Atıf
222 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Fizik Eğitimi Fen Eğitimi

Kurum

AMASYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

17

1

2811

6

1

1969

0

1

4026

0

1

10232

Yayınlar

Öğretimde Yapay Zekâ Uygulamaları Hakkında Sınıf Öğretmenleri Ne Düşünüyor?
Yayın Bilgisi: 2024 , İstanbul Eğitim Dergisi
DOI: 10.71270/istanbulegitim.istj.1586392
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 639

1

639

1

370

ALGODOO İLE YOĞUNLUK KONUSUNUN ÖĞRETİMİ HAKKINDA ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Yayın Bilgisi: 2024 , EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1466873
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 280

0

280

Polar Science Awareness of Science Teachers
DOI: 10.31458/iejes.1386430
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 300

0

300

0

567

0

571

0

462

1

746

0

2019

0

370

0

655

0

2490

1

1150

0

1692

0

1739

1

4026

Bilim Uygulamaları Dersinin Yürütülmesine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Orhan Karamustafaoğlu , Necla Özduran, Hale Erden
Yayın Bilgisi: 2019 , Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1331

0

1331

1

2811

0

585

0

11187

0

1167

0

4394

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1859

0

1859

1

930

Yayınlar

1

0

567

1

0

462

6

1

1969

17

1

2811

7

0

4394

İlkokul Üçüncü ve Dördüncü Sınıf Mülteci Öğrencilerin Madde Kavramına İlişkin Düşünceleri
Yazarlar: Övgü Dönüş Coşgun, Orhan Karamustafaoğlu
DOI: 10.19126/suje.321729
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1859

1

0

1859

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenlerle İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.298669
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 930

1

1

930

4

0

1872

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.